بَچِّههِیئَتي
یه #شبجمعهی دور از کربلا دیگه ..(:⁴³
یه #شبجمعهی دور از کربلا دیگه ..(:⁴⁴
بَچِّههِیئَتي
شروع دهشب نوکری برات..
این چند شبِ هیئت اینجوریه که:
کِشــان کِشــان میآیم به مقصدِ میخانه.
هدایت شده از بُکٰاء | Boka
میگفت که : لحظه لحظه عمر خود را، خرج هیئت میکنم ..
امامسجاد روحی فداه میفرمایند که:
- من قتلگاه فرزندان فاطمه ۜ را به خاطر نمیآورم
مگر آنکه گریه راه گلویم را سد میکند و از شدت
اشک حالت خفگی به من دست میدهد..💔
- بحارالأنوار، جلد⁴³، صفحه¹⁵⁵ -
من نمیدونم این روضههایی که ما شنیدنش رو تاب نمیاریم،
چجوری حضرتسجاد دووم آوردن.. باید حضرتش بشینه
روضه بخونه که تا حالا ازین خونواده زنی رو نبردن اسارت
و عوالم بر این غم ضجه بزنند کمه..
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
- برای مردم خطبه میخواند !
خطبهای که در اوج #حَمد و #سپاس و #رضایت و #اقتدار ؛
آنچُنان ابعاد فاجعه را برای مردم میشکافد که زجهها و ناله هایش بیابان را پُر میکند ..
صدایش نازنینش بلند میشود:
ای مردم، همینقدر بدانید
که پیغمبر، به جای اینکه سفارش ما را کرده بود؛
اگر توصیه میکرد با ما بجنگند؛
بدتر از آنچه که کردند در توانشان نبود💔.
- زینُالعباد ' علیهالسلام ' ..