هنوز آخرین بازدید داره ولی دیگه پیام نمیده بعضی شبا خوابشو میبینم از شدت دلتنگی...
.
چی بگم والا
بببینید دخترا یه چیزی میگم من ۱۴ سالمه شاید هنوز اونقد تجربه نداشته باشم ولی میدونم اینکه یکیو دوست داشته باشی بده ولی عزیزم اون لیاقت تورو نداشت و رفت توعم بیخیالش شو بهش فک نکن سعی کن تغیر بدی خودت رو یادت باشع اون لیاقتت رو نداشت لیاقتش دخترای دورش بودن نه یه دختر متفاوت...
.
بیله بیله یاندیوریم
قلب چیست؟ یه موجود زبون نفهم منطق نمیفهمه
مغز چیست؟ یه موجود که حس نمیفهمه و منطق میفهمه
و من چیستم؟ گرفتار شده بین این دو موجود نفهم و یه دنده
.
وقتی بین درس و گوشی، گوشیو انتخاب میکنم:
در جواب حرف دختر خانوم ۱۴ساله قشنگم باید بگم عزیزم تلاش نکن فرد گرایی و خویش پسندی رو رواج بدی منظورم اینه نباید بگیم که من خاص بودم اون خاص پسند نبود بره دنبال دختری که خاص نیست نه خب شایدم یچی تو کم داشتی و اون دنبال همون چیز تو دختره دیگه ای رفته. ولی درکل بگم باید باهاش کنار بیای. تلاش کنیم ادمای بد زندگیتونو ببخشید تا بتونیم فراموش کنید. تا نبخشید نمیتونید فراموش کنید
.
احساسات که آهنربا نیست یهو بگیره یهو ول کنه
یه جایی دل گیر کنه بدجور دست برمیداره
.
https://eitaa.com/caracaall/5844
همه ی اینارو قبول دارم ولی گاهی ادم بخاطر سادگی خودش بخاطرحال بدیایی که سر یه آدم بی ارزش کشیده بخاطر اذیتایی که شده ناراحته..
ولی نمیشه دل یه دخترو بشکنن و برن با ی دختر دیگه خوشبخت بشن قبول دارید؟(:
.
از اینکه دلت بخواد با ادم مورد علاقه ت درد و دل کنی ولی اون گوش شنوا نباشه برات غمگین ترم داریم؟
.
وای الهی بمیرم تو خیلی غمگین گفتی
آن پاسخ های بی رحمانه را فراموش نکن ، به یادشان بیاور تا دلتنگ نشوی .
.
بیله بیله یاندیوریم