بعضی دخترا خودشون انگار کم دارن خب بابااااا وقتی میدونی طرف قبلش با چند تا بوده الان عاشق و شیدای تو شده اومده سمتت نه خیر اومده سراغ تو چون تو هم براش مثله بقیه هستی و میشی مثل قبلیا اونی که قصدش جدیه با بوس و قلب نمیاد پیوی با گل و شیرینی میاد پیش خانوادت اول اینا رو بفهمید بعد برید فاز بگیرید شکست عشقی بخورید
.
اینوواقعاقبول دارم
یعنییییی چیییییی
امتحانااااا حضورییییی تدریسششش مجازییی
شیشههه میزننننن
فقططط میخانن منوو شهریوری کنن
خداهم میگه حضوری نکنید جنگ گذاشت زلزله اومد باز حضوریه
.
++++++++++++++++++
ی سواللل
کلاس هشتمم البرز
حضوری بود
الان غیرحضوری شد؟
.
نمیدونم والا ببین خبرگزاری شهرتون چی میگه
سلام. چطوری؟
یه چیزی بگم؟ببین من ۱۶ سالمه و واقعا نمیتونم درک کنم چرا تو این سن بعضی هااینطوری میشن؟
درسته دل خب عاشق میشه ولی وقتی میدونی باهاش اینده ای نداری چی؟بنظرم عشق و عاشقی رو بزارید کنار هیچی به غیر از آسیب دیدن برات نمیاره بزارید.بزرگتر که شدید قشنگا حداقل ۲۰ سال به بالا(من خودم بمیرم هم وارد رابطه نمیشم)
.
افرینننن
ولی ثابت شده اگه زوم کنی رو خودت و بچسبی به کار و تلاش و پیشرفت شخصی خودت انقدر پیشرفت میکنی و حالت خوب میشه که جایی برا کسی و غمش نمیمونه وقت نمیکنی دیگه اون موقع هست که همه خاطر خواهت میشن
آدما چه دختر چه پسر دنبال کسایی میرن که منظمن با هر کسی نیستن هر جایی نیستن و تو پیشرفتن
.
از اوللل محتوای این چنل دارم همینو میگم