eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸چرا تارک نماز کافر است؟ طرف مرتکب فحشا شده، شراب خورده نمیگیم کافره ولی تارک نماز رو کافر حساب میکنیم؟ 🔸پاسخ حجت الاسلام دکتر رفیعی 🔺!
💢 اُوِردوز ؟! 🔹بالاخره زور پسر بر پدر چربید و فرزند مهدی نصیری که نزدیک دو دهه است به استخدام خبرگزاری آمریکایی در آمده، پدر را در تور شکارچیان انداخت و به کانادا کشاند. ♦️محمد نصیری از دو دهه قبل با خبرگزاری آسوشیتدپرس ارتباط گرفت و پُلی برای به تله انداختن پدر شد. حالا هم در کانادا با بی بی سی و... همکاری می کند. 🔹آقای نصیری نامردی نکرده و در گفت و گو با بی بی سی، حیثیت مدعیان اصلاح طلبی را با خاک یکسان کرده؛ آنجا که می گوید: "کاری که اپوزیسیون بکند این است که شکاف بین شاهزاده و تاجزاده، در میان اپوزیسیون برداشته بشود". ♦️یعنی برخی عناصر در ایران آن قدر سقوط کرده اند که باید سراغ همکاری با پسر بی مایه محمد رضا پهلوی [پسر لنگ در هوا] بروند؟ چه ابتذالی در عقل و جان آقای نصیری افتاده که نمی فهمد "شاه زاده" بودن، آورده ای جز ننگ ندارد؛ شاهانی که سر بار بودند و با کودتا یا اشغال ایران، بر تخت نشانده شده اند. 🔹رضا ربع پهلوی، هویتی جز این ندارد که پسر شاه کودتاچی و نوه شاه کودتاچی است؛ و نسل اندر نسل، نوکر انگلیس و آمریکا بوده اند. عجیب، دست و پا زدن نصیری، برای آویزان شدن میان شاهزاده ها و تاج زاده ها است. ♦️این هم البته قابل درک است. زندگی در کانادا، خرج دارد، خرج بسیار هنگفتی هم دارد. آنجا پول مفت نمی دهند؛ مخصوصا اگر پایور، خارجی باشد. 🔹بیگاری سنگین دادن و ظرف چند هفته تا چند ماه تمام شدن، بدیهیِ این روند بارها طی شده از سوی افراد مختلف است. پس از آن هم که تاریخ مصرف تمام شد، خائن به وطن می ماند و پل هایی که پشت سر خودش خراب کرده است. ♦️آقای نصیری -اگر تب و تاب فرو نشست و هیجان مجال داد- باید ویدئوی امثال ارژنگ امیر فضلی و دیگرانی را که به نقطه ندامت رسیده اند، روزی چند بار گوش بدهد، یا این که دوز خیانتش را بالا ببرد، که آن هم سقف دارد؛ و عاقبتش اُوِردوز (OVERDOZE ) است. 🔹البته زندگی ارژنگ امیر فضلی با همه خبط و خطایش، به مراتب شرافتمندانه تر از سبک زندگی است که آقای نصیری در چاه آن افتاده است. ♦️سخت به نظر می رسد، اما امیدوارم آقای نصیری، فرصت مستقل اندیشیدن و توبه و جبران خیانتی را که ظرف چند سال اخیر مرتکب شده، پیدا کند. 🖌محمد ایمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺این احمق رو ببینید بچه‌اش مرده🙄 🤦‍♂🤮🤮 ✍واقعا هزینه‌هایی که دشمن برای نفوذ فرهنگی و به لجن کشیدن عقول و قلوب مردم ایران کرد، برایش بی فایده نبود... خاک بر سر این فرد احمق، که برای مردن یک سگ، این‌جوری مامان مامان می کنه، حال اونکه حتی یه بچه به دنیا نیاورده،که معنی واقعی مادری رو درک کنه.بماند که بیش از ۴۰.۰۰۰ انسان، اعم از کودک و نوزاد و زن و بچه، در غزه سلاخی شدند ،و امثال این کودن، حتی یه اظهار ناراحتی ساده هم نکردند 🤮🤮🤮
✳️ حمایت و تقدیر معنادار رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم از طرح نور فراجا 🔹 آیت الله محمدی عراقی رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور در یکی از یگان های فراجا از مجریان طرح نور تقدیر کردند. ✍ وقتی نماینده رسمی رهبر انقلاب مستقیم میاد برای حمایت و تقدیر از مجریان طرح نور فراجا برای همه واضح تر می شود که نظر حضرت آقا در این زمینه چیست لذا باید همه ما در حمایت از فراجا در میدان باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رونمایی از فوق لوکس ترین بیمارستان درمان سرطان خاورمیانه در تهران که البته به همت یک فرد مردمی و به خواست خودش گمنام ، ساخته شده . تمام خدمات درمانی این بیمارستان برای قشر نیازمند رایگان است. ۸۵ درصد بیماران، اینجا سرطان را شکست می دهند. بعد از آمریکا، بلژیک، آلمان و هلند ، *بیمارستان برکت* مجهزترین مرکز درمان سرطان در دنیاست. اینجا جزو ده بیمارستان برتر دنیاست.
⚜ آیا به گردن انداختن گردنبند صلیب یا فروهر حرام است؟ در نماز چطور؟ ✅پاسخ سلام لطفاً هنگام ارسال سوال نام مرجع خود را ذکر کنید. نظر مراجع در مورد متفاوت است. استفاده از صلیب مسیحیان و نماد فْـرَوَهْـر (fravahr) یا همان نماد فر کیانی و استفاده از نمادهای شیطان پرستی و انواع بت ها یا نمادهای بوداییان حرام و مصداق ترویج کفر و باطل هست، خرید و فروش آنها نیز جایز نیست و باید شکسته شوند. 🔹مطابق نظر رهبری سوال: خرید و به گردن انداختن صلیب و نماد فروهر چه حکمی دارد؟ اگر کسی با این نمادها نمازبخواند آیا نماز باطل است؟ ✅پاسخ: اگر از طلا نباشد، نماز صحیح است ولی استفاده از زیورآلاتی که استعمال آن تقلید از فرهنگ تهاجمی دشمنان اسلام و مسلمین محسوب شود، جایز نیست. 🔹حضرت آیت الله مکارم شیرازی 💬پرسش : نگهداری صلیب و نمادهای دیگر هم حرام است؟ ✅پاسخ : نگهداری جایز نیست. 💬پرسش : نگهداری صلیب و نماز خواندن با صلیب یا لباسی که آرم صلیب روی آن حک شده است چه حکمی دارد؟ ✅پاسخ : نگهداری صلیب جایز نیست و نماز خواندن با صلیب یا با لباسی که آرم صلیب دارد اشکال دارد. 🔹مطابق نظر آيت الله سيستاني مسأله ۲۰۶۳ ـ معاملات حرام بسیار است، از آن جمله این موارد است: … چهارم: معامله با آلات حرام یعنی چیزهایی که به هیئتی ساخته شده است که معمولاً برای استفاده حرام بکار میآید و ارزش آن به سبب استفاده حرام است مانند بت و صلیب و وسایل قمار و آلات لهو حرام. 🔹آيت الله صافي گلپايگاني 💬 خريد و فروش و به گردن انداختن صليب چه صورت دارد؟ ✅معامله صليب و به گردن آويختن آن حرام است. 🔹آيت الله نوري همداني س ۱۰۹۴ : گردن بند طلا براي مردها و نيز صليب و نگهداري آن چه صورت دارد ؟ ج : جائز نيست 🔹حضرت آيت الله بهجت بُت و صليب، و آلات لهو، شكستن آنها واجب است.
فلسطین، حیثیت تمدنی غرب را بر باد داد. در هیچ حکومت و جامعه ای با عبور از خط قرمز شوخی ندارند. از خط قرمز عبور کنید تمام شعاری ویترینی از آزادی خواهی را کنار می گذارند و به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌کنند. همان‌ها که در دنیا داعیه به ارمغان آوردن "آزادی" برای بشریت را دارند. دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی از خط قرمز حکومت یعنی صهیونیست عبور کردند این شد نتیجه! زیر سوال رفت.
🌷حضور مادر شهید عجمیان وتشکر از نیروی انتظامی برادران باغیرت فراجا الهی سلامت و پرتوان باشید🤲 برای دل مادرای شهدا از فراجا و حمایت می‌کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌴💎🌴خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس گرامی باد!
🛑شهروند باکویی در یوتیوب: ان‌شاءالله آذربایجان یکی میشه. دولت بزرگ و قدرتمندی میشه و مردم ما در فراوانی و نعمت به دور از درد زندگی می‌کنند. 🔹دومی:کجا با ما یکی بشه؟ در ایران سوخت، گاز، درمان، غذا ارزانه. ما را به ایران الحاق کنید. مرز را اگر باز کنید، ملت برای پر کردن شکم به ایران فرار می‌کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🛑 اژه‌ای: خشونت آمریکایی‌ها علیه اساتید و دانشجویانشان عجیب است؛ باید شرم داشته باشند که از حقوق بشر بگویند 🔹اگر تنها یک مورد از اقدامات خشونت‌آمیزی که نیرو‌های آمریکایی در قبال دانشجویان به‌کار گرفتند در ایران و یا کشور‌های مشابه صورت می‌گرفت، آمریکایی‌ها معرکه به‌پا می‌کردند و فریاد نقض حقوق بشر سر می‌دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥❌ سیاست دوگانه دفتر کمیسر عالی حقوق بشر در مورد وقایع ایران و آمریکا غریب آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر: 🔺طی روزهای اخیر در اوج سرکوب در امریکا سه بیانیه علیه ایران صادر کرده است اما تاکنون هیچ موضعی درباره ۹۰۰ دانشجو و استاد بازداشتی در آمریکا اتخاذ نشده است.
----------- 🔸 پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند : « إنَّ اللّه َ يُحِبُّ الحَيِيَّ الحَليمَ العَفيفَ المُتَعفِّفَ » 🔹 خداوند انسان با حياى بردبار پاكدامن با مناعت را دوست دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ ماجرای شفا یافتن مریضی در آلمان با یک «یا علی» گفتن شیخ جعفر مجتهدی(ره) (یکی از یاران امام زمان (عج)). 🎤 حجت الاسلام عالی ✅ شیخ جعفر یکی از ۳۰ نفری بود که در هر عصر از خادمین امام زمان (عج) هستند. مقام معظم رهبری فرمودند من خودم از شیخ جعفر کرامت دیده ام. 🏷 (عج) 🌿🌟🌼🌟🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴میشه یه زن بی‌حجاب تو آمریکا باشی اما داشته باشی 👈میشه یه زن چادری تو ایران باشی اما شرف نداشته باشی 🔺حوادث آخرالزمان طبق احادیث ائمه ص: روآورن دسته دسته مردم به اسلام و بر عکس گمراهی های خیلی ها حتی بعضی علمای دین دار در آخرالزمان و نزدیک ظهور.... خدا آخر و عاقبت همه ما را به خیرکن 🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روز ملی خلیج فارس گرامی باد 🇮🇷 ‌ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آشوب و درگیری در تلاویو ، امشب ، صهیونیست ها خواستار سرنگونی دولت نتانیابوی خونخوار و مبادله فوری اسرا هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴‏نیروی هوایی ارتش اسراییل بقایای یک فروند موشک بالستیک ایران در صحرای نقب را کشف و به مکانی نامعلوم منتقل کرد. ‏به احتمال بسیار بالا، بقایا مربوط به موشک تک مرحله‌ای رضوان است. ‏این قسمت مربوط به بخش مخازن سوخت و پیشران است. کشف لاشه‌ی نسبتا سالم آن نشان از جدایی موفق کلاهک جنگی از بدنه دارد. ‏لازم به ذکر است موشک رضوان، حاصل ارتقا سبک بر روی موشک قیام است. ‏قیام در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد.