1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 گوشهای از حضور گسترده مردم در شهرهای مختلف آمریکا علیه ترامپ با شعار «نه به پادشاه»
آقای ترامپ کاش اینا رو ببینی!!
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در واشنگتن دی.سی، معترضان تمثالِ بادیِ دونالد ترامپ، فاشیست فاسد و جنایتکار جنگی را که در حال دستشویی کردن بر روی قانون اساسی آمریکاست، حمل میکنند.
اینم ایده خوبیه!!
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️چقدر ایدههای این کار خوبه.
اشکالاتی داره اما من حسابی بهش خندیدم.
@cheenamaa
❇️فرصت نکردم کج پیله را در سینما ببینم.
با شروع تبلیغات فیلم و تصاویر الناز شاکردوست در شمایل مردانه موجی از انتقادها به راه افتاد.
بعد از اکران آنلاین و پخش رسمی فیلم موفق شدم فیلم را ببینم.
بعد از تماشای فیلم باید بگویم موج انتقادات درست بود.
فیلم یک فیلمفارسی تمام عیار است.
آدم حداقل تکلیفش با فیلمفارسی مشخص است.میداند قرار است چه ببیند؟
هنرمندان پر مدعای ما روی فیلمفارسی را سفید کردهاند!
مسأله من فقط شمایل مردانه یا گریم مردانه خانم شاکردوست و شوخیهای مبتذل و جنسی او با نعیمه نظام دوست نیست.
چیزی فراتر از اینها.
بازی مثل همیشه بد الناز شاکردوست در کنار نقش پرت و پلای سروش صحت،نمایش رقص و مشروبخواری و...به کنار.
چرا باید با چنین ایدهای صحنه تئاتر و هنر نمایش آلوده شود؟
این وسط ارجاع به شاهکار شکسپیر( رومئو و ژولیت) با چنین ایده مزخرفی با آن پیام اخلاقی باسمهای انتهای فیلم دل هر انسان هنردوستی را به درد میآورد!
وقتی آدم اینها را میبیند.آن هم از این نا هنرمندان پر مدعا با خودش فکر میکند سینمای ما به کجا چنین شتابان میرود؟
راستی یادتان باشد خانم شاکردوست در یکی از استوریهای صفحه اینستاگرام خود در واکنش به جشنواره و حوادث دی ماه نوشته بود: دیگر در خاکی که بوی خون میدهد نقشی بازی نخواهم کرد!!
به خدا لطف میکنی دیگه نقش بازی نکنی خانم شاکر دوست!!
@cheenamaa
هدایت شده از آنتی سکولار
🔻 کسی از این فریبکار خبر دارد کجاست؟
چرا برای بچه های میناب و پسران و دختران کشته شده توسط ارتش متجاوز اسرائیل و آمریکا از این فیلم ها بازی نکرد؟
شارلاتان های دروغگو
..
درد شما چیز دیگری بود. شما عقده جمهوری اسلامی را در گلو داشتید و خودتان را به در و دیوار می کوبیدید و کشته های آشوبها را که آنها هم دست پخت همین آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش بود را بهانه می کردید. لعنت به اول و آخرتان..
#نبرد_اخر
#مرگ_بر_آمریکا
🌐 #آنتی_سکولار را دنبال کنید👇🏻
🆔 @antisecular_ir
هدایت شده از سرهنگ سیاسی🚨رصد اخبار جنگ
13.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کار تمیز رسانه ای اگه تعریفی داشت دقیقا این میشد
همه قربانیان صهیونیست جهانی و آمریکا پای لانچرها میان و دکمه شلیک رو میزنن
از سرخپوست ها و سیاه پوست های آفریقایی به بردگی گرفته شده در آمریکا تا زندانیان ابوغریب
از چینی ها گرفته تا افغانی ها
از مدرسه میناب گرفته تا دخترکان جزیره اپستین
نتیجه ش هم جالبه همه المان های بزرگ آمریکا نابود میشن از هالیود گرفته تا ناوها و هواپیماهاش
از مجسمه آزادی تا کاخ سفید
انتشار این کارهای فرهنگی باعث همبستگی و همدلب بقیه ملت های قربانی جهان با ایران میشه
بیش باد
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفاله های سینمای ایران در تظاهرات بازگشت شاه
VS
مشاهیر هالیوود در تظاهرات نه به شاه
🎬 #بیداری_مدیا
@cheenamaa
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️بخشی از فیلم نیمشب اثر محمدحسین مهدویان
فیلم این روزها روی پرده سینماست.
داستان فیلم به جنگ ۱۲روزه برمیگردد و یک بمب خنثینشده.
اگر دل و دماغ سینما رفتن داشتید پیشنهاد میشود.
@cheenamaa
هدایت شده از توییتر انقلابی
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انگار استندآپ کمدی است!
تیتر زدهاند سخنرانی دختر رضا پهلوی در تجمع «میهن پرستان ایرانی» بعد زبان بسته چون فارسی بلد نیست انگلیسی سخنرانی میکند و مترجم همزمان برای ایرانیان ترجمه میکند.
یک خری هم در بین شرکت کنندگان پیدا نمیشود بپرسد این چه ابتذالی است و چه بلایی است که ما داریم سر واژگان میهن پرستی و ملی گرایی میآوریم!
خانواده پهلوی به قدری ایران دوستاند و عاشق فرهنگ و اصالت ایرانیاند که از وقتی مملکت را تحویل آخوندها دادند رفتند حتی در خانه شان هم دیگر با هم فارسی حرف نمی زنند که حداقل بچهها زبان مادری را یاد بگیرند.
شما هر جا بروی بگویی ما میخواهیم یک نفر را پادشاه کنیم که اعضای خانوادهاش زبان مملکت مان را بلد نیستند ازت تست اعتیاد میگیرند.
قشنگ ملت را ایستگاه کردهاند!
یکی از یکی اسگلتر!
🗣️ وحید اشتری
@twtenghelabi
هدایت شده از اخبار جهان هنر
⚫️ابراهیم حاتمی کیا برای سردار تنگسیری
▪️به نام خدای سرداران سر به دار.
به نام خدای سردار تنگسیری.
به نام آنکه یکی دیگر از سفره داران این بزمِ میدانِ دفاع را برگزید.
چه بنویسم که دل پرآشوبم آرام شود؟
چه بنویسم که بغضم پشت فریادم پنهان بماند؟
دلم میسوزد از اینکه دیگر سردار ، تبریک اعیاد را پیشدستی نخواهد کرد.
دلم میسوزد که دیگر صدای مهربان سردار را نخواهم شنید.
دلم میسوزد که دیگر چهره خندانش را در پسزمینه آبی خلیج فارس نخواهم دید.
سردار، تو عصای موسای رهبر شهیدمان بودی.
▪️ایمان دارم ، فرازِ سرخِ این شاهنامه ، با این کوچها رنگ نمیبازد.
کاش در کنار یارانت بودی و غرق شدن سپاه فرعون را به چشم خود میدیدی.
پس ای دریابان خلیجِ همیشه فارس، آسوده باش که یارانت، این حماسه را با همان سرمشق تو به پایان خواهند رساند.
📡 اخبار جهان هنر/ روبش
🆔 @roubesh