هدایت شده از ۶۹ء/
به قول آقای کاشاني شیعیان شب غدیر از ذوق و شوق نمیخوابن، احیا میگیرن، مسرورن، میگن فردا روزیه که امیرالمومنینع مارو گردن گرفت:))
این ساعت باید توی شارعالرسول، وسط جمعیتی که
هلهلهکنان به سمت حرمت میاومدن، میبودم ولی
بخت باهام یار نیس و الان وایسادم تو صف پشمک.
شاید بگید زشته سبحان. پشمک؟ مگه بچهای؟
باید بگم که من الان یه بچه با خودم همهجا دارم.
بَچِّههِیئَتي
شاید بگید زشته سبحان. پشمک؟ مگه بچهای؟ باید بگم که من الان یه بچه با خودم همهجا دارم.
چهاشتباهی کردم.
منظور از بچه، خانومم بود.
پیام های ناشناس رو متوقف کنید🙏
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
عجب صبحِ شاد پر کرشمهای؛
گویا امروز اتفاق بزرگی در عالم رخ خواهد داد.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
اولِ صبحِ عیدِ عزیزِ غدیر، سلامتون رو به بزرگ سید دو عالم، حضرترضا رسوندم و عید رو تبریک گفتم✨..
یا مثلا دیگه نگم که به هرکی رسیدی با جملهی
- الحمدللهالذیجعلنامنالمتمسکینبهولایتامیرالمؤمنین..
امیر شدنِ مولا رو به هم تبریک بگید.
تراپی؟ شنیدن صدای ذوق زدهی خانواده هایی
که فیش دعوت لیالی لبنان گرفتند..
- حاضران به غایبان برسانند :
إنَّ هذا #علـــــــي أخي و وصي و خلیفتي
فیکم ( تا ابد )، فاْسمعواْ له وأطیعواْ و لیس فلانی و فلانی .
* قربونتبشم که اومدی، مولای ما شدی✨✨✨.