eitaa logo
چند کلام حرف حساب !؟
3.5هزار دنبال‌کننده
35.1هزار عکس
35.4هزار ویدیو
167 فایل
﷽ 👈گلچین اخبار و مطالب ناب خبری ✅ تماس با مدیر: @ فعلا مقدور نمیباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 تا حالا از این زاویه دیده بودند؟! قیمت ۱۳۰ دلاری نفت ، آنجلینا جولی را به یمن کشاند! یک پهپاد سرگردان یمنی که در آرامکو فرود بیاید قیمت نفت را تا ۲۰۰ دلار هم خواهد رساند «علی اکبر رائفی پور »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢زلنسکی با انتشار ویدیو جدید از دفترش در کیف شایعات فرار را تکذیب کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس: 🔹بودجه ١۴٠١ را طوری بستیم که اگر مذاکرات به نتیجه نرسید، بودجه فرو نمی‌ریزد
💢اوکراین پیشنهاد روسیه برای خروج ایمن غیرنظامیان را رد کرد 🔹اوکراین وعده روسیه مبنی بر اینکه به شهروندانش اجازه می‌دهد تا با خیال راحت در مسیرهای تعیین شده به روسیه یا به بلاروس سفر کنند را رد کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 شورش دانشجویان هندی و آفریقایی در شهر سومی اوکراین که توسط راستگرایان اوکراینی به گروگان گرفته شده اند و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند
💢 قهرمان بعدی اصلاح طلبان 🔹"تسای اینگ وِی" رئیس جمهور تایوان و قهرمانِ آینده اصلاح طلبان هستن، سرهنگ نیستن و حقوق دانن و به مردم کشورش قول داده به پاسپورت تایوان اعتبار بده البته اگه چین این پاسپورت رو برای همیشه باطل نکنه... «داش آکل»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 تصویری قدیمی از تشییع پیکر شهید ابراهیم همت در تهران 🔹هفده اسفند سالروز شهادت فرمانده رشید اسلام شهید ابراهیم همت در حین عملیات خیبر
💢رژیم صهیونیستی خود را برای اسکان ده‌ها هزار یهودی اوکراینی آماده می‌کند 🔹وزیر داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید تل‌آویو خود را برای اسکان ده‌ها هزار یهودی اوکراینی آماده می‌کند.
💢سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماهواره نور ۲ را با موفقیت در مدار قرار داد 🔹همزمان با اعیاد شعبانیه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از ماهواره بر سه مرحله ای قاصد از کویر شاهرود ماهواره نور ۲ را در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین قرار داد. 🔹ماموریت این ماهواره سنجشی و شناسایی است و ماهواره نور ۲ با سرعت ۷/۶ کیلومتر بر ثانیه و ۴۸۰ ثانیه پس از پرتاب در مدار ۵۰۰ کیلومتری قرار گرفت. 🔹اولین اقدام فضایی سپاه ۲۱ ماه قبل و در سال ۹۹ با قرار دادن ماهواره نور یک آغاز شد و برغم پیش‌بینی‌های عمر یکساله ، ماهواره ی نور همچنان زنده و فعال است و اطلاعات خود را به منتقل می‌کند
💢سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکایی در یمن یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن: 🔹پدافند هوایی کشورمان صبح امروز موفق شد یک فروند هواپیمای جاسوسی اسکن ایگل ساخت آمریکا را در حرض در استان حجه در حالی که در حال انجام اقدامات خصمانه بود، با سلاح مناسب سرنگون کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢اپوزیسیون این خانم اوکراینی رو آوردند جمله به جمله به زبان فارسی یاد دادند از وضعیت اوکراین بگه 🔹 ۱۲ روز خواب و خوراک نداره اما آرایشش پاک نشده!
💢 سوتی وحشتناک وزیر دفاع رژیم صهیونیستی آقای وزیر دفاع لااقل آدم باش، جای درست شهرهای ایران را یاد بگیر😄 مثلا وزیری!!! اونم وزیر دفاع!!!
💢فرخ نژاد منتقدین خود را وحشی سایبری و فاحشه نامید! 🔹اینکه عده‌ای به فرخ‌نژاد بازیگر سینما و تلویزیون انتقادی کردند، برخورد نامناسبش او را توجیح نمی‌کند. استفاده از واژه‌ها بیانگر شخصیت خود انسان‌هاست! 🔹از طرفی حمله فرخ‌نژاد به پوتین نشان داد چقدر به خانه‌ای که خانواده‌اش -یعنی آمریکا- در آن زندگی می‌کند ارادت دارد...
💢ابراز پشیمانی «زلنسکی» از پیوستن به «ناتو» 🔹«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی آمریکایی ABC گفت که علاقه خود را به موضوع پیوستن این کشور به ناتو از دست داده است.
💢آمار کرونا - سه‌شنبه ۱۷ اسفند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢تصاویری از شلیک موفق ماهواره نور ۲ که با موفقیت در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین قرار گرفت
💢رئیسی: در مذاکرات از خطوط قرمز عقب‌نشینی نخواهیم کرد 🔹رئیس جمهور در اجلاسیه خبرگان رهبری: بودجه مصوبات سفرهای استانی تخصیص یافته و فعالیت‌ها آغاز شده است. 🔹نگرانی برای تامین کالاهای اساسی نداریم. 🔹براساس تعریف عرفی خود از فقر مطلق در تلاش هستیم تا آن را در جامعه اسلامی به طور کامل ریشه کن کنیم. 🔹لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بدون کسری بودجه و با در نظر گرفتن تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی تنظیم شد. 🔹بدنبال ایجاد توازن در سیاست خارجی هستیم. 🔹دولت در مذاکرات از خطوط قرمز عقب‌نشینی نخواهد کرد./باشگاه خبرنگاران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢ادعای مضحک و دروغ ترانه علیدوستی درباره ایران او که به خاطر اکران فیلمش در آمریکا است می‌گوید شنا برای زنان در ایران ممنوع است! پ.ن: البته مهم نیست؛ مسئولین عزیز با تقدیر از ایشون در جشنواره‌های داخلی و فیلم‌های جدیدی که بهشون اجازه بازی میدن، جفتک زدن ایشون به کشورش رو جبران می‌کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢نیروهای ویژه چچن شهرک دیگری را در اوکراین تصرف کردند قدیروف، رئیس جمهور چچن با انتشار این ویدئو نوشت: 🔹از چهره مردم می توان فهمید که آنها تحت چه ترسی توسط باندرا(یکی از گروه های راستگرای اوکراینی) نگه داشته شده اند. مردم می آیند و صمیمانه از بچه های ما تشکر می کنند 🔹ارتش روسیه به مردم محلی کمک کرد ، آنها پول، جیره، داروها را تقسیم کردند و اکنون تحت حمایت نیروهای مسلح روسیه هستند.
💢عمران خان نخست وزیر پاکستان در واکنش به فرستادگان کشورهای غربی که مکرر از دولتش میخواستند تا روسیه را بخاطر حمله به اوکراین محکوم کند گفت درباره ما چه فکر کرده اید؟! مگر ما برده شما هستیم؟!
💢 تناقضات عجیب مدعیان حقوق انسان‌ها 🔹 ‏سال ۲۰۱۹ وقتی فروش سلاح به عربستان به‌خاطر کشتار در یمن ممنوع بود، کانادا حدود ۳میلیارد دلار، تجهیزات نظامی به عربستان فروخت. 🔹 امروز در همین کشور یک نوع سیب‌زمینیِ سرخ‌کرده که تلفظ اسمش شبیه به نام رئیس‌جمهور روسیه یعنی «پوتین» بود، تا اطلاع ثانوی از منو برداشته شد.
⭕️ انگلیس پناهنده های اوکراین را نمی پذیرد... ♨️ نخست وزیر انگلیس در دفاع از صدورفقط پنجاه مورد ویزا برای پناهجویان اوکراینی گفت، باید چک شود چه کسانی وارد این کشور می‌شوند 🔻«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس بر عدم پذیرش پناهجویان اوکراینی به کشورش تأکید کرد 🔴 به نوشته خبرگزاری «رویترز»، صدور فقط پنجاه مورد ویزا برای اوکراینی‌ها،انتقاد تند خیریه‌ها، احزاب مخالف و همچنین دولت فرانسه را در پی داشته است 💢 با این حال جانسون در جمع خبرنگاران گفت: «ما کشوری بسیار بسیار سخاوتمند هستیم. با این حال می‌خواهیم کنترل امور را در دست داشته باشیم و بتوانیم [ورود به انگلیس] را چک کنیم» ‼️نخست‌وزیر انگلیس که بارها بر حمایت انگلیس از اوکراین تأکید کرده افزود: «فکر می‌کنم با توجه به آنچه در اوکراین می‌گذرد، منطقی باشد که اطمینان یابیم که چک کنیم چه کسانی وارد کشورمان می‌شوند» ⭕️ اتحادیه اروپا موافقت کرده است که برای اوکراینی‌هایی که به‌خاطر درگیری‌ها از کشور خود آواره شده‌اند به‌طور موقت پناه دهد. انگلیس که از این اتحادیه خارج شده نیز مدعی شده برنامه‌ای برای صدور ویزا برای اوکراینی‌ها به راه انداخته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعوت رسمی فدراسیون شنا از «ترانه علیدوستی» برای حضور در مسابقات شنای بانوان 🔸شهرناز ورنوس ، نایب رئیس بانوان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از ترانه علیدوستی برای حضور در مسابقات شنای زنان در ایران دعوت کرد. مسابقات رکوردگیری شنا بانوان ایران ۱۹ و ۲۰ اسفند جاری در استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار می شود. در حالی که طی ماه های اخیر پس از رفع محدودیت های ناشی از کرونا اخیرا فقط در رشته شنا چهار مسابقه را در بخش بانوان به صورت جام و جشنواره برگزار شده است، 🔸ترانه علیدوستی طی گفت‌وگویی، مدعی شده که در ایران هویت ورزشی برای بانوان وجود ندارد و شنا برای زنان در ایران رسماً ممنوع است! ترانه علیدوستی که در فیلمی به نام "اورکا" با این مضمون و محتوا که یک ورزشکار زن با ثبت سه رکورد گینس در دنیا، در کشور خودش دچار محدویت است، ایفای نقش کرده و اکنون برای اکران این فیلم در آمریکا به سر می‌برد./ ورزش آنلاین
مایوس از وعده‌های توخالی؛ انتقاد رئیس جمهوری اوکراین از ۱۳ روز انفعال غرب رئیس جمهور اوکراین: 🔸گرچه روس‌ها مقصر کشتار مردمند، دولتمردان غربی که ۱۳ روز است نتوانسته اند تصمیم لازم را اخذ کرده و شهرهای ما را از بمب و موشک نجات دهند نیز مسئولند. 🔸کمیته صلیب سرخ جهانی ما را از استفاده نمادشان بر روی وسایل نقلیه بشردوستانه منع کرده است. برخی از افراد صاحب نفوذ ترجیح می دهند که اوکراین حذف شود.