eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷دختر اسپانیایی ساکن ‎مادرید ‎مسلمان شد.🌹 🔹او در تیک تاک بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد. وی گفت اگر عریان شدن آزادیست پس با ‎ شدن هم آزادیست.چرا غرب به افراد با حجاب شغل و موقعیت اجتماعی مناسب نمیدهد؟ اگر حجاب اجباری در حق زنان ایران ظلم است عریانی اجباری در غرب هم ظلم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 صدای آمریکا و مسیح پشمالو بابت دبه ی ماست یک شهروندی که پلیس هم نیست صداش درمیاد واسه این تصاویر خفه خون میگیره. مسیح نمیخواهی راجع این فیلم ی هفت هشت تا پست انگلیسی بذاری؟
💢 شناسایی و اخطار نیروی دریایی ارتش به هواپیما‌ی جاسوسی آمریکا 🔹‌ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دقایقی قبل پس از ورود هواپیمای EP-3E نیروی دریایی تررویستی آمریکا به مرز کشورمان در محدوده دریای عمان، با هوشیاری کامل رزمندگان نداجا و با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز آن به آسمان کشور جلوگیری شد. 🔹‌ این هواپیما پس از دریافت پیام هشدار مرزهوایی کشور را ترک و به مسیرهای هوایی بین المللی بازگشت.
💢 وقتی میگیم سلبریتی‌های خارجی برای ایجاد موج‌ها و جنبش‌های اجتماعی از سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی خط میگیرن یعنی چی؟! 🔹 یعنی همین سلبریتی‌های غربی که یه دفعه به صورت هماهنگ نگران زنان ایران شدند، ولی الان برای زنان فرانسه خفه خون گرفتن!
⭕️ در حالی که یه عده تو ایران بی‌حجابی رو افتخار میدونن، آلمان حجاب معلمانِ زن رو به رسمیت شناخت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 قرآن عربی ،و ایران فارسی 🍃🌹🍃 ❌ طرف میگه: قرآن خودش میگه عربیه مال عرباس، پ چون عربی به ما که ایرانی هستیم هیچ ربطی نداره!!!! 🎙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵🎥سال‌ها خاطره‌ای ساختگی از محمود دعایی نقل می‌کردند که ایران تحریک کننده و آغازگر جنگ هشت ساله بوده است! 🔹‌ حامد الجبوری وزیر خارجه صدام: شاپور بختیار و یک ژنرال ایرانی در جلسات با صدام شرکت و او را به جنگ با ایران تحریک و تشویق می‌کردند. 🔹‌ سخن افراد حاضر در جلسات این بود که ایران بر لبه پرتگاه فروپاشی‌ست، ارتش فروپاشیده است و حمله به ایران را به تفریح و گردش تشبیه می‌کردند.
💢دولت فرانسه یا به قول غرب پرستا مهد آزادی توقف بازی فوتبال برای افطار بازیکنان رو ممنوع اعلام کرده (ممنوعیت بروز مظاهر دینی در جامعه). 🔹این دروازه بان با تمارض به مصدومیت، برای افطار هم تیمی های مسلمانش وقت خرید :)
🔺چرا ایران انتقام نمیگیرد؟! 🔹برخی کانالها طوری مینویسند که گویی اشراف کامل برمصالح داخلی و خارجی نظام دارند و همه مولفه های امنیتی را میدانند. اینکه بگویند دشمن نیروهای ما را شهید کرده و ایران پاسخ نداده اشتباه است. واقعیتش این است که ایران دائم در حال تهاجم است و دشمن معدود واکنش هایی داشته است! 🔹پس از حمله اخیر به نیروهای آمریکایی در سوریه بود که مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا اذعان کرد در حدود ۸۰ حمله اخیری که یاران ایران به آمریکایی ها داشته اند، ارتش ایالات متحده فقط توانسته به سه فقره از آنها پاسخ دهد. این که دیگر حرف ما نیست، ادعای خود آمریکایی ها است! 🔹مقاومت به رهبری ایران وقتی میتواند به آمریکا هفتاد و اندی بار حمله کند، آیا از ضربه زدن به اسرائیل عاجز است؟ ولی باید بدانیم راهبردها متفاوت است، همانگونه که شرایط و ابزارها نیز فرق میکنند. اسرائیلی که یک روز آمده بود نیل تا فرات را بگیرد، حالا در محدوده فلسطین اشغالی حبس است! 🔹رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط امنیتی قرار دارد و از هر طرف خود را در معرض خطر میبیند. غزه دست به ماشه است، حزب الله فقط منتظر دستوری از تهران؛ و کرانه باختری یی که حالا مسلح شده و روزی نیست که در جنین، الخلیل و یا نقاط دیگری حماسه سازی نکند! 🔹تعداد حملات به نظامیان رژیم صهیونیستی افزایش یافته، ایست بازرسی ها هر روز شاهد تیراندازی های جدیدی هستند و عملیاتهای شهادت طلبانه هر روز بیشتر میشود. سوال این است که اسرائیل با امکانات امروزش اگر قرار بود بجای سال ۱۹۴۸ میلادی امروز به فلسطین حمله کند، چقدر از خاک منطقه را میتوانست بگیرد؟ 🔹آیا باز هم میتوانست در شش روز ارتش های چند کشور عربی را شکست دهد و بخشهایی از فلسطین، سوریه، لبنان و اردن را اشغال کند؟ قطعا نمیتوانست. این در حالی است که استعداد امروز اسرائیل با آن زمان کاملا متفاوت است. 🔹و سوال بعدی این است که صهیونیست ها را چه کسی به به این روز نشانده؟ کدام کشور جز ایران عرصه را اینگونه بر آنها تنگ کرده که حالا خودشان از احتمال شکست و فروپاشی و نابودی میگویند؟ انتقام ایران در کشتن چند اشغالگر خلاصه نمیشود که بخواهد احساسی عمل کند؛ بلکه تابع فرایندی تدریجی است که در آن، گاهی حملات آشکار، گاهی پنهان، گاهی محکم و گاهی نیز آرام صورت میگیرد و هدف غایی آن نیز برچیدن رژیم صهیونیستی از روی زمین است. 🔹در موقعیت فعلی اسرائیل به یک درگیری مدیریت شده از خارج برای نجات از مشکلات داخلی نیاز دارد و ایران هم خوب به آن آگاه است. این البته به معنای آن نیست که ایران پاسخ نمیدهد! 🔹تجربه هم ثابت کرده جمهوری اسلامی قطعا پاسخ میدهد و در ازای هر یک شهید چندین کشته میگیرد، کما اینکه قبلا در اربیل و یا جاهای دیگر این کار را کرده است. ولی اینکه آنها از تلفاتشان چیزی نمیگویند معنی اش این نیست که در عملیاتهای مقاومت هیچ صهیونیستی تسلیم مرگ نشده است!
🔻مخالفین اجرای قانون درباره حجاب، آیا برای این سؤال پاسخی دارید؟😒
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬅️چهارباغ اصفهان چه سیزده بدری شد سال ۱۴۰۲. 🔹 اینم یک نشونه که مردم از دین زده شده اند. بفرستید معصومه علینژاده قمی کلا تا لذت ببره 😉😊 دیار مؤمنان خدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺زنجیره انسانی در ساحل چالوس در دفاع از عفاف و حجاب در روز طبیعت.
🔴 ایجاد آلودگی‌های ماورایی با توزیع پوشاک‌های شیطانی! 🔹️ استوری‌های مهم آقای در مورد ؛ نمادهای شیطانی روی مانتوها و تیشرت‌ها و لباس کودک، که سبب آلودگی‌های ماورایی در مردم می‌شود. ⚠️ لطفاً در زمان خرید، مراقب باشید.. ✍ بعضی ها میگن اینا چرت و پرت هست و خرافات... باشه درست خرافاته... ولی اینکه تولید کننده ها با این طرح دارن لباس تولید می کنند و با روایات اسلامی ما در مورد تک چشم مطابقت داره جای سوال نیست؟ برای شما جای سوال نیست که چرا این طرح ؟
📸 واکنش عطاءالله مهاجرانی به غلامحسین کرباسچی
🔴رئیس‌جمهور با استعفای نوری موافقت کرد 🔹رضامراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان به‌سِمت سرپرست آموزش و پرورش منصوب شد.
🔴 عدم ارائه خدمات به دانش‌آموزانی که قوانین پوششی را رعایت نکنند ♦️وزارت آموزش و پرورش در خصوص حجاب و عفاف بیانیه‌ای صادر کرد و به ۱۶ برنامه این وزارتخانه در این حوزه اشاره کرد. ♦️در این بیانیه تأکید شده که آموزش وپرورش همواره به دنبال ایجاد فضای امن و مناسب تربیتی بوده تا دانش‌آموزان در یک محیط بانشاط وسالم ضمن ارتقای سواد و تجربه فردی و اجتماعی، در موقعیت‌های ویژه تربیتی قرار بگیرند و فردای جامعه ایران اسلامی را از انسان‌های شریف و تربیت یافته در مکتب متعالی اسلام برخوردار سازند، از این رو بر اساس قوانین و مقررات از ارائه خدمات آموزشی به معدود دانش‌آموزانی که قوانین و مقررات پوششی در مدارس را رعایت نکنند، معذور خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امر به معروف اثر نداره که! شرط تاثیر چیه؟ این کلیپ بسیار توصیه میشه👆
پرده‌برداری جبرائیلی از واقعیات اقتصاد ایران امشب ۱۴ فرودین ساعت ۲۲ شبکه افق برای آگاهی تلاش کنید✋ ببینید و توصیه کنید ببینند
و اینهمه از بی حجابی در سطح شهرهای بزرگ گفته میشه از قرار ضدانقلاب بر رقص در۱۳فروردین که معلوم نبود موفق بشن یا نه گفته شد ولی از سفره۲۷۰متری افطار در پل طبیعت تهران کسی چیزی میگه؟ اینکه آقا میفرمایند دشمن در تبلیغات از ما جلوتره یعنی همین دشمن کار کم و عدد کم خودش رو با تبلیغات چندبرابرنشون میده ما عده کثیر وکارهای بزرگی رو که درجبهه انقلاب انجام میشه اینقدر نمیگیم که کم کم خودمونم باور میکنیم کم هستیم و کاری ازمون برنمیاد کاش زیبایی های جبهه انقلابی رو درک ومنتشرکنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 زن و شوهر شراب فروش و معامله با امام رضا (علیه‌السلام)
🔴توییت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به استعفای وزیر آموزش و‌پرورش
✅تغییر سرنوشت در گرو خواست و حرکت خود ملت‌هاست. 🔻شانس و اقبال و مانند این‌ها همه بی‌اساس است و آن چیزی که پایه دارد این است كه ملتى خود بخواهد سربلند و پیشرو باشد و یا به عكس، خودش تن به ذلت و شكست دهد، پس این اراده و خواست ملت‌ها و تغییرات درونى آنهاست كه آنها را مستحق لطف یا مستوجب عذاب الهی مىسازد و این موضوع یک اصل قرآنی می باشد.
✅ویژگی های حق گرایان از نظر قرآن. ◀️به عهد الهى وفا مىكنند و آن عهد را نمىشكنند. ◀️نسبت به پروردگارشان، خشیت دارند و از بدى حساب در دادگاه قیامت مىترسند. ◀️در برابر تمام مشكلاتى كه در مسیر اطاعت، ترك گناه، براى جلب خشنودى پروردگار صبر و استقامت می ورزند. ◀️نماز را بر پا مىدارند.