غارتزده کسی نیست که مالش رو بردن، غارتزده منی هستم
که تو سه ماهِ رجب/شعبان/رمضان؛ نه نجف رفتم و نه کربلا.
درحالی که امکان سفر در مکان رو هم ندارم،
دلم سفر در زمان میخواد. مثلا چشامو ببندم نجف باشم.
قسم به روضههای دو نفری،
#کفخیابون، حین گشتزنی روی موتور؛
که صورتمان را برایت خیس کرد/۱۲۸..
خدایا حرام کن بر دل های ما اندوهِ دنیا را.
یا همون که وحید میگه:
غیر بزم روضهت حُسین، حال مارو درهم نکن. آمین.
#دعایسحر²⁴
نجف داره بارون میاد.
کاش من یکی از اون قطرههای
بارون بودم که سر میخوره روی گنبد.
بَچِّههِیئَتي
دنیای عجیبیه..
پدیدهی ترافیک که خدا آن را نصیب کسی نکند، این شبا،
با وجود مبارک پرچم و نوای "بزن که خووب میزنی"
شده است مایهی تراپیِ روحِ آدمی. به به.
بنام آن خدایی که نام او، راحتِ روح است
و پیغام او، مفتاحِ فتوح
و سلام او در وقت صباح، مومنان را صبوح
و ذاکر او، مرهم دل مجروح
و مهر او، بلا نشینان را کشتی نوح
الهی؛ عذرهای ما بپذیر و بر ما عیب مگیر. آمین.
- الهینامه/ #دعایسحر²⁶