eitaa logo
CGTools.ir
63 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
3 ویدیو
0 فایل
بزرگترین منبع آموزش های سه بعدی👇👇 🌐 www.CGTools.ir خدمات سایت: ❇️آموزش انیمیشن ❇️آموزش نرم افزارهای سه بعدی ❇️مدل های سه بعدی درختان، بتن و متریال لینک گروه : https://eitaa.com/joinchat/998769086C11dbe5984b ارتباط با مدیر : 🆔@Admin_CGTools
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش شبیه سازی چرخه آب رویه ای در هودینی Create A Procedural Waterwheel Simulation In Houdini --------------------------- در این آموزش ویدیویی جامع 4 ساعته هودینی، نحوه ساخت یک چرخ آبی کاملا کاربردی با شبیه سازی سیال یکپارچه را کشف کنید. چه تازه در هودینی شروع به کار کرده باشید و چه یک کاربر با تجربه، این آموزش مفید توسط هنرمند VFX دیوید سیلبرباوئر مملو از نکات و ترفندهایی است که برای همه سطوح تجربه لذت بخش خواهد بود. این کارگاه مفصل هودینی که نحوه ساخت یک سیستم چرخ آب کاملاً رویه‌ای را نشان می‌دهد، تکنیک‌های رویه‌ای متعددی برای دستکاری هندسه و شبیه‌سازی را پوشش می‌دهد. او نحوه تصادفی‌سازی ویژگی‌ها برای ایجاد نتایج واقعی و قابل باور و همچنین نحوه سفارشی‌سازی سرعت‌ها برای ایجاد شبیه‌سازی سیال قوی را توضیح می‌دهد. این کارگاه همچنین نحوه استفاده از گردابه برای مش بندی و آب سفید را توضیح می دهد و نحوه تبدیل تنظیمات خود را به دارایی دیجیتال هودینی (HDA) نشان می دهد. روند کامل دیوید از طریق فصل‌هایی که به آسانی قابل هضم هستند، همراه با فرآیند فکری او در طول مسیر، به شما کمک می‌کند تا هنگام کار در هودینی، انتخاب‌های مؤثرتر و کارآمدتری داشته باشید. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش طراحی محیط Environment Design --------------------------- درس 1 : آماده سازی این درس اول بر روی آنچه برای خلق هنر عالی نیاز دارید تمرکز خواهد کرد. Gaëlle به شما کمک می کند الهام بگیرید، خلاصه خود را بسازید و منابع را جمع آوری کنید. هنگامی که این مراحل را برای ترسیم یک نقشه راه خلاقانه انجام دادید، شروع به طراحی ایده هایی برای ترکیب دو بعدی خود خواهید کرد. Gaëlle گزینه های مبتدی و پیشرفته را برای این مرحله طراحی اولیه نشان می دهد، که هر دو می توانند شما را به یک محصول نهایی باورنکردنی هدایت کنند. و... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇
آموزش طراحی سطح سخت Hard Surface Design --------------------------- درس 1 :مسدود کردن این اولین درس شما را مستقیماً وارد عمل می کند. پس از مطالعه این که چه چیزی باعث ایجاد یک تکیه گاه عالی می شود، به یک مفهوم می رسید و مرجعی برای طراحی خود جمع آوری می کنید. Lars ابتدا به شما اصول اولیه مسدود کردن یک تکیه گاه ساده را نشان می دهد، قبل از اینکه شما را از طریق سه بلوک طراحی جداگانه راهنمایی کند. شما بهترین عناصر اینها را در یک مفهوم قهرمان ترکیب خواهید کرد، که در بقیه دوره آن را اصلاح خواهید کرد. درس 2 : مدل سازی درس 3 : بافت سازی درس 4 : تفسیر 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بریم سراغ پست های امروزمون راستی یه پست ویژه داریم براتون بینید و لذت ببرید .😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇
دوره آموزشی Embergen Bootcamp Complete Embergen Bootcamp Course --------------------------- RedefineFX دوره جدیدی را با عنوان “The Embergen Bootcamp” راه اندازی کرده است. این دوره به منظور تجهیز هنرمندان سه بعدی به مهارت ها و دانش لازم برای ایجاد افکت های حجمی و ذرات با استفاده از EmberGen توسط JangaFX طراحی شده است. و... 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
KeyHydra یک افزونه تجربه کاربری برای 3DSMax KeyHydra 2.008 for 3DS Max 2020 - 2024 --------------------------- KeyHydra یک افزونه تجربه کاربری برای 3DSMax است.افزایش سرعت و راحتی کاربرعملیات "in view-port" را افزایش دهید و میزان کلیک را کاهش دهید.KeyHydra بسته ای است شامل:میانبرها: میانبرهای حساس به چند ضربه و زمینه.LazerCut: جعبه ابزار Boolean Hardsurface In viewport ما.WheelCtrl: تنظیمات مدل‌سازی را با MouseWheel کنترل کنیداصلاح کننده ها: کلون خطی، کلون دایره ای، برش حجمی، بسته بندی و مطابقتماکروها و ابزارها: ما در حال حاضر بیش از 350 ماکرو و ابزار ارائه می دهیم 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
60 برس از شاخ، سوکت و سوکت شاخ HORNS - 60 Horns- Antlers- Frills - Horn Sockets IMM - VDM --------------------------- 60 برس Zbrush IMM & VDM: 39 شیپور IMM; 9 شاخ VDM; 5 زواید VDM; 7 سوکت شاخ VDM روی یک IMM و یک برس VDM پخش شده است.شاخ های بسیار دقیق تر از آن چیزی است که می توانید یک شاخ پرتاب کنید! - شما هرگز مجبور نخواهید بود دوباره اینها را بسازید و یا به دنبال نزدیکترین مجموعه شاخ بگردید تا موجود خود را با آن "چیزی" از دستZ رفته تکمیل کنید.دانلود اختیاری فایل های FBX و OBJ از تمام مش ها گنجانده شده است.لطفا توجه داشته باشید که سرهای تظاهرات گنجانده نشده است.اینها مش های پلی بالا بدون بافت هستند.ساخته شده در Zbrush 2019.0 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇👇👇👇👇
آموزش نقاشی پرتره توسط دانیل والش Painting Portraits by Daniel Walsh --------------------------- درس 1 : طراحی ساده این درس در مورد تجزیه هنر به اساسی ترین موارد آن است. دانیل از روش ترسیم Bargue استفاده می‌کند، که می‌تواند به شما آموزش دهد تا آنچه را که می‌بینید بازآفرینی کنید. این می تواند مهارت های هر مبتدی را افزایش دهد، اما حتی هنرمندان باتجربه متوجه خواهند شد که این تکنیک به ترک عادت های بد کمک می کند. این درس اول به طور خاص بر روی چشم ها و دهان تمرکز می کند، دو مورد از مهمترین جنبه ها هنگام ساخت هر پرتره. و.. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش تصویرسازی محیطی برای هنربازی-بازار شهر کوچک Environment Illustration for Game Art - A Small Town Marketplace --------------------------- در این دوره، نحوه استفاده از نرم‌افزار سه بعدی Blender را بررسی می‌کنم و به شما نشان می‌دهم تا به تصویر دو بعدی ما کمک کند تا به طور موثر کار کند و به نتیجه بهتری برسد. این تصویر نمایی از یک شهر را با یک بازار به عنوان نقطه تمرکز اصلی به تصویر می کشد، شما می توانید روند کار تصویرسازی من را از ابتدا تا انتها در زمان واقعی مشاهده کنید. امیدوارم از این دوره لذت ببرید و چیزی یاد بگیرید.شما یاد خواهید گرفت که چگونه از فرآیند طراحی ایده ایجاد کنید و طرح بزنید.شما یاد خواهید گرفت که چگونه سه بعدی را با گردش کار دو بعدی خود ادغام کنید.نکات و ترفندهای کلی در مورد نقاشی دیجیتال را یاد خواهید گرفت. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
آموزش هنر مفهومی با آنریل انجین Concept Art in Unreal 5 by Ellie Cooper --------------------------- تکنیک های پیشرفته برای ایجاد هنر مفهومی در زمان واقعی در Unreal Engine 5 را از Ellie Cooper بیاموزید. از مجسمه سازی دارایی های قهرمان در ZBrush گرفته تا مونتاژ یک صحنه کامل در Unreal Engine 5، تا پایان رنگ آمیزی و تحویل، الی روند جامع خود را برای ایجاد هنر مفهومی با استفاده از آخرین گردش های کاری صنعت پوشش خواهد داد. 📥لینک مطلب 🆔@CGTools_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا