بَچِّههِیئَتي
یه #شبجمعهی دور از کربلا دیگه ..(:⁴²
یه #شبجمعهی دور از کربلا دیگه ..(:⁴³
شبچهارما همیشه اینجوریه که از سنگینیِ
شبسوم، توی هیئت، کسی نای سینهزدن نداره..
هدایت شده از فَحوایِکَلام
رحمت ِواسعهای، میدونم منو دل بریدن از تو ؟ ابدا
هم امامحسینِ نوکر خوبا ؛ بیشترم امامحسین ِما بدا :)))
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
قسم به وَالله لا اُفارِقُ عَمّی گفتنت، برای ما هم
بخواه که هیچزمان از عمویت جدا نشویم.
حقیقتا گاهی وسط سینهزنی میرم یه گوشه، تهِ هیئت و به
این دسته جمعی سنگت رو به سینه زدن تفاخر میکنم.