12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب دیگه؛ وقتشه با گوش دادن ۲۴ساعتهی
این نوای 'حسین' تا محرم، چهار گوشهی
قلبمو برات پرچم مشکی بزنم.
هیچکس مثل شیخ اسماعیل رمضانی
نمیتونه حرفی رو، سر درِ مغزم تتو کنه.
در ادامه بحث حاج آقا رمضانی میگفت:
این انصاف نیست،
بر کسی گریه کنی که
آخرین کاری که در این دنیا کرده
نماز خوندن بوده؛ بعد تو نمازتو شل بگیری!
هدایت شده از جاحرفی
واقعا این حاج آقا رمضانیم چه چیزایی واس ما کشف میکنه دمش گرم
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
خدا شیخاسماعیلرمضانی رو حفظ کنه و منبرهاشو زیاد ..
هر دفعه که جا میزنم تو زندگی،
میای و اوضامو مرتب میکنی.
ممنونم امامحسین.
اعتراف میکنم که یکی از دلخوشیهای امروزم رفتن به حرم، گرفتن چای و خوردنش کنار امامرضا و خانومم بود. ما بدون چای خوردن کنار آدمهایی که دوستشون داریم هیچی نیستیم واقعا.