eitaa logo
چند کلام حرف حساب !؟
3.5هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
35.4هزار ویدیو
167 فایل
﷽ 👈گلچین اخبار و مطالب ناب خبری ✅ تماس با مدیر: @ فعلا مقدور نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
تبریک سالروز اشغال فلسطین توسط اردوغان! 🔹رئیس‌جمهور ترکیه در تماسی تلفنی با همتای صهیونیست خود، سالروز اشغال فلسطین را که تل‌آویو آن‌ را «سالروز استقلال» می‌خواند، تبریک گفت.
❇️‍ جزئیاتی جدید از دیدار رمضانی علما و رئیس‌جمهور 🔶 پیگیری مطالبه‌ی رهبری توسط حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و نظر مثبت آیت‌الله رئیسی در جلسه افطار علما با رییس‌جمهور، غیر از صحبت‌های متداول دو پیشنهاد مطرح و با استقبال آیت‌الله رئیسی نیز همراه شد. 🔹 پیشنهاد اول توسط آیت‌الله رشاد رئیس حوزه علمیه تهران در خصوص «فرهنگ مقاومتی» در برخورد با تهاجم فرهنگی بود بود. ✅ پیشنهاد دوم توسط حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در خصوص «تشکیل قرارگاه حکمرانی مردمی» مطرح شد که با استقبال ویژه رییس‌جمهور‌ و دستور جهت پیگیری عملیاتی شدن آن همراه بود. 🔺تشکیل قرارگاه حکمرانی مردمی در راستای مطالبه‌ی رهبری در ۱۹ دی ماه صورت می‌گیرد که مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با جمعی از مردم قم خطاب به دولت تأکید کردند: ایجاد سازوکاری برای استفاده از دیدگاهها و شیوه‌های پیشنهادی صاحبنظران، متخصصان و مردم و بررسی چگونگی استفاده از مشارکت‌های مردمی در اقدامات دولت لازم است و دولت از ظرفیت‌های مردمی برای نظارت عمومی بر مسائلی نظیر فساد و ویژه‌خواری نیز استفاده کند.
AUD-20220503-WA0023.mp3
1.57M
🎵بعد از ماه رمضان چه کنیم؟ 👈🏻 مراقب حال خوبمون باشیم ...
❇️ بهترین استاد راهنما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 برنامه ریزی و فریب افکار عمومی برای به رسمیت شاختن اسرائیل از چه زمانی آغاز شد؟ 🔻 دوهزار سال است که برای این جنایت برنامه ریزی کرده‌اند ...
🌺 امام علی علیه‌السلام: آنها که زمانشان پایان گرفته خواهان مهلتند و آنها که مهلت دارند تعلل می‌ورزند و کوتاهی می‌کنند. 📗 نهج‌البلاغه، حکمت ۲۸۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 عید واقعی 🎙 امام (ره): همان‌طوری که [انسان] را باید ترک بکند، از که بالاترین سد راه است برای انسان، باید از آنها جلوگیری کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌سخنان یک روحانی به زبان ترکی: هر جا میشینن میگن آخوندها مملکت رو خوردن و چاپیدن. خواستم بگم الان زمان ثبت‌نام حوزه‌ست، اگر راست میگید بچه هاتونو بفرستید باهم بخوریم و بچاپیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ابوالقاسم حکیمی پور، اقتصاددان: افزایش درآمدهای نفتی در دولت سیزدهم صرف جبران خرابی‌های دولت قبل می‌شود. ♦️جبران خرابی‌های دولت قبل در عرض ۷، ۸ ماه یا دو سال قابل جبران نیست
سرنگون کردن پهپاد سعودی با موشک زمین به هوای مقاومت یمن یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار توییتی اعلام کرد که یک پهپاد جاسوسی مسلح ساخت چین از نوع «CH۴» متعلق به نیروی هوایی سعودی صبح امروز چهارشنبه بر فراز منطقه حرض در استان حجه هدف قرار گرفته و سرنگون شده است.
🌄 🔴 سلطه ۶ بنگاه تجاری بر تمام رسانه‌های آمریکا امروز «روز جهانی آزادی مطبوعات» بود که البته در جهان سرمایه‌داری لفظی بی‌معناست. ‌هم‌اکنون تقریباً تمام محتوای رسانه‌ای که تولید می‌شود در انحصار غول‌های تجاری است، از جمله در آمریکا ۹۰ درصد رسانه‌ها توسط تنها ۶ شرکت اداره می‌شوند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مردی که با اتومبیل روی پرچم همجنس بازان نقاشی شده کف تقاطع رد لاستیک انداخته بود به ۵ سال زندان و ۱۲۰۰۰ دلار جریمه محکوم شد. توهین و مسخره کردن پیامبران منجمله حضرت مسیح و حضرت محمد (ص) و آتش زدن قرآن جرمی ندارد چون جزو آزادی بیان محسوب می‌شود.
🔴ماجرای آرد و بنزین و شوک های ویرانگر همان توجیهاتی که برای گران کردن بنزین در سال ۹۸ بکار برده میشد عینا همان توجیهات برای گرانی آرد دارد تکرار میشود . با این تفاوت که بنزین در باک ماشین میرود و آرد در شکم ملت . اثر شوک بنزینی را در ایجاد تورم افسار گسیخته دیدیم ، چرا درس عبرت گرفته نمیشود و دوباره همان الگو تکرار میشود؟ واقعی سازی قیمت ها و حذف حمایت دولتی از کالاهای اساسی اگر هم توجیه پذیر و ضروری باشد چرا بصورت برعکس اتفاق نمی افتد مثلا ارزش پول ملی بالا برود نه اینکه قیمت کالاهای مصرفی مردم افزایش پیدا کند تا به دلار افسار گسیخته برسد و دیگر اینکه چرا بصورت شوک گونه و یهویی انجام میشود تا پدر اقتصاد و امنیت و معیشت ملت را در آورد. بزرگواران دولت چرا دقیقا طبق الگوی دستنویس کانون های فکری آویزان به نظام سرمایه داری لیبرال دارند عمل میکنند؟
🔺آیا میدانید هیتلر زمانی روشنفکر بود، سبزگرا بود و گیاهخوار، اولین مناطق حفاظت شده طبیعی را در اروپا راه‌اندازی کرد، مدافع حقوق حیوانات بود. و نیز هنرمند و نقاش اما در انتها میلیون‌ها انسان بیگناه را به کشتن داد! 🔹این موضوع مَثَل کسانی هس که ادعای روشنفکری و حقوق حیوانات و... را دارند اما در مقابل کشته شدن کودکان بیگناه در فلسطین و یمن سکوت می‌کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اینو دیدین؟ نماز عید فطر اهل تسنن در زاهدان؛ تا ماها برای ازدواج بهونه های جور واجور بیاریم اهل سنت دارن کل کشور رو میگیرن 👤 نسرین ✍
🔴تکذیب لیست قیمت‌های جدید نان‌های فانتزی/ دیگر قیمت مصوبی برای نان های فانتزی وجود نخواهد داشت رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم: 🔹با حذف ارز یارانه ای انواع نان‌های فانتزی، از این به بعد قیمت این محصولات به صورت عرضه و تقاضا و رقابتی است و نرخ نامه یاد شده در فضای مجازی صحت ندارد و دیگر نرخ مصوبی نخواهیم داشت. 🔹وقتی که عرضه نان فانتزی به صورت عرضه و تقاضا و فضای رقابتی میان واحدها باشد با وجود افزایش هزینه‌های تولید، محصولات با قیمت‌های کمتری از نرخ‌نامه منتشره به فروش  خواهد رسید./تسنیم ✍ آیا بازار رها و آزاد و قیمتها بدون هیچ نظارت یا قیمت مصوبی خواهد بود؟ چه کسی یا کسانی در حال تصمیم گیری و تصمیم سازی و مشاوره به دولت رئیسی هستند که چنین خروجی های عجیب و غریبی دارد؟
با احتکار برخورد می شود / کمبود کالاهای اساسی در کشور نداریم وحیدی، وزیر کشور: 🔹در داخل کشوری کمبودی در زمینه اقلام وجود ندارد اما متأسفانه به دلیل اختلاف قیمت‌ها، مقدار زیادی اقلام و کالا به صورت غیرقانونی از مرزها خارج شدند که ستاد مبارزه با قاچاق کالا برخورد با آن را در دستور کار قرار داده است. 🔹ممکن است برخی‌ها اقلام و کالاها را نگه داشتند تا با قیمت‌های جدید به بازار عرضه کنند و اگر خلاف ضابطه باشد، احتکار محسوب و با آن برخورد می‌شود. 🔹وزارت جهاد و صمت به دنبال آن هستند تا کمبودهای کالایی را جبران کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امیرعلی نبویان: برای بهتر شدن حالم وقتی خوب نیستم نماز می‌خونم؛ من رو یاد این می‌اندازه که چیزی که فکر می کنم بده اونقدرها هم بد نیست، بگذر ازش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاچاق هر کیسه آرد دولتی 36 هزار تومانی به 600 هزار تومان!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ماجرای اتفاق عجیبی که برای مهران مدیری قبل از شروع مسابقه دورهمی افتاد
🔴ایران در جمع ۵ کشور پیشرو در حوزه نانو ♦️گزارشی جهانی تاکید دارد که ایران نه تنها در حجم تولید علم نانو بلکه در جهت‌گیری و کیفیت دستاورد‌های علمی این حوزه نیز جزء کشور‌های پیشرو محسوب می‌شود. ♦️قرار گرفتن ایران در میان پنج کشور نخست جهان در زمینه تولید علم نانو یکی از دستاورد‌های قابل توجه شکل گیری زیست بوم فناوری و نوآوری در کشورمان است که در تحقیقی بین‌المللی بر آن صحه گذاشته شده است. این تحقیق بین‌المللی به مقایسه کشور‌ها و موسسات علمی و فناوری بر اساس شاخص جدیدی تحت عنوان «تمرکز بر حوزه‌های درحال ظهور فناوری» می‌پردازد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تبعیض در آزادی بیان به نفع همجنس‌بازان 🔺مردی که با اتومبیل روی پرچم LGBT (هم‌جنس‌بازی) نقاشی شده کف تقاطع، رد لاستیک انداخته بود، به ۵ سال زندان و ۱۲هزار دلار جریمه محکوم شد. ‏ 🔸جالب اینجاست که در غرب می‌توانید قرآن آتش بزنید یا از پیامبران الهی کاریکاتورهای توهین‌آمیز بکشید، اما نمی‌توانید کوچک‌ترین توهینی به لواط‌کاران یا هولوکاست کنید!
🔴 هشدار ⏪ اسب تراوای اصلاح طلبان در دولت رئیسی تثبیت مدیران دولت روحانی در دولت آیت الله رئیسی در نهایت به فروپاشی از درون دولت منجر خواهد شد و طبقه مدیران دولت قبل، با خیانت و کارشکنی، اجازه نخواهند داد دولت جدید به اهداف خود برسد. این هشدار دلسوزانه ما به آیت الله رئیسی است که در ۲۰۰ روز گذشته به آن بی توجهی شده است و امیدواریم تا دیر نشده به آن توجه شود. الیگارشی و طبقه دیوانسالار اصلاح طلبان که در حال حاضر مدیریت میانی و نظام کارشناسی و تصمیم سازی کشور را در دست دارند در نهایت ضربه خود را به دولت و ملت خواهند زد و جا دارد برچیده شوند. بعدا نگید که نگفتید!!