eitaa logo
چی نما
883 دنبال‌کننده
255 عکس
359 ویدیو
2 فایل
درک لذت سینما با مصطفی یوسف‌زاده ارتباط با ادمین کانال @mostafayousofzadeh
مشاهده در ایتا
دانلود
چی نما
❇️درباره فیلم زن و بچه به کارگردانی سعید روستایی فیلم چند روزی است که در سینماها اکران شده است. د
اینجا توی این ویدئو مختصر و کوتاه به فیلم زن و بچه پرداختیم. شما هم فیلم رو ببینید و نظر بدهید.
🔴 نقش سینمای جمهوری اسلامی در تطهیر دوران پهلوی و‌ اعتراضات دی‌ماه! 🎞 از فیلم‌هایی که در دولت قبل تقریبا یکسال روی پرده سینماها بود و توانست با میلیونها بیننده عنوان فیلم پرفروش تاریخ سینما را به خود اختصاص دهد، "فسیل" محصول عامریان فیلم بود. 🎥فیلمی که در آن، دوران پهلوی؛ رنگی و پر از شادی و موسیقی به تصویر کشیده شد و در عوض دوران پس از انقلاب، سیاه، جنگ زده و پر از ممنوعیت. پس از اعتراضات دی‌ و آغاز جنگ چهل روزه، ترانه اعلیحضرت عزیز این فیلم با تصاویر شاه و فرح توسط سلطنت‌طلبان در فضای مجازی وایرال شد! فیلمی که به چپ‌ها نیز لگد زده بود. موضوع وقتی جالب میشود که بدانیم ابراهیم عامریان تهیه‌کننده این فیلم، تجارت واردات گوشت یخی از برزیل را در جمهوری اسلامی درکنار بیزینس‌های دیگر در اختیار دارد و از کنار همین نظام به آلاف و الوف رسیده‌ و در سینمای جمهوری اسلامی نیز بهترین سانسها و سالن‌های اکران را در اختیار دارد تا رکوردشکن گیشه سینما نام بگیرد.توجه داشته باشید که فقط این فیلم نقش ندارد.مجموعه‌ای از فیلم‌ها مثل نهنگ عنبر،مطرب و....در این قضیه نقش دارند. @cheenamaa
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️خدا حاج‌آقای بی‌آزار رو حفظ کنه😂😂 @cheenamaa
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 «چ» فیلمی از ابراهیم حاتمی کیا 🎞 این سرباز اسلام کهنه چریک محرومان لبنان افتخار ایران آقا مصطفی چمران 🗓 ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران| شهادت، پایان راه چمران نبود؛ آغاز ماندگاری او بود. @cheenamaa
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 «پرواز در شب» فیلمی از رسول ملاقلی پور پروردگارا... یارانم زخمی‌ان... تشنه‌ان... کمکم کن تا براشون آب بیارم بسم الله الرحمن الرحیم... پرواز در شب از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی است. @cheenamaa
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞بگو عبدالله حقیقت را چگونه یافتی؟ @cheenamaa
🎥از مخاطبان عذرخواهی کنید! 🎥سریال گل سنگ ناگهان تمام شد! چرا ناگهان؟ فکر کن! ده قسمت مردم را دنبال خود بکشی و کلی گره دراماتیک در سریال ایجاد کنی و ناگهان در قسمت دهم متوجه بشوید که دارید قسمت آخر را می‌بینید! اگر قرار بود سریال اینقدر بی‌مزه و بی‌در و پیکر تمام شود چرا مخاطب را سرکار گذاشتید؟ سریال تمام شد و کلی سوال در ذهن دارم! اصلا چرا باید محبوبه و فرامرز کشته شوند! راز آن خانه دقیقا چه بود؟و .....آنقدر سوال که احساس می‌کنم مورد توهین قرار گرفته‌ام! سازنده‌گان به شعور مخاطبان توهین کردند. آیا ابراهیم ایرج زاد که در اختتامیه جشنواره فجر مشهد به خاطر یک دسته گل در حضور استاندار و فرماندار و هنرمندان اعتراض کرد آنقدر جرات دارد که بیاید و از دسته‌گلی که در پایان سریال با خانم زینب تقوایی با همراهی پلتفرم شیدا به آب داده عذرخواهی کند؟ بعید می‌دانم! در این کشور عذرخواهی به خاطر عملکرد ضعیف سابقه ندارد. نه در مسئولین و نه در میان اهل هنر! بگذریم. @cheenamaa
❇️معمولا بعد از اختتامیه جشنواره فجر در تهران،از سینماگران مشهدی حاضر در جشنواره فجر تقدیر به عمل می‌آید. در این مراسم آقای ایرج‌زاد به خاطر یک دسته گل زبان به اعتراض گشود که شاید هم حق داشته است. اما حالا حاضر است از مخاطبان به خاطر پایان بندی بد سریالش عذرخواهی کند یا توضیحی ارائه دهد؟ بعید می‌دانم. @cheenamaa