eitaa logo
چند کلام حرف حساب !؟
3.5هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
35.4هزار ویدیو
167 فایل
﷽ 👈گلچین اخبار و مطالب ناب خبری ✅ تماس با مدیر: @ فعلا مقدور نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 اجازه ندهید سگ ها با شما تماس پیدا کنند؛ این نوشته یکی از مقالات نیویورک تایمز است 🔸 اما هنوز رسانه هایی هستند که نگهداری سگ را ترویج میکنند
📺 پخش سریال پلیسی جدید از امشب 🔻 مجموعه تلویزیونی «حکم رشد» بر اساس فیلمنامه‌ای از «سعید نعمت‌الله» و کارگردانی «حسن لفافیان» از امشب (۱۷ اردیبهشت) روی آنتن شبکه سه می‌رود و جایگزین «نجلا ۲» می‌شود. «لفافیان» در سال‌های اخیر، دو مجموعه‌ی «به رنگ خاک» و «کلبه‌ای در مه» را روانه‌ی آنتن کرده اما بر اساس ترکیب بازیگران، می‌توان انتظار داشت «حکم رشد» او بتواند بیشتر تماشاگر داشته و موفق‌تر باشد. «مهدی فرجی» که در کارنامه‌ی خود علاوه بر مدیریت شبکه ‌ی یک، تهیه‌کننده‌ی چند سریال موفق و پربیننده از جمله «نون خ» هم بوده، روی صندلی تهیه‌کنندگی «حکم رشد» نشسته و این سریال پلیسی اجتماعی ۳۰ قسمتی را برای پخش آماده کرده است. 🔻 هم‌چنین با اتمام ماه مبارک رمضان، ادامه‌ی پخش سریال «از سرنوشت 4» از شنبه تا چهارشنبه خواهد بود و پنج‌شنبه‌ها، خلاصه‌ی هفتگی این سریال از قسمت‌هایی که در طول هفته پخش شده، روانه‌ی آنتن می‌شود. «از سرنوشت4» به کارگردانی «محمّدرضا خردمندان» و تهیه‌کنندگی «اکبر تحویلیان» در ۴۸ قسمت تهیه و تولید شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معاون اول رییس‌جمهور می‌گوید: در موضوع ارز ترجیحی میان سران قوا یک «همدلی مبتنی بر عواطف» وجود دارد؛ مردم صبوری کنند
قانع کننده بود😂
نامه احمد توکلی به قالیباف در مورد حواشی سفر خانواده رییس مجلس به ترکیه: شفاف سازی کنید احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به رییس مجلس و نمایندگان با اشاره به حواشی پیش آمده برای سفر خانواده قالیباف به ترکیه نوشت: 🔻اگر قبول کنیم این مسئله به اعتبار رئیس مجلس آسیب زده است (که زده است) تنها راه، شفافیت تمام ماجرا است. 🔻این وظیفه دکتر قالیباف است که با شفاف سازی ابهامات را از رئیس مجلس بردارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بایدن: ۵۰ بار به ایران سفر کردم! 🔹گاف جدید رئیس‌جمهور آمریکا: در دوران کاری خود، ۵۰ بار به ایران، عراق و افغانستان سفر کرده‌ام.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مخبر: بعضی اوقات که جنسی در شهرستانی تغییر قیمت پیدا می‌کند آقای رئیسی ساعت یازده شب هم که باشد دنبال می‌کنند که چرا اینطور شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معاون اول رئیس‌جمهور: یارانه نان و دارو برای هیچ‌یک از طبقات ثروتمند و فقیر حذف نمی‌شود 🔹مخبر: برای مرغ و روغن و امثال این‌ کالاها به دهک‌های مختلف یارانه مختلف داده می‌شود. 🔹قبل از اجرای طرح، پول جبرانی را به حساب مردم واریز می‌کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لیلاز: دلیل حمایت ما از آقای رئیسی ماموریت های سختی است که دارد/ نمی‌فهمم چرا یک اقتصاددان باید از ارز ۴۲۰۰ تومانی حمایت کند؟! 🔹عضو حزب کارگزاران سازندگی: اگر در دولت آقای رئیسی بیماری ارز ۴۲۰۰ را درمان نکنیم به قطع عضو می.انجامد. 🔹چیزی که باعث شده از آقای رئیسی حمایت کنیم ماموریت‌های سخت و دردناکی که دارد. 🔹به دوستان گفتیم که باید به دولت کمک کنیم و از نظر تبلیغاتی و سیاسی به دولت در کارهای سنگینی که دارد کمک کنیم. 🔹بزرگترین برنده دلار ۴۲۰۰ تومانی رانت خواران و دلالان هستند. 🔹آمارها می‌گوید ۷۰ درصد منافع ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب عده معدودی می‌رود. 🔹چرا یک اقتصاددان باید از تداوم ارز ۴۲۰۰ تومانی دفاع کند وقتی منافع آن به توده مردم نمی‌رسد؟ 🔹۱۵ میلیون نفر از همسایگان ایران در محدوده ۳۰۰ کیلومتری خارج مرز از یارانه ایرانیان زندگی می‌کنند./ایرنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بایدن در جریان یک بازدید گم شد! رئیس‌جمهور آمریکا که اخیراً گاف‌هایش زیاد شده، در جریان بازدید از یک کارخانه در اوهایو در فضایی پر از جمعیت دچار سردرگمی شد و پرسید «کجا می‌روم».
🔴 فتنه ترس/وقتی ارکان یک حکومت از هیاهوی دشمنان بترسند و سست شوند ✍ علما و بزرگان دین در مدت کوتاهی نسبت به ولنگاری فضای مجازی و ضرورت قانونمند کردن این فضا هشدارهای جدی به مسئولان داده اند در حدی که آیت الله مکارم اخیرا فضای مجازی با مختصات فعلی را پایگاه شیطان معرفی کردند. هم دولت و هم مجلس و هم قوه قضائیه برای اولین بار متحد و تابلوی انقلابی را هم برای خود یدک میکشند اما چه شده که در اعمال یک قانون ساده که همه کشورهای دنیا بر فضای مجازی خود مقرر کرده اند در کشور ما تعلل و سستی دارند؟ اگر دولت روحانی و مجلس لاریجانی بود این تعلل توجیه داشت ، اما وقتی صدای علمای بزرگ کشور بلند میشود در مقابل این دولت و مجلس و عدلیه تکلیف چیست؟ جواب ساده است . همه از هیاهوی دشمن میترسند!!!!
🔺‏به این فتوشاپ که توسط رسانه های بی وطن منتشر شده دقت کنید... 🔹تیم طراح با خودگفته: حدیثی درباره صدقه را کنار عکس فرد میزنیم تا هر کس دید بگوید:قرار است عکسم را هم روی کارت بزنند و به من صدقه بدهند! 🔹این اسمش تصویر سازی رسانه ای به جهت عصبی سازی است، با هدف آماده سازی لشکر خیابانی... ✍آقای تحلیلگر
💢بن‌سلمان ۲ میلیارد دلار در اسرائیل سرمایه‌گذاری می‌کند 🔹رسانه‌های مختلف عبری زبان سرمایه‌گذاری «بن سلمان» به نام دولت عربستان در اقتصاد اسرائیل را افشا کردند 🔹واللا نیوز فاش کرد، ریاض از طریق صندوق سرمایه‌گذاری داماد ترامپ در اسرائیل سرمایه‌گذاری می‌کند و از ۳ میلیارد دلار این صندوق ۲ میلیارد آن را صندوق سرمایه‌گذاری عربستان تامین کرده است 🔹رسانه عبری تاکید کرد، این اولین باری است که صندوق سرمایه‌گذاری سعودی مستقیما در اسرائیل سرمایه‌گذاری می‌کند تا بیانگر تمایل روز افزون ریاض برای تعامل با تل‌آویو باشد.
♦️مهدی طائب: از میثم نیلی عذرخواهی می‌کنم 🔹اگر اتهامی به دیگران زده ایم نباید در پستو توبه کنیم.آن ادعا بخشی از سوال یکی از حاضرین بود که بنده برای پاسخ، ابتدا سوال را تکرار و سپس پاسخ گفتم. 🔹آنجا هم گفتم و باز هم می‌گویم که شان آقای میثم نیلی مبرا از چنین کارهایی است و چنین اتهاماتی به هیچ عنوان نمی‌‌تواند نسبتی با او داشته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فرزند ارشد شهید مطهری: مادرم در میان دامادهایش به علی آقای لاریجانی بسیار علاقمند است 🔹مادر مقداری از تایید صلاحیت نشدن علی آقای لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ ناراحت شد اما رای داد و اتفاقا به آقای رئیسی هم رای داد.
🇳🇱♻️ تاراج جهانی هلندی‌ها 🔻تاریخ استعمارگری هلند آغشته به خون هزاران انسانی است که داستان بدبختی بخشی از آنان در تاریخ ثبت شده است. 🔻هلند با غارتِ وحشیانه‌ی بیش از ۲۵ کشور، تمدن سرزمین لاله‌های نارنجی را بنا نهاد. 💎امروزه هلند در لیست ۱۰ کشور مرفه جهان رتبه‌ی هفتم را داراست. همچنین این کشور در زمینه آموزش و کیفیت اقتصادی رتبه دوم و در دو زیر شاخص دیگر در میان پنج رتبه اول قرار دارد. 🔻هلندی‌ها سومین کشوری بودند که پس از و وارد معرکه استعمارگری شدند و نقاط مختلفی از تا و تا را به اشغال خود درآوردند. 🔻سرزمین‌هایی چون: 🇿🇦آفریقای جنوبی 🇦🇴آنگولا 🇸🇳سنگال 🇬🇭غنا 🇳🇦نامیبیا 🇲🇦مراکش 🇮🇩اندونزی 🇹🇭تایلند 🇲🇾مالزی 🇹🇼تایوان 🇨🇳چین 🇮🇳هند 🇱🇰سری‌لانکا 🇨🇮ساحل عاج 🇬🇾گویان 🇲🇿موریس 🇧🇷برزیل 🇺🇸 آمریکا 🇨🇦کانادا 🇸🇿سورینام  🇧🇩بنگلادش 🇨🇱شیلی 🇸🇹سائوتومه و پرنسیپ 🇪🇭صحرای غربی 🇦🇼جزایر آنتیل و ... 🔻بخشی از این سرزمین‌ها بعدها از سلطه هلندی‌ها خارج شد و به تصرف استعمارگران انگلیسی و فرانسوی در آمد. ⏪کانال جنایات غرب
🔴رئیسی:به زودی درباره یارانه ها با مردم صحبت خواهم کرد 🔹رئیس جمهور در حاشیه جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا:دولت در کنار مردم است و حمایت از منافع و معیشت آنها را خط قرمز خود می‌داند به زودی با مردم درباره اجرای طرح مردمی سازی نظام پرداخت یارانه ها سخن خواهم گفت 🔹رئیس جمهور به تلاش‌های دولت و هماهنگی با سایر قوا برای سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: پس از هفت ماه کار کارشناسی متراکم و مشورت با نخبگان، تصمیماتی به نفع اقتصاد ملی گرفته شده است که به زودی در این باره با مردم صحبت خواهم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔮امام زمان را با چه لفظی صدا کنیم که برگردن و بامحبت نگاهمون کنند 🎙استاد پناهیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 محسن رضایی: ارزش کالابرگ برای طبقات پایین ۴۰۰ هزار تومان و برای طبقات بالا ۳۰۰ هزار تومان/ در ابتدای طرح دو ماه اول نقدی خواهد بود 🔸معاون اقتصادی رئیس جمهور: دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی که به تجار داده می‌شد، الان همان پول بصورت کالابرگ در اختیار مردم قرار می‌گیرد. 🔹در دو ماه اول، ارزش کالابرگ‌ها بصورت نقد و اعتبار به حساب مردم واریز می‌شود، بعد از دو ماه طرح بصورت کالابرگ پیش می‌رود. 🔹برآورد اولیه این است که ارزش کالابرگ پرداختی به طبقات پایین ۴۰۰ هزار تومان و به طبقات بالا ۳۰۰ هزار تومان برای هر نفر میباشد ولی رقم های اعلام شده باید با منابع بودجه کشور بررسی شود و عدد قطعی بزودی در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
🔴برکناری یکی از نخبگان پروژه های خودکفایی کشور در حوزه تولید مرغ و تخم مرغ امروز دکتر پرهیزگار از مدیرعاملی شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر که زیرمجموعه بنیاد شهید است از مسئولیت کنار گذاشته شد. دکتر پرهیزگار از نخبگان جوان انقلابی هستند که اقدامات زیادی در دوران تحریم و فشارهای اقتصادی علیه معیشت مردم برای عبور کشور از بحران انجام دادند از مجموعه اقدامات اساسی در طول دوران مدیریت در شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر میتوان به موارد زیر اشاره کرد: ۱_ بومی سازی و ساخت ماشین جوجه کشی تک سن برای اولین بار در کشور و جلوگیری از خروج سالیانه حدود ۲۰ میلیون دلار ارز از کشور و خودکفایی کشور در این حوزه ۲_ بومی سازی و مهندسی معکوس گلخانه های مدرن اروپایی با عرض دهانه ۱۲/۸ و ۹/۶ بصورت تمام ایرانی و افتتاح اولین گلخانه ۷ هکتاری در کشور در سال ۱۳۹۹ ۳_ بومی سازی و مهندسی معکوس گلخانه کشت طبقاتی اروپایی با نه ردیف کشت در هر لاین بصورت صددرصد ایرانی ۴_ بومی سازی و مهندسی معکوس سیستم کنترل اقلیم و آبیاری بصورت متمرکز با هم برای اولین بار در کشور ۵_ ساخت و راه اندازه ده ها پروژه بزرگ ملی در حوزه تولید مرغ و تخم مرغ با تولیدات صدها میلیونی و ده ها پروژه ملی در حوزه گلخانه لازم به توضیح است دکتر سید صدرالله پرهیزگار در ایام انتخابات مسئول ستاد مردمی کشاورزی و روستایی حامیان سید ابراهیم رئیسی بودند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 این یک دقیقه را با آب طلا بر تمام دیوارها بنویسید تا اتمام حُجَّت بر همه باشد... حفظه_الله
🌺 امام علی علیه‌السلام: هرڪه به خاطر خدا از چیزی بگذرد خداوند بهتر از آن را نصیبش می‌ڪند 📗 غررالحکم، حدیث ۸۹۰۹