آقایامامزمان؛ شرمنده که تاسوعا و عاشورا فقط میتونم برا
دلت صدقه بدم، درستش این بود که جونمو برا دل نازنینت بدم.
من نمیدونم یه آدم چقد باید سعادتمند باشه که با یهخط
روضهی منتسب به علمدار، همه یادش کنن؟ نوشِ روحِ رهبر شهیدم. ازین یاد کردنا نصیب ماهم کن آقایابوفاضل..
اونجا که میشنوم أبيعبدالله ستون خیمهت رو کشید، احساس میکنم ستون تنم کشیده شده و داد رمق ازم میگیره. پناهِحرم..
هدایت شده از لحظهها.
کاش دستمون میرسید صدقههایی که برای سلامتیتون میدیم رو دور سرتون میچرخوندیم..
همهی این ده شب به این فکر میکردم که چطور زمین،
اهلشو نبلعید وقتی گونهات کشیده شد به زمین و ملقب
شدی به خدالتریب عزیزدلم..