eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
178 دنبال‌کننده
23.7هزار عکس
27هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
اصلاح طلب تر از روحانی شجاع تر از خاتمی منظورشون پزشکیانه❗
مشاور امنیت ملی آمریکا: قلبمان از تلفات‌ در غزه می‌شکند اما اسرائیل جنایت نکرده است!
🔴سوتی کاخ سفید با انتشار یک پست پس از آزادی 4 گروگان اسرائیلی 🔹کاخ سفید یک ساعت پس از انتشار این عکس از تیم‌های مخفی دلتا فورس که داخل خاک فلسطین اشغالی فعالیت می‌کردند را پاک کرد!! 🔹ایالات متحده با انتشار این پست و ملاقات بایدن با کسانی که در این عملیات حضور داشتند در واقع نشان داد با یک وضعیت کاملآ "جنگی" در فلسطین حضور دارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جناب پزشکیان هستند نماینده مجلس و نامزد ریاست جمهوری! مشغول ورزش در صحن علنی مجلس! و البته در حال تعیین ارزشی که مجلس شورای اسلامی نزد ایشان دارد. ابایی از به سخره گرفتن قانون و جایگاه قوه مقننه شور ندارد. سؤال: شما که خودت را متخصص نهج البلاغه و دین می دانی بگو هنگام شرکت در جلسات مجلس بابت چه چیزی حقوق میگیری و مطابق کدام فراز از نهج البلاغه چنین رفتاری داری؟ بابت نرمش یا شرکت در جلسه؟ اینطوری حقوق نمایندگی حلال است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همستر چیست؟ حیوان حرام گوشتی است که خون جهنده دارد،ادرار و مدفوعش نجس است. آیا این بازی حرام است؟ 1اتلاف وقت است.2به تعداد دنبال کننده گان دقت کنید ،اینان مثل موشی هستند به دنبال طعمه،
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این تصاویر را ببینید! امروز در اشتباهی عجیب اسماعیلی مقابل کشتی‌گیر کوبایی به خیال اینکه پیروز میدان است در دو ثانیه پایانی غافل شد و بازی را باخت! این داستان امروز جبهه‌ایست که خودش را پیروز میدان می‌داند و فکر میکند، رقابت درون گفتمانیست! خیر! رقیب همچنان در زمین است!
آقای پزشکیان ما ما به دولت غربگرای غربگدا بر نمی‌گردیم قطار انقلاب در حرکت است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️پزشکیان گفته وزیر خارجه دولت من ظریف خواهد بود! حالا ببینیم نظر ظریف و ظُرفاء، در مورد اقتدار و عظمت ایران عزیزمان چیست؟؟؟👆🏻
♨️یاشار سلطانی و‌ صبا آذرپیک روانه زندان شدند!! نفر سوم هم به دادسرا احضار شد!!! جرم مشترک هر سه نفر: نشر اکاذیب!!! ✅اگر عدالتخواران می‌فهمیدند که دروغ، کلید تمام بدیها و خباثت‌هاست؛ دنیا جای بهتری برای زندگی بود! (نکته مهم: قالیباف جزو شاکیان خصوصی پرونده هیچیک از دو متهم زندانی شده، نیست)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 حمله دندان شکن به دولت ناکارآمد روحانی سال ۹۷ دانشگاه شریف
حمایت داماد روحانی، از ایشون👆
♦️پزشکیان خیلی صریح اعلام کرد وزیر خارجه او ‎ظریف خواهد بود. از او ممنونیم که تکلیف ما را روشن کرد: یعنی همان ‎ نافرجام از سر ضعف نه عزت یعنی همان قفل شدن چرخ اقتصاد و هسته ای با هم یعنی مثلا اگر کرونای دیگری باشد و واکسن بخواهیم چون fatf نداریم باید بمیریم!
47.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑جلیلی در نگاه خواص 🔴 از علی لاریجانی تا علیرضا زاکانی همگی جلیلی را فرد سالم و کارآمدی میدانند 🔴 نظرات چهره های شاخص سیاسی و علمی درباره دکتر سعید جلیلی 🔴این کلیپ خیلی مهمه پس با بازنشر اون کمک کنید افراد بیشتری اونو ببینن.
▪️اتفاق تلخ سال ۹۲ در کمین
این انتخابات متفاوت از انتخابات های دیگر است سفره اش با «شهادت» پهن شده حرمت نگه دارید... شهدا نظاره می کنند🥀 همین...💔💔💔😭😭😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این نظرات مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی و سردار حاجی زاده در مورد آقای قالیباف را قیاس کنید با تخریب هایی که علیه ایشان انجام میشود تبلیغات وسیع و شدیدی که علیه ایشان انجام شده برخی از انقلابیون را هم در مورد ایشان دچار اختلال محاسباتی کرده است نمیشود شخصی این همه خدمت به مردم و نظام بکند ولی مومن و انقلابی نباشد این حجم از پرکاری و خدمت به بندگان خدا آن هم در مملکت امام زمان توفیقی است که جز نصیب افراد شایسته نمیشود حالا انتخاب با خودمان هست که نظرات امثال مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی و سردار حاجی زاده در مورد آقای قالیباف و خدمات فراوان ایشان در مسئولیت های مختلف را ملاک قضاوت قرار دهیم و یا تخریب های افرادی نظیر وحید اشتری و یاشار سلطانی که سابقه ی دروغ پراکنی و لجن پراکنی علیه مسئولان و اشخاص انقلابی برای ضربه زدن به نظام را در کارنامه دارند و بار ها در دادگاه به اتهام نشر اکاذیب محکوم شده اند
پزشکیان: بنده از اقتصاد سر در نمی‌آورم!
🔴 راهبرد جریان اصلاحات برای انتخابات پیش رو 1️⃣ دوگانه آزادی-محدودیت با تقابل بین جلیلی و پزشکیان 🔻 در این تقابل تمرکزش بر جذب آرای خاکستری خواهد بود با محوریت ترساندن مردم از محدودیت های خیالی دولت جلیلی و تصویر سازی کاذب از ایشان با شاخصه های تحجر، غیر قابل انعطاف و افراطی 🔹 طبیعتا در این راهبرد قشر خاکستری بین آزادی و محدودیت، به سمت نامزد آزادی خواهند رفت 2️⃣ دوگانه انقلابی-غیرانقلابی با تقابل بین جلیلی و قالیباف 🔻 در این تقابل تمرکزش بر جذب عموم آرا انقلابی ها به سبد جلیلی هست تا با این کار بتواند سبد رای قالیباف (خاکستری - انقلابی) را کاهش دهد و هر دو کاندیدا با رای پایین تری در جایگاه دوم و سوم قرار گیرند. 🔹 سبد رای جلیلی عموما متعلق به جریان انقلابی هست اما سبد رای قالیباف ترکیبی از انقلابی ها و خاکستری هاست. با این تقابل عملا رای قالیباف تهی از انقلابی ها میشود و جلیلی نیز عاری از خاکستری ها 🔹 جریان اصلاحات، آراء خاکستری را نیز در تقابل آزادی - محدودیت به سمت خود میکشاند و عملا بخشی از آرا خاکستری قالیباف را نیز جذب میکند. ✅ حال، انتخاب با ماست که با برهم زدن تقابل جلیلی - قالیباف با وحدت و همدلی و قرار دادن تمام رای در یک سبد و همچنین پرهیز از تخریب یکدیگر و تمرکز بر جذب حداکثری آرا خاکستری نتیجه انتخابات را در اختیارخود نگهداریم. ✅ راهبرد مطلوب ما کارنامه - برنامه باید باشد. جریان اصلاح طلبی دارای کارنامه سیاهی هست اما وعده های شیرین و جذابی را در قالب برنامه ارائه میکند. (نقطه ضعفش در کارنامه اش هست) اما جریان انقلابی دارای کارنامه موفقی هست که با ترکیب برنامه های سنجیده و جذاب برای قشر خاکستری می‌توانیم آنان را به سمت خود جذب کنیم.