دانلود پلاگین Spline Cleaner و Q-Proxies برای 3D max
- SplineDynamics Scripts Q-Proxies v1.20 Spline Cleaner v1.86 for 3dsMax
---------------------------
پلاگین Q-Proxies :به طور خودکار چندین شی پراکسی ایجاد کنید که جایگزین مش های پلی بالا شما می شود تا سرعت کار شما در صحنه های سنگین افزایش یابد.Q-Proxies یک مولد قدرتمند و مدیر هندسه پروکسی مستقل از رندر برای 3dsMax است.
این ابزار عملکرد ویوپورت صحنه شما را بهبود می بخشد و حجم فایل آن را به طور چشمگیری کاهش می دهد.
بهره وری شما را افزایش می دهد و کار شما را بسیار آسان تر می کند.به روشی ساده کار می کند. شما فقط تعیین می کنید که کدام اشیاء با پراکسی ها جایگزین شوند، چند پارامتر را تنظیم کنید و "Generate Proxies" را بزنید. Q-Proxies تمام کارها را برای شما انجام خواهند داد.
شما یک صحنه بسیار سبکتر مملو از شبکههای پراکسی دریافت خواهید کرد که به فایلهای «.max» خارجی پیوند داده شده است، که میتوانید بهصورت اختیاری در هر زمان آن را ویرایش کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#پلاگین
مدل های هنری مردانه در حرکت برای تمرین آناتومی
Models in Motion - Anthony
---------------------------
ویدئوهای مدل هنری مردانه برای هنرمندان برای تمرین طراحی یا نقاشی. برای مطالعه و تمرین آناتومی عالی است.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#طراحی
مجموعه گیاهان خانه و باغ نیوزلند
New Zealand Home - Garden Plants
---------------------------
این مجموعه شامل 15 درخت و درختچه سه بعدی برای مناظر، خانه ها، باغ ها و اهداف کلی محوطه سازی در اقیانوسیه به ویژه نیوزلند با 82 مدل گیاهی سه بعدی با کیفیت واقعی عکس منحصر به فرد است که با اشکال مختلف ارائه می شود. که می تواند برای بسیاری از صحنه های شما استفاده شود. فرمتهای 3DS MAX، BLENDER، CINEMA 4D و SKETCHUP حداقل تلاش را برای وارد کردن و رندر روی صحنهها یا پروژههای خود به شما میدهند، با فرمت GrowFX، حداکثر انعطافپذیری را برای ویرایش گیاهان به هر میزان که دوست دارید به دست میآورید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#مدل_های_سه_بعدی
آموزش ایجاد صفحات VFX sprite در EmberGen و صادرات آنها به Unreal Engine 5
Real-time VFX in EmberGen and Unreal Engine 5
---------------------------
چیزی که یاد خواهید گرفت :
ایجاد صفحات VFX sprite و صادرات آنها به Unreal Engine 5
با استفاده از EmberGen جلوه های Real Time حرفه ای ایجاد کنید
مبانی EmberGen
ایجاد آتش، دود و انفجار و موارد دیگر
EmberGen: شبیه سازی حجمی سیال در زمان واقعی
الزامات
نرم افزار EmberGen
بدون نیاز به تجربه قبلی
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Unreal_Engine_5
جعبه ابزار آموزشی توضیح انیمیشن شخصیت ها
Character Animation Explainer Toolkit - 7139829
---------------------------
این آموزش یکپروژه بسیار جالب و تمیز برای ایجاد یک توضیح متحرک عالی برای استارت آپ یا شرکت شما در افتر افکت می باشد. ایده اصلی، مجموعه ابزار پایه کسب و کار بازاریابی با ویژگی های زیاد و با امکان تغییر داستان و هر عنصر به طور جداگانه بود. بنابراین این بسته دارای بیش از 500 عنصر منحصر به فرد است که می توانید آنها را در همه جا قرار دهید، رنگ ها را تغییر دهید و توضیح دهنده متحرک خود را بسازید. همچنین با سیستم شخصیت نامحدود شما می توانید شخصیت های شگفت انگیز خلق کنید.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#افتر_افکت
گروهی جهت تبادل نظر، انتقاد، پیشنهاد برای شما عزیزان ساخته شده لطفا عضو شوید 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b
خبرای خوب 😊🤩👇👇
این شگفتانه مخصوص اعضای گروه هست که همزمان کانال ما رو دنبال میکنن 😎
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جدید ترین آموزش های طراحی موجود در سایت
آموزش بافت دهی واقع گرایانه به موجودات در ماری
Realistic Creature Texturing Painting Tutorial Using Mari
---------------------------
در صنعت VFX تقریبا غیرممکن است که یک دارایی بدون ارجاع عکس برای کار به آن داده شود، و این دوره بر ایجاد بافت های واقعی عکس تمرکز دارد. ما این بافتها را از سر خود نمیسازیم، بلکه در کل فرآیند به عکاسی ارجاع میدهیم تا به ما جهت و الهام بدهد. ما به طور گسترده در مورد چگونگی تجزیه این عکاسی و ساختن بافت ها بر اساس مشاهدات خود صحبت خواهیم کرد تا برنامه ای برای نحوه برخورد با دارایی ارائه دهیم.
علاوه بر این، ما نه تنها سعی خواهیم کرد بافت های زیبایی را رنگ آمیزی کنیم، بلکه این کار را به گونه ای انجام می دهیم که بتوانیم برای هر احتمالی برنامه ریزی کنیم. این می تواند تغییر مدل، تغییر UV یا درخواست مشتری باشد. اساساً دارای بافت های عالی و در عین حال انعطاف پذیر در برابر تغییرات است.
این بدان معنی است که ما باید با این ذهنیت به این دارایی نزدیک شویم که تعادل مناسبی از مهارت های فنی و هنری را در خود جای دهد. ما به روشی ساختاریافته با استفاده از گراف گره فوقالعاده قدرتمند کار خواهیم کرد، جایی که کارایی روشهای رویهای را برای ایجاد پوشش کامل غیر مخرب ترکیب میکنیم تا اطمینان حاصل کنیم که میتوانیم تغییراتی را در لحظه ایجاد کنیم تا تغییرات را در نظر بگیریم، اما با توانایی هدایت هنری هر لایه برای کار رنگ سفارشی.
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#Mari
راهنمای نهایی تصویر سازی از مبتدی تا حرفه ای
The Ultimate Guide to Illustration: From Beginner to Intermediate
---------------------------
سلام، اسم من اینهیوک لی است. من یک تصویرگر و هنرمند مفهومی هستم که در سئول، کره جنوبی مستقر است. از سال 2012، من با Marvel، DC Comics، Boom کار کرده ام! Studios، Dynamite، IDW، و سایر ناشران عمومی.در این کلاس می خواهم اصول تصویرسازی کاراکتر را از اولین طرح تا پایان نهایی با استفاده از تکنیک های دیجیتال آموزش دهم.
مباحث این فصل :
بازسازی مبانی طراحی
اهمیت درک اصول
رفتن به سطح بعدی: رنگ، ارزش و نور
تمرین کامل می کند
📥لینک مطلب
🆔@CGTools_ir
#طراحی
#photoshop