eitaa logo
چی نما
883 دنبال‌کننده
255 عکس
359 ویدیو
2 فایل
درک لذت سینما با مصطفی یوسف‌زاده ارتباط با ادمین کانال @mostafayousofzadeh
مشاهده در ایتا
دانلود
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در این مراسم شهاب حسینی سخنانی گفت که می‌توانید در ویدئو ببینید. اما چند نکته شهاب حسینی می‌گوید جواد گنجی یکی از ده‌ها هزار داغی است که بر دل مردم نشسته است یعنی او روایت دروغین چهل هزار کشته را باور دارد و آن را ترویج می‌کند. می‌گوید سیاستمداران مخاطبین سینما نیستند! اگر بودند روش و منشش نمی‌توانست این باشد! آقای حسینی مخاطب سینما همگان‌اند.علی‌الخصوص سیاستمداران همان‌ها که شما جماعت با تشخیص غلط خود بارها در انتخابات به مردم تحمیل کردید و در نهایت مسئولیت خود را نپذیرفتید! و در ادامه خانه سینما را تشکل مردمی می‌دانید. آقای حسینی اتفاقا خانه سینما هیچوقت طرف مردم نبوده است.خانه سینما کی طرف بیش از هزار ایرانی کشته شده در جنگ دوازده روزه را گرفت؟ خانه سینما هیچوقت طرف مردم و مطالبات به حق آنان نایستاد.فقط بیانیه هنجارشکن داد.فقط بر آتش فتنه نفت ریخت.بار اول و دوم نیست.مگر خانه سینما کجاست که این چنین با حاکمیت در ستیز است! اگر بیانیه هم می‌دهد اغلب دوپهلو است. آقای حسینی چه مدرکی دارید که خیلی‌ها زیر احکام سنگین هستند؟ اگر هستند آدم کشته‌اند،مامور امنیت و انتظامی آتش زدند،مسجد و پاسگاه آتش زدند. و چه مثال مزخرفی آوردید از فیلم فهرست شیندلر که در تایید هولوکاست است. حتی یک مثال سینمایی همسو با حرفهایتان نمی‌توانید بیاورید. کاش از فیلم فروشنده مثال می‌آوردید.آنجا که دانش‌آموزی سر کلاس از شما به عنوان معلم پرسید: آقا آدما چجوری گاو میشن؟ و شما پاسخ دادید: به مرور بله آقای حسینی به مرور..... زیاده عرضی نیست.... @cheenamaa
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ویدئو را از خانواده جواد گنجی ببینید. راستی شنیدیم جواد گنجی خیلی تلاش کرد که بتواند فیلم سینمایی بسازد که نشد آن روز خانه سینما و بازیگران پرمدعا کجا بودند. حالا که از دنیا رفته برایش یادبود می‌گیرند. مرده‌پرست‌تر از شماها نمیشناسم @cheenamaa
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ویدئو از فیلم کمدی خانه ارواح است. حکایت ما با سلبریتی جماعت همین است. نمی‌فهمد نمی‌داند ولی کوه ادعا @cheenamaa
15.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️معرفی پنج فیلم ایرانی با موضوع الهیات سال گذشته در همین ایام هفت فیلم خارجی معرفی کردیم. امسال رفتیم سراغ فیلم‌های ایرانی ماه رمضان فرصت خوبیه برای درک معنویت.از سینما هم در این مسیر بهره ببرید. برای درک و لذت بیشتر از سینما با ما همراه باشید: @cheenamaa
❇️استوری صفحه چی‌نما درباره فیلم صراط
❇️درباره دوره سینما و الهیات
سحر ماه مبارک رمضان،حرم امام رضای جان. دعاگوی همه دوستان بودم.
20.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️دنبال یه نکته‌ای بودم،مجبور شدم بعد از سالها دوباره فیلم بیا و بنگر اثر الیم کلیموف رو بازبینی کنم. هنوز هم فیلم تکان‌دهنده‌ای است. شاید ضدجنگ‌ترین فیلم تاریخ سینما باشد.
فریدون رهنما شاعر،روزنامه‌نگار و فیلمساز بود که عمر کوتاهی داشت و در فضای مبتذل فیلمفارسی قبل انقلاب ترجیح داد به جای فیلم ساختن، در یک کتابخانه کتابدار شود. این کتاب را با توجه به نام او خریدم. نویسنده هم از منتقدان صاحب‌نام سینمای ایران است. در پیش درآمد کتاب آمده است: این کتاب گزارشی است از فکر و کار یکی از پیشگامان نوزایی سینمای ایران که شعر سرود و فیلم مستند و داستانی ساخت و مقاله نوشت و ترجمه کرد و درس داد و سخنرانی کرد و کتاب سینمایی درآورد. اگر به تاریخ سینمای ایران علاقه‌مند هستید خواندن این کتاب را توصیه می‌کنم. کتاب را نشر رشدیه با قیمت ۲۶۲ هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است. @cheenamaa
دومین اسپین‌آف از سریال مشهور و محبوب بازی تاج و تخت در فصل اول چندان رضایت‌بخش نبود. البته شاید مقایسه با سریال بازی تاج و تخت درست نباشد چراکه بعید است تا سالها سریالی به درخشانی آن تولید شود. سریال در فضاسازی،روایت و طراحی شخصیت‌ها هم خیلی خوب نبود. خصوصا اینکه سریال تا رسیدن به فصل مبارزه خیلی درجا می‌زند. مگر اینکه فصل بعد غافلگیرمان کند. @cheenamaa
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سریال اسباب زحمت به کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه یک به مناسبت ماه رمضان پخش می‌شود. در قسمت دوم بچه صاحب بار گم می‌شود و مشاجره‌ای میان او و باربر‌ها اتفاق می‌افتد. در این صحنه صاحب بار جمله تندی می‌گوید.سعید آقاخانی در جواب می‌گوید: مرد حسابی من پشت این خاور نماز می‌خونم. سوال: آیا این جمله از طرف مدیران به کارگردان یا نویسنده سفارش شده تا در سریال گنجانده شود تا به حال و هوای ماه رمضان بخورد یا اینکه اقتضای قصه و داستان با توجه به شخصیت‌پردازی بیان چنین جمله‌ای را توجیه می‌کند. اگر اولی است که هیچ.مثل همیشه فراموش خواهد شد. اما اگر دومی است باید از سازندگان سریال تشکر کرد که لابلای آدمهای قصه چنین جملاتی گنجانده‌اند آن هم آدمهای معمولی و ساده( اینجا باربر) اما کسانی که متوجه حرام و حلال و مناسک دینی خود هستند. فرض کنید اینجا جمله دیگری می‌گفت.هیچ آسیبی به لحاظ عناصر دراماتیک به سریال وارد نمی‌شد. اما همین جمله ساده آن هم در یک سریال کمدی تأثیر‌گذار است. @cheenamaa