eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 استاد رحیم‌پور ازغدی: جذب هنرمندان و سلبریتی ها بله، ولی چگونه و به چه قیمت⁉️ ⬅️ سیره علیه‌السلام در این رابطه... ⬅️ نهادهای هنری و فرهنگی توجه کنند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلقک احمقی بنام چاهزاده رضا پهلوی، روز پوریم (ایرانی کُشون) را به اسراییل تبریک گفت 😐 باز این ملنگ زرمفت زد😳 👈🏻 پوریم روزی است که به گفته تورات، یهودیان در دوره هخامنشی حدود ۸۰ هزار ایرانی را قتل عام کردند. از قرار معلوم، به رضا پهلوی اطلاعات اشتباه دادند و این نادان هم در یک اشتباه شگفت‌انگیز مدعی شده که پوریم سالروز گرامیداشت منشور کوروش است! ذاتاً این پالونی،مثل پدر و پدر جدش، وطن فروش اند ... بدبخت اونایی ،که دل به این الدنگ  بستند!؟
برای نابودی اسرائیل کودک کش برای نابودی صهیونیستی که به زن بار دار در بیمارستان تجاوز میکند باید نسخه رهبری مومنین جهان سید علی خامنه ای اجرا شود . باید شریان های نفت و گاز و آب و خوراک و اقتصاد و سلاح و برق و آسمان هوایی و عبور کشتی های اسرائیلی همه و همه قطع شود . برای نابودی غده سرطانی باید ابتدا رگ های مغذی سلول های آن را قطع کرد.
🔸 باکو در قرقیزستان عملیات تروریستی انجام میدهد تا رئیس جمهور این کشور را به قتل برساند 🔹 در روسیه با عملیات تروریستی ده ها نفر را به قتل می رسانند 🔸 در افغانستان شیعیان را به خاک و خون می کشند 🔹 ترکیه به بخش هایی از عراق حمله می کند 🔸 پاکستان افغانستانی های آواره را اخراج می کند 🔹 روز گذشته قرار بود ترورهای گسترده ای در ایران انجام شود شکر خدا نا کام ماندند 🔸 ترکیه تاجیکستان ارمنستان باکو کردستان عراق طالبان دولت پاکستان داعشی های پراکنده در اطراف ایران...همه توطئه اسرائیل و آمریکا برای نا امن کردن منطقه است 🔹 بسیاری از حاشیه سازی های داخل کشور توطئه اسرائیل است 🔸 عده ای قصد دارند تا دور دوم انتخابات فتنه های جدیدی را در کشور دامن بزنند ♦️ کد ضد انقلاب 1⃣ تخریب مجلس و دولت 2⃣ ایجاد بی اعتمادی در مردم 3⃣ ایجاد درگیری توسط زنان هرزه و متدین نماهای دروغین حامی حجاب 4⃣ و حملات تخریبی علیه فعالیت های دولت ... 🔸 رهبر فرمودند وحدت و امید و تلاش برای شکست توطئه های دشمن برنامه اصلی جوانان باشد 🔹 عده ای از نمایندگان جدید هم بجای برنامه ریزی برای کشور در فکر ایجاد تنش و هیاهو هستند 🔸 پشت سر همه این موارد غربگراها خاتمی روحانی و حمایت رحیم مشائی و حامیان صادق شیرازی....هستند .
🚨🚨🚨شورای امنیت سازمان ملل با تصویب قطعنامه‌ای خواستار آتش‌بس فوری در غزه برای ماه رمضان و آزادی گروگان‌ها شد این قطعنامه با ۱۴ رای موافق و یک رای ممنتع آمریکا به تصویب رسید. نتانیاهو اعلام کرده بود اگر آمریکا امروز از حق وتوی خود در شورای امنیت استفاده نکند، سفر هیئت اسرائیلی به واشنگتن را لغو می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
و مرد مانده، برای کدام گریه کند؟ وطن؟ ، یا تن زن ها؟، یا زن تنهـــا؟💔
این سه تصویر، یک داستان سه پرده‌ای کامل است. شیری به یک آهو حمله می‌کند؛ پس از دریدن او متوجه می‌شود که آهو فرزندی در دل داشته؛ بلافاصله از خوردن مادر دست می‌کشد؛ تلاش می‌کند فرزند را به مادر و مادر را به فرزند برگرداند؛ اما وقتی نا امید می‌شود، انگار دنیا برایش به پایان رسیده باشد،از غصه،دق می کند و می میرد!!! حتماً اخبار تلخ امروز غزه را شنیده‌اید؛ حالا شاید با مرور این تصاویر بهتر بفهمیم که جنگ اسرائیل و فلسطین، نه جنگ اسلام و یهود، نه جنگ غاصبان و صاحبان، و نه حتی دعوای انسانیت، که دوران جولان پست‌تر از حیوانات است. حالا شاید بهتر معنای این تعبیر امام موسی صدر (ره) را درک کنیم که: «بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. ما اسرائیل را شرّ مطلق می دانیم. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان می ایستیم.» ؟
تجاوز ، ناموس ، مسلمین 🩸
💣 دفاع تمام قد مولاوردی ؛ابتکاروآذرمنصوری از مهسا امینی: ☑️مولاوردی:چه فشاری به دختر 22 ساله وارد شده که دو سکته قلبی و مغزی را با هم می زند؟ ☑️معصومه ابتکار:شعار زن، زندگی آزادی با ملاک های کشور ما همخوانی دارد یادوخاطره مادران شهدای دفاع مقدس و در دوران اخیر بعد از حادثه تلخی که برای مهسا امینی پیش آمد، همه کسانی که جان باختند و مردم از این نظر عزادار شدند، همه را گرامی بداریم تا افراد به خاطر دیدگاه های خود زندان نروند و هزینه ندهند. ☑️آذر منصوری: آنقدر به توصیه‌ها توجه نکردید که فاجعه مرگ مهسا امینی را به بار آوردید 🤔 یک سوال مهم! چرا امثال مولاوردی ها، ابتکار و آذر منصوری برای زنان غزه دلسوزی نمیکنن؟! یا از این سکوت منفعتی دارند؟ یا اینکه نیروهای نیابتی اسرائیل در جمهوری اسلامی ایرانند ؟؟؟؟!!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ تو سرزمین فلسطین، از مرد جوانی فیلمبرداری میشه که از خوشحالی فریاد میزنه. فیلمبردار به شوخی دیوانه صداش میکنه. مرد جوان سجده شکر میکنه و دلیل منطقی شادیش دیوانه وارش رو میگه "آرد مجانی بهم داد!" کمی بعد، دوربین شادی مرد دیگه ای رو شکار میکنه. مرد میانسال میگه نیازمنده و داره از روی زمین آردهای ریخته شده رو جمع میکنه. میگه "خدایا شکرت!" یکی دیگه رد میشه و میگه "به خدا قسم این نعمته" مرد میانسال به کارش ادامه میده. میگه کارش هوشمند و مردونه است و خجالت نداره. میگه این نعمت و لطف خداست. از خدا میخواد این نعمت رو حفظ کنه. مردمش رو هم. فیلمبردار هم خداحافظی میکنه و مرد رو با نعمتهایی که همه جای زمين پخش شدن تنها میگذاره. در اسلام ما اعتراف به گناه به غیر خدا نداریم. ولی نمیتونم اعتراف نکنم که من امروز سحر بیدار شدم و خیلی بیشتر از قوت خانواده این مرد فلسطینی غذا داشتم. سقفی بالای سرم بود. بچه ها و نوه هام سالم بودن. و من خدا رو اینطوری شکر نکردم... بیاد اون روزی که بتونیم سجده شکر نابودی رژیم غاصب و ایجاد صلح در دنیا رو بجا بیاریم. خدا ما رو از مسببینش قرار بده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خواننده آمریکایی: خطرناک ترین جای دنیا است! و وقتی اومدم ، به آینده بشریت امیدوار شدم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 نوش‌دارو پس از مرگ سهراب؛ وجدان برخی نمایندگان کنگره آمریکا در حال بیدار شدن از خواب شش ماه است! 🔹نطق نماینده کنگره علیه سیاست‌های "واشنگتن" بزرگ‌ترین حامی جنایات رژیم صهیونیستی: 🔹"پس از کشتن 30 هزار نفر که 70 درصد آنها زنان و کودکان هستند، به سختی یک بیمارستان در غزه باقی مانده؛ همه اینها با منابع و سلاح‌های آمریکا انجام شده‌است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 چرا ایرلندی ها همواره حامی فلسطین هستند و سرنوشت نخست وزیر ایرلند که در مقابل بایدن با فلسطین اعلام همبستگی کرد چه شد؟ 🍃🌹🍃
📸 پست اینستاگرامی استاد ادبیات دانشگاه تهران « دکتر شفیعی کدکنی» برای مردم فلسطین
🔴آغاسی ماه رمضان فقط عبادت می‌کند نعمت‌الله آغاسی خوانندهٔ محبوبی بود که در کاباره‌های لاله‌زار و خیابان‌های پایین‌شهر برای مردم می‌خواند. او در ماه رمضان تمام فعالیت‌های هنری‌اش را تعطیل می‌کرد و مشغول نماز و روزه می‌شد. او حتی حاضر نبود در این ماه به سفر برود و روزه‌اش قضا شود.
حقوق بگیران در ۱۴۰۳ چقدر باید مالیات بدهند؟ 🔹سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران در سال جاری ۱۲ میلیون تومان در ماه تعیین شده است.
دستگيری يکی از اعضای جيش الظلم در هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان: 🔹مأموران پليس امنيت عمومی قشم يکی از اعضای گروه تروريستی جيش‌الظلم به‌نام «الف صديقی» را شناسايی و دستگير کردند. 🔹متهم دارای سوابق متعدد ضدامنيتی و کيفری، سرقت مسلحانه، کلاهبرداری بوده و تحت تعقيب در چندین استان بوده است.