ما به بلژیکیا 👈🏻👤 میکنیم (ینی نوک انگشتمون میخوره به اونا🤣)خطا میگیریم
ولی بلژیکیا میان مارو لت و پار میکنن خطا نیست😧
✨افکار یک گربه خسته🐈⬛
هههه بلژیکیا ۱۰ تایی شدنن😏
ایکاش از این موقعیت عین عادم استفاده کنن🥸