eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعوای شدید پیرهادی و میرسلیم؛ ماجرا از کجا آغاز شد ؟ 🔹چند روزی است که درگیری شدیدی میان محسن پیرهادی و میرسلیم در جریان است و هر روز ماجرا، ابعاد عجیب‌تری پیدا می‌کند. 🔹ادعاهای هولناک رد و بدل شده بین این دو نماینده را در این ویدئو تماشا کنید.
26.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راهکار پیشگیری کبد چرب ، و درمان سوزش کف پا .
آقای حسین امیرعبداللهیان، با اختلاف یکی از بهترین وزرای تاریخ جمهوری اسلامی تا به الانه! مَثَل درختی سر به زیر امّا پر بار. طوری داره وظیفش رو انجام میده که انگار تا به حال وزیر امور خارجه نداشتیم... قدر مسئولین این چنینی رو بدونیم...🌹 ـ ـ ـ ــــــــ«𑁍»ــــــــ ـ ـ .
خواب دیدم ڪه شدم زائر بین‌الحرمین ✨ صبح گفتم به خودم هر چہ صلاح هست حسین.. آرزوے حرمت ڪرده مرا دیوانه انت مولا و انا... هرچہ صلاح است حسین🙂🖐🏼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اینو یادتونه چجوری حاضر شد شرافتشو بفروشه به چنتا رای و اینطوری رو حافظه ی تاریخی ضعیف ملت موج سواری کرد تا بتونه به مساله ی اعدام  کفتارهای منافقین در دهه شصت طعن و کنایه بزنه ؟
 
⭕️ میدونید کیا اعدام شدند ؟
همون وحشی هایی که یه قلم جنایاتشون ، سوزوندن با اتو، و مثله کردن و دزدیدن بچه های خردسال رزمنده ها ، و فرستادن جنازه ی سلاخی شده شون واسه خانوده هاشون ،تو بقچه بود!؟
...😱😭😡
حالا حسن کلید، واسه رأی آوردن، به اعدام این وحوش داره طعن و کنایه میزنه تو این سخنرانی ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازتاب حمله به مقر منافقین در رسانه‌های بیگانه 🔸️آیا سرنوشتی شبیه آن چیزی که برای منافقین در آلبانی اتفاق افتاد در انتظار مخالفان ایران است؟
فاطمه: 🔹یهو انگلیس اخراج می‌کنه؛ بلژیک آزاد می‌کنه؛ فرانسه ممنوع می‌کنه؛ آلبانی حمله می‌کنه؛ ایران هم نگاه می‌کنه! 🔹یهو میفهمن چند مرد حلاجن... 🔹دقت کردین همه اتفاقات واسشون داره یهویی میوفته؟
فاطمه: 🔰الغدیر..... ⁉️ آیا می دانستید مجموعه ی عظیم کتب چند جلدی الغدیر دفاع از مظلومیت امیرالمومنین علی علیه السلام و خلافت بلافصل ایشان به قلم علامه امینی است! ⁉️ آیا می دانستید مصادر و منابعی که در کتاب الغدیر مورد استناد قرار گرفته، همگی از منابع کُتب علمای اهل تسنن است! ⁉️ آیا می دانستید علامه امینی برای نوشتن و جمع آوری الغدیر در شبانه روز حدود ۱۷ ساعت مطالعه و تحقیق می کرد! ⁉️ آیا می دانستید علامه امینی برای نوشتن کتاب الغدیر ۱۰ هزار جلد کتاب از (باء بسم الله تا تای تمت) آن را خوانده و به ۱۰۰ هزار جلد کتاب مراجعات مکرر داشته است! ⁉️ آیا می دانستید وقتی فقط یک جلد از کتاب الغدیر به لبنان رفت، در عرض مدت خیلی کوتاهی ۳۰ هزار سنی به واسطه مطالعه این کتاب شیعه شدند! ⁉️ آیا می دانستید مجموعه بی نظیر الغدیر  ۲۰ جلد است، که تا کنون ۱۱ جلد آن چاپ شده است و ۹ جلد از کتاب هنوز منتشر نشده است. مرحوم علامه امینی فرمودند: حرف‌های اصلی خودم را در آن ۹ جلد زده‌ام و این ۱۱ جلد، مقدماتی برای آن سخنان بوده است و اگر انتشار این کتاب کامل ‌شود دنیا را تکان میدهد! ⁉️ آیا می دانستید تا کنون و ظرف این مدت شصت سال که از چاپ این کتاب گذشته، کسی یا گروهی نتوانسته نقدی یا ردّی بر کتاب الغدیر و یا حتی صفحه ای از آن بنگارد! ⁉️ آیا می دانستید علامه امینی با کتاب شریف الغدیر خود، راه هر گونه انکاری رابرای ولایت حضرت علی علیه السلام با۰ مستندات و کتب اهل تسنن بسته است و این کتاب حجت را براهل سنت تمام کرده است؟ ⁉️آیامیدانستید مرحوم علامه امینی در کتاب بی‌نظیر الغدیر؛  روایت غدیر را از (۱۱۰) صحابه پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم، و (۸۴) نفر از تابعین، و (۳۶۰) راوی حدیث، از کتب اهل سنت، از قرن دوم تا قرن چهاردهم هجری قمری معرفی کرده است! ⁉️آیا میدانستیدعلامه امینی فرمودند: «روز قیامت با دشمنان امیرالمومنین علیه السلام مخاصمه خواهم کرد! همانطور که آن ها وقت آقا را گرفتند، وقت مرا هم گرفتند وگرنه می خواستم معارف امیرالمومنین علیه السلام را گسترش بدهم، این ها آمدند مرا وادار کردند که من در اثبات امامتش کتاب بنویسم.» 🌹نثارروان علامه امینی وتمام علمای باعمل وشهداوبه نیت ظهور اعلیحضرت « صلوات الله وسلامه علیه به عدد علمه »هزاران هزااارسلام ودرودوصلوات
🔷یاشار سلطانی که مدتی هست نتونسته خبری پیدا کنه تا خودش رو بیاره صدر اخبار بعد از کلی کنکاش'و جستجو فهمیده تو مکه کتابهای دختر رییسی داره پخش میشه . بعد از موفقیت های اقای رییسی اجبارا چون چیزی برای زیر سوال بردن ندارند باید یک مسئله حاشیه ای در بیارن. یاشار سلطانی، نوشت: 🔹دوستانی که به حج مشرف شدند، تصاویری از بروشورهای تبلیغی تعدادی کتاب با مضمون حجاب و چادر برایم ارسال کردند که به صورت گسترده در هتل زائران پخش شده است. 🔹نویسنده این کتابها دختر رییس جمهور است. خب اقای سلطانی الان چه کار باید کرد؟؟ چون دختر رییس جمهور هست نباید کتابش جایی پخش بشه؟؟ الان اگه دختر رئیس جمهور آمریکا بود همین جماعت خبیث چنان از فضائل و کراماتش می گفتند که هفتاد من کاغذ برای ثبت این کرامات کم بود.
😏به آن سلبریتی بی سواد خبر دهید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️داستان آب نخوردن یک جوان آمریکایی در روز عاشورا ، و نذری گرفتن پلیس آمریکا از دست عزاداران حسینی، از زبان یک ایرانی مقیم آمریکا.
🔴 شيطان در آخرالزمان با تمام توان خود می‌تازد... ✍آخرالزمان چون نزديك نابودی ابليس است ، تمام سعی و تلاش خود را برای تأخير در ظهور و گمراهی مردمان به كار خواهد بست . آنقدر در آخرالزمان اين مسائل رونق می‌گيرد كه وقتی ندای آسمانی به نفع امام زمان علیه‌السلام بلند می‌شود ، نعره‌ای هم از جانب شيطان شنيده می‌شود كه بعضی‌ها ، حق و باطل را اشتباه می‌كنند . حضرت امام صادق علیه‌السلام در مورد زمان ظهور حضرت و نشان آن فرمودند : منادی نام قائم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را ندا می‌دهد . پرسيدم : آيا اين ندا را بعضی می‌شنوند يا همه ؟ حضرت فرمودند : «همه ! هر قومی به زبان خودش می‌شنود» . پرسيدم : پس با اين حال ، ديگر چه كسی با حضرت مخالفت می‌كند ، در حالی كه نام او ندا داده شده و شكی در حقانيت او نيست ؟ حضرت فرمودند : ابليس آن‌ها را رها نمی‌كند ، تا اين‌كه در آخر شب ندای ديگری بدهد . پس مردم دچار شك می‌‌شوند . 📚كمال‌الدين و تمام النعمة ، ج ۲ ، ص ۶۵۰ . ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
سلام_امام_زمانمسلام بر تو ای نماینده پروردگار بر روی زمین که آینه وجودت نمایانگر اوست. سلام بر تو ای مولایی که حق خدا به دست تو احیا خواهد شد و همه خلایق را زیر پرچم توحید جمع خواهی کرد.. اللهــم‌عجـل‌لـولیک‌الفــرج🌤 🌸🌸🌸🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد : آیا ذکر شریف هر گناهی را پاک می کند؟
🙂✌️👌 در پی بروز در مراسمی که در دریاچه شهر تهران صورت گرفته و از طریق منتشر گردیده بود، پس از انجام بررسی های لازم شناور تفریحی توسط مأمورین پلیس بر عمومی بدلیل عدم رعایت و بی توجی به ضوابط انتطامی گردید. پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسیار شیرین و دلنشین روز قیامت امیرالمومنین علیه السلام برای شیعیانش چه می‌کند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌ ••———*💕*~💕~*💕*———••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ رگ‌ گردن‌ نمایندگان چرا بیرون زده؟ 🔰 حمید رسایی: این روزها چه اتفاقی افتاده که مجلس خروشیده؟ آیا مسئولان دولت، استقلال کشور را فروخته‌اند؟ شاید نمایندگان بخاطر هزینه‌های سرسام‌آور مسکن این چنین برآشفته‌ شده‌اند؟ کاهش ارزش پول ملی، خواب و خوراکشان را ربوده؟ فکر کنم به خاطر تلفات بالای تصادفات جاده‌ای تولیدات ایران خودرو و سایپاست که آنها را عصبانی کرده! شاید هم به خاطر تعلل در ساماندهی فضای مجازی است که آرام و قرارشان را از دست داده‌اند؟ اگر اینها نیست پس حتما به خاطر بی‌حجابی‌های برنامه‌ریزی شده نزدیک به برهنگی است که رگ‌های گردنشان بیرون زده! اما نه، هیچ‌کدام از اینها نیست. دلیلش بخشنامه معاون سیاسی وزارت کشور است. یعنی در این بخشنامه یکی از موارد ذکر شده نقض شده؟ نه! پس مشکل چیست؟ معاون سیاسی وزیر کشور چه گناه کبیره‌ای مرتکب شده که مستحق این هجوم شده؟ معاون سیاسی وزیر کشور در آستانه انتخابات، مطابق وظایف ذاتی‌اش بخشنامه‌ای صادر کرده و در دو بند آن به فرمانداران و بخشداران توصیه کرده‌: ۱. ضمن پیگیری جدی امور شهرستان، برای جلوگیری از هرگونه شائبه و جانبداری، در روابط با نمایندگان فعلی تا زمان برگزاری انتخابات از همراهی و معیّت با آنها در جلسات شائبه‌دار، دقت لازم را داشته باشند. ۲. هرگونه انتصاب مدیران یا بکارگیری نیرو بر اساس سفارش نمایندگان فعلی، قبلی یا کاندیداهای انتخابات ممنوع است. باورش سخت است اما علت همین است. آقایان نماینده! حرمت عنوانی که رهبری انقلاب درباره شما بکار برده را نگه دارید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 سخنرانی خطیب توانمند حاج آقا ترابی در مورد علی کریمی و...