به نظرم خدا زمینو افرید تا ادما رو به کیفر و جزای کارشون که همون گوش نکردن به حرف خدا بود برسونه. ما از اولم اومدیم که زجر بکشیم. یعنی تو اگر از دل این تاریکی و غم شکایتی و شکوفه زدی و شدی نور زندگی خودت کار شاقی کردی نه اینکه بشینی غصه بخوری. ببین قشنگم همه غصه خوردن و بلدن. تو خاص باش و خلاف جهت اب حرکت کن حتی اگر تو تنها کسی باشی که خلاف جهته.
.
اییی سیسی گیاهی رو نمیفهمم از جایی که مجازی شده هیچی بارم نیست😭
حس پوچی در ناحیه مغز دارممم😂😂
.
این گیفه بود تا صبح +++ میزد، همون