eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍اصلاحات تکلیفت را روشن کن سلطنت طلبان و منافقین یه مردانگی دارند علنی میگن اسلام ، ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را قبول نداریم و براندازیم، 🇮🇷 ماهم تکلیفمون رو در موردشون میدونیم. ▪️ آقایون اصلاح طلب ،اسلام ، ولایت فقیه و قانون اساسی رو قبول دارید یا ندارید؟ ▪️ یا رومی روم باشید یا زنگی زنگ .
27.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞قطعه_تصویری ⚠️هشدار به والدین! ⛑یک نکته مهم 💪اگر انرژی نوجوان در مسیر صحیح قرار نگیرد....(ادامه را در کلیپ ببینید) (برای کمک به والدین و نوجوانان‌مان انتشار دهید) 🌹"استاد تراشیون"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔺یکی از اذکاری که فوق العاده هست و از افضل اذکار هست که اگه بتونه آدم مداومت داشته باشه ... 🎙
🔴 داعشی برانداز اگر دستش به حکومت برسه که نمیرسه دقیقا همین اتفاقی میوفته که داره ازش حرف میزنه
💝این نگاه را تمرین کنیم... 💍گاه نگاه ما به همسرِ دیگران به گونه‌ای است که باعث تعریف ما از او نزد دیگران می‌شود. علت این نگاه این است که فقط نقاط مورد پسند خودمان را در او دیده‌ایم. مثلاً لباس مرتب می‌پوشد، منظم است، خیلی پرتلاش است، مهربان است و یا مودب حرف می‌زند و نقاط مثبت دیگر. 💍 حتی ممکن است اگر همسر و اطرافیان همین فردِ مورد تایید شما از او گلایه داشته باشند باز شما با پررنگ‌گردن نقاط مثبتی که در او دیده‌اید به اطرافیان بگویید نه فلانی این خصوصیات خوب را هم دارد و به نحوی از شخصیت او در ذهن خود یا نزد دیگران دفاع کنید. 🔶 نکته‌ی مهمِ رفتار شما این است که شما نقاط منفی موجود در زندگی این فرد را به چشم ندیده‌اید و تنها چیزی که از او مشاهده کرده‌اید موارد زیبا و مورد پسند شماست. ✅توصیه می‌شود گاه همین نگاه را یعنی ندیدنِ نقاط منفی همسرتان را تمرین کنید. لذا دین اسلام توصیه به تغافل و منفی‌نگر‌ نبودن و سوء‌ظن نداشتن در زندگی می‌کند. ⚜یعنی باید کارمان این باشد که نقاط تاریک و منفی همسر و اطرافیانمان را از ذهن پاک کنیم تا نقاط مثبت او به چشم آید و روابط، اصلاح شود. اگر این اتفاق بیفتد عکس‌العمل‌های ما و قضاوتهای ما نسبت به همسر و اطرافیانمان تعدیل شده و با انصاف و عدالت، او را ارزیابی کرده و کینه‌ها زدوده می‌شود. با تمرینِ این نگاه، و را در زندگی خود جاری کنید. 🌺🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تلاوتهای زیبای عبدالباسط 🔸 🔸تلاوت شماره ۴۲ 🔸 🔸سوره مریم آیات ۲۴ و ۲۵ 🔸 🍃پیامبر صلی الله فرمودند: کسی که پای مادرش را ببوسد؛ مثل این است که آستانه کعبه را بوسیده است هر کس پیشانی مادر خود را ببوسد، از آتش جهنم محفوظ خواهد ماند 🍃مردی به حضور پیامبر اکرم (ص) رسید و پرسید: «ای رسول خدا! من سوگند خورده ام که آستانه ی در بهشت را ببوسم، اکنون چه کنم؟» 🍃پیامبر فرمودند: پای مادر و پیشانی پدرت را ببوس ، او پرسید: اگر پدر و مادرم مرده باشند، چه کنم؟پیامبر فرمودند: قبر آن ها را ببوس.
کشف شبکه‌ها و تجهیزات خرابکاری توسط وزارت اطلاعات 🔹وزارت اطلاعات: درپی دریافت اطلاعات معتبر درخصوص وجود توطئه‌های چندگانه برای انجام اقدامات تروریستی و خرابکارانه در شب‌های منتهی به چهارشنبه‌سوری، سربازان گمنام امام زمان موفق به شناسایی و بازداشت چند تیم تروریستی و کشف انواع مواد و ابزارهای انفجاری، نارنجک‌های دستی و خمپاره‌های دست‌ساز شدند. جزئیات بازداشتی‌ها به شرح زیر است: 🔸۱. شناسایی و بازداشت تیم ۲۱ نفره از عناصر گروهک تروریستی منافقین در تهران. متهمان اقدامات خرابکارانه‌ای همچون آتش زدن اموال عمومی، به ویژه اتوبوس‌ها در چهارراه‌های شلوغ و تخریب اموال خصوصی و پرتاب خمپاره‌های دست‌ساز را در برنامه داشتند. 🔸۲. شناسایی و بازداشت یک هسته وابسته به گروهک تروریستی منافقین و شبکه‌ی همکار آن در مشهد و کشف ۳۰۰ نارنجک دست‌ساز. همه عناصر دستگیر شده دارای سابقه‌ی حضور مؤثر در اغتشاشات خیابانی پاییز هستند و تعداد فراوانی کوکتل مولوتف تولید و انبار کرده بودند و برنامه‌هایی برای ایجاد راه‌بندان‌های مصنوعی، حمله به مراکز خاص و انجام خرابکاری طراحی کرده بودند. 🔸۳. کشف ۱۶۲ نارنجک دست‌ساز، بیسیم و مقادیر فراوانی مواد اولیه تولید نارنجک در یکی از شهرهای غرب کشور و دستگیری عوامل اصلی تهیه مواد پیشساز بمب. 🔸۴. شناسایی کارگاه دیگری در یکی از شهرهای غرب کشور که علاوه بر تهیه، انبار نمودن و فروش غیرقانونی مواد منفجره، به تولید انبوه برخی مواد انفجاری می‌پرداخت. 🔸۵. کشف دو کارگاه تولید بمب‌های دستیِ دارای ترکش در یکی از استان‌های شمالغرب کشور و بازداشت عامل اصلی و تعدادی از همکاران آن‌ها. 🔸۶. گروهک تروریستی دموکرات تیمی با هدفِ خرابکاری در شب چهارشنبه‌سوری فرستاده بود که بلافاصله اعضای آن پیش از هر اقدامی بازداشت شدند. ۱۰ محموله نظامی شامل سلاح‌های کمری، نارنجک، مقدار زیادی فشنگ و خشاب و… کشف و ضبط گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ ⭕ تابحال یک اصلاح طلب شهید شده؟! ننگ جاسوسی رو از چهره خودتون حذف کنید،شهادت پیشکش...
🚨 شوک اندیشکده های آمریکایی از توافق سعودی / مراقب باشید حداقل در یمن شکست نخوریم / از اردوگاه اندیشکده های آمریکایی پس از توافق ایران و سعودی رسما دود سفید بلند می‌شود / این اندیشکده ها در گزارش‌هایی بر این تاکید کرده اند که متحدین آمریکا رسماً منافع این کشور در منطقه را به چالش کشیده‌اند / یکی از این اندیشکده ها در همین خصوص نوشته: سعودی تقریبا همه چیز را خراب کرده، فقط باید مراقب باشیم در جنگ که به اجبار آنها وارد شدیم شکست نخوریم... / قسمت ۱۱۴۴
52.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃مستند درخت کاج 💢حتما این مستند را ببینید 👈چه طوری شبکه یهود از زمان پهلوی تا به امروز محیط زیست ایران را نابود کردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺سخنان یک دانشمتد آمریکایی در باره تفاوت‌های جسمی و جنسی مردان و زنان در خلقت. ✅ خیلی جالب، مهم و علمی در این کلیپ ۴ و نیم دقیقه ای، علت فروع احکامی، مثل: حجاب ، تبرج و ... مشخص میشه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 گزارش بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما از یک مدرسه مسجدمحور ♦️ مجموعه فوق ترکیبی از مدرسه امین و مدرسه مسجدمحور است. ♦️مسجد حاج حسن صنیع الدیوان یکی از مساجد ریشه‌دار محله امیریه تهران (سنگلج) می‌باشد. ♦️ شهر تهران، یکی از قطب‌های رشد،و گسترش مدارس مسجدمحور کشور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️لیبرال ها اشتباه کردن، ما چرا بگیم ؟ 🔻فرانسه اومده برهنگی رو قانونی کرده، حجاب رو ممنوع! تو به عنوان لیبرال حق نداری حجاب رو ممنوع کنی! ولی ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم حجاب رو واجب کنیم، ما که نگفتیم لیبرالیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اعجوبۀ عرفان دفاع مقدس معجزه انسانی که شناخته نشده😔 ➕ صوت وصیت‌نامۀ عجیب عارف "12 ساله" با صدای خود شهید! ◾️۲۷ بهمن، سالگرد شهادت
🔴 اگر این حجم از آتش و انفجارهای امشب رو متمرکز می‌کردیم روی تل‌آویو، نماز صبح در قدس بودیم!
معلومه ساقی های آمریکا خوب نیستن ۱۳ ابان چیه اخه 😂😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چهارشنبه سوری به این نحو، از زمان شاه مرسوم شد، که ریشه ی ایرانی ندارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بزرگترین بانک آمریکا با ۱۸۱ میلیارد دلار دارایی ۱۰۰ میلیارد از دست داد و دومی هم در لبه پرتگاه است. آنوقت بایدن می گوید نظام بانکی ما در امنیت است! 🔹سید حسن نصرالله در یک برنامه تلویزیونی قبلا گفته بود: همه کسانی که علیه ایران با نفت و غیر نفت و امنیت و اقدام نظامی برنامه ریزی کردند، از کشورهای بزرگ جهان و منطقه، از من داشته باش، سقوط می کنند و ایران پایدار خواهد ماند.
این حرف درگوشیه.mp3
10.11M
حتما گوش کنید ، که درجریان است. با فوت عالمان و بزرگان (همچون آیت الله بهجت ها) ، شیاطین و اجنه هجمه سنگینی وارد می‌کنند ،و وادی سختی است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلاوت ایاتی از قرآن کریم 📖سوره مبارکه یونس، ۳۱ 🌴💢🌴 قُلْ مَنْ يَرْزُقُكُمْ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ أَمَّنْ يَمْلِكُ السَّمْعَ وَالْأَبْصَارَ وَمَنْ يُخْرِجُ الْحَيَّ مِنَ الْمَيِّتِ وَيُخْرِجُ الْمَيِّتَ مِنَ الْحَيِّ وَمَنْ يُدَبِّرُ الْأَمْرَ ۚ فَسَيَقُولُونَ اللَّهُ ۚ فَقُلْ أَفَلَا تَتَّقُونَ 🌴💢🌴 بگو: «چه کسی شما را از آسمان و زمین روزی می‌دهد؟ یا چه کسی مالک (و خالق) گوش و چشمهاست؟ و چه کسی زنده را از مرده، و مرده را از زنده بیرون می‌آورد؟ و چه کسی امور (جهان) را تدبیر می‌کند؟» بزودی (در پاسخ) می‌گویند: «خدا»، بگو: «پس چرا تقوا پیشه نمی‌کنید (و از خدا نمی‌ترسید)؟! 🌴💎🌹💎🌴