eitaa logo
CGTools.ir
57 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش هنر مفهومی پویای 2 Dynamic Concept Art II --------------------------- درس 1 : دارایی قهرمان شما با برنامه ریزی یک دارایی قهرمان برای پروژه خود شروع می کنید، که می تواند هر چیزی باشد، از یک شخصیت گرفته تا وسیله نقلیه و یک تکیه گاه. لوئیس شما را با چندین اصل پیشرفته آشنا می کند تا به شما در ایجاد بهترین طراحی ممکن کمک کند. سپس با استفاده از VR یا نرم‌افزار سه‌بعدی دلخواه خود، ایده‌تان را مسدود می‌کنید و آن مدل را در سه‌بعدی دقیق اصلاح می‌کنید. علاوه بر نشان دادن تکنیک‌های سطح سخت، لویی به نحوه طراحی شخصیت‌ها و لباس‌ها برای دنیای شما می‌پردازد. در نهایت، دارایی خود را به صورت صفحه گردان سه بعدی ارائه می دهید و طرح های ساده شده ای را برای نشان دادن جنبه های مختلف طراحی ایجاد می کنید. و.... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
👆👆👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇
آموزش تصویر سازی خلاق Creative Illustration --------------------------- با اشکال واضح، خطوط تعیین کننده و ژست های بزرگ، تصاویر چشم نواز و ترکیب بندی های پویا ایجاد کنید. از هنرمند مشهور امین فرامرزیان بیاموزید، که قطعات پرانرژی و کنتراست او ممکن است در ظاهر شبیه کارتون های صبح شنبه باشد، اما اغلب مضامین عمیق تر و قدرتمندتری را در زیر پنهان می کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش خودکارسازی انیمیشن ها و ریگ های آماده بازی Automating Animation and Game Ready Rigs --------------------------- در این کارگاه 3 ساعته که برای ریگرها و کدنویس‌های مشتاق ایجاد شده است، مهارت‌های اسکریپت‌نویسی خود را تقویت کنید، همانطور که ما به ریگ ماژولار با پایتون می‌پردازیم. هدف ایجاد یک راه حل با یک کلیک برای ریگ دوپاها، با پتانسیل سفارشی سازی متناسب با انواع دیگر شخصیت ها، خطوط لوله و الزامات پروژه است. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش طراحی شخصیت انیمه برای Level Up - تفکیک نقاط کلیدی Anime Character Design for Level Up- Key Points Breakdown --------------------------- چگونه هنگام طراحی شخصیت ها الهام بگیریم؟ روند کار طراحی کاراکتر چیست؟ چگونه کیفیت کار را بالا ببریم؟ این دوره نکات کلیدی در تصویرسازی مانند شبح گرافیکی، روند کانتور، نقطه را توضیح می دهد. خطوط و صفحات، طرح رنگ، هماهنگی رنگ ها. نور و سایه، امیدواریم این دوره بتواند به کسانی که می خواهند در طراحی و تصویرسازی پیشرفت کنند کمک کند. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش اصول ایجاد یک ظاهر دوبعدی استایل شده با مدل‌ها و مواد سه بعدی Stylized 2D Toon Shader in Blender with Pierre Schiller --------------------------- این دوره بر یادگیری اصول ایجاد یک ظاهر دوبعدی استایل شده با مدل‌ها و مواد سه بعدی برای نمایش در نمای بلادرنگ EEVEE Blender تمرکز دارد که به گردش‌های کاری Guilty Gear برای توسعه یک شخصیت اشاره می‌کند.با استفاده از تکنیک‌های این دوره آموزشی، می‌توانید سایه‌زن‌های دوبعدی سفارشی خود را بررسی و توسعه دهید تا «نگاه انیمه» را برای انیمیشن‌های سه‌بعدی خود سبک‌سازی کنید. چه یک شخصیت سایه زن Yugioh Style باشد یا شخصیت Mushoku Tensei، می توانید شخصیت های خود را در Blender متحرک و سبک کنید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇
آموزش VFX در آنریل اینجین VFX in Unreal by Tyler Smith --------------------------- درس 1 : آتش از همان ابتدا با انجام دادن یاد خواهید گرفت. پس از چند ویدیوی ابتدایی دوره تصادف، تایلر را گام به گام همراهی می‌کنید که او جلوه آتش ایجاد می‌کند. سپس با رسیدن به نقاط عطف خاص، آنچه را که برای درک بهتر آن خلق کرده اید، تجزیه خواهید کرد. به این ترتیب، به جای صرف زمان زیادی برای حفظ کردن چیزها در ابتدا، از همان ابتدا با Unreal آشنا خواهید شد. پس از ایجاد تمام افکت‌های مختلف، یاد می‌گیرید که صحنه خود را بچینید و آن را برای نمونه کار خود ثبت کنید.و.. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مجموعه 18 عددی از شنل های Basemesh Capes Basemesh Models --------------------------- زمان آن رسیده که پروژه های خود را با 18 مدل Basemesh با کیفیت بالا به سطح بالاتری ببرید.در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:10 طرح شنل منحصر به فرد وجود دارد که 8 مورد از آنها دارای تنوع در محل قرارگیری هود هستند. می توانید پیش نمایش این تغییرات را در تصاویر بالا مشاهده کنید.فایل های شامل: فایل پروژه شگفت انگیز/CLO3D ZPRJ همه مدل ها در حالت A-Pose هستند. شما مدل های موجود را در هر دو چهار گوش و مثلث خواهید یافت. من مثلث‌ها را اضافه کرده‌ام، زیرا در برخی موارد، جزئیات بالاتری نسبت به چهارگوش حفظ می‌کنند و برای پخت و سایر مقاصد ایده‌آل هستند. فاصله ذرات: 3 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇
آموزش تصویر سازی آزاد Freelance Illustration --------------------------- درس 1 : صنعت این درس به بررسی اصول تصویرسازی می‌پردازد، چه در خلق هنر خود و چه در کسب درآمد از آن. تصویرگر آزاد بودن مستلزم این است که یک فرد تجاری خوب باشید، به این معنی که پیدا کردن کار و کنار آمدن با مشتریان به اندازه ساختن تصاویر زیبا مهم است. درس 2 : طرح های اولیه در این درس تصویری را برای مرحله نقاشی آماده می کنید. شما از Brief Builder برای ارائه یک مفهوم استفاده می‌کنید، سپس مراحل مختلفی را انجام می‌دهید که روند برخورد با یک کارگردان هنری را منعکس می‌کند. در پایان این درس، یک طراحی خطی دقیق خواهید داشت و آماده شروع نقاشی خواهید بود. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش ایجاد VFX برای بازی - ایجاد صحنه فانتزی VFX For Games Creating A Fantasy Scene --------------------------- هدف این کارگاه این است که شما را در خلق صحنه های فانتزی که توسط کیگان نشان داده شده است راهنمایی کند و در عین حال مهارت های مورد نیاز برای توسعه و بیان ایده های خلاقانه خود را به صورت کارآمد، انعطاف پذیر و زیبا تقویت کند. این کارگاه که در درجه اول برای هنرمندان مبتدی تا سطح متوسط طراحی شده است، برای کسانی که به دنبال ایجاد قطعات نمونه کار در زمان واقعی VFX هستند، به ویژه آنهایی که فراتر از سیستم های ذرات اساسی هستند، ایده آل است. صحنه نمایش داده شده از طریق این کارگاه دارای یک عنصر مرکزی VFX است، و کیگان همچنین به دنیای KineFX و Vellum هودینی، و همچنین موهای استایل، نورپردازی، طرح‌های اولیه و موارد دیگر دست می‌زند. برخی از دانش اولیه Houdini و Unreal Engine توصیه می شود. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir