.
♨️ واکنش ظریف به تشکیل پرونده برای محسن رنانی
🔹️بسیار متاسفم که در هفتهای که بنا است گفتوگوی وفاق ملی با حضور رئیسجمهور و اندیشمندان برگزار شود، اخبار ناخوشایندی پیرامون فعالیتهای روشنگرانه این دانشمند بینظیر و برخی دیگر از دلسوزان ملک و ملت شنیده میشود.
✍دلیل دیگه ای نمیخواد همینکه این، اونو تایید کرد یعنی درست گرفتنش🙂
رنانی همونیه که نامه سرگشاده به رهبری نوشت و وعده سقوط نظام به زودی رو داده بود، وظیفه روحانیت رو تزریق خرافات به جامعه معرفی کرده بود، از زنجیرزنی هنجارشکنانه دختران کرج حمایت کرده بود و...!
📌 #فوری_سراسری
بزرگترین کانال خبری تحلیلی در ایتا
@fori_sarasari
9.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فیلم به سرعت داره وایرال میشه
سلیطه بی حیا
حتما باید با این فاحشه ها برخورد بشه جسارت به روحانیت غیر قابل قبوله
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
✍️ تحریری حم؛
👽 لشگر سلیطهها 💩
(بخش اول):
بسمه تعالی
عکسنوشتهای در موضوع دوگانه حجاب و مفتخوری، بهانه این تحریر شد.
وجود منکراتی از قبیل؛ «بدحجابی» و «مفتخوری» در جامعه اسلامی، از پدیدههای بسیار شومی هستند که اصلاً قابل انکار نیستند.
منظور از مفتخوری؛ اختلاس و انواع مفاسد اقتصادی هستند که عمدتاً ریشه در دنیاپرستی عناصر درون حاکمیت دارند.
و مراد از بدحجابی؛ نحوه حضور و بروز اجتماعی زنان و مردانی در انظار عمومی جامعه است که معمولا برانگیزنده شهوت جنسی آنهاست.
👌 در بررسی علل توسعه بدحجابی (و بعضا بیحجابی!) و شُلحجابی حداقل سه علت (بهانه)، بسیار برجستهاند:
۱) گرمای هوا
۲) نسبیت سلائق
۳) مفتخوری حکومتیها
👈 گرمای هوا همیشه بهترین بهانه برای توجیه بدحجابی زنها بوده است و رفع این بهانه اگرچه ناممکن نیست اما کار چندان آسانی هم نیست و نیازمند بهرهگیری از فنآوریهای ذیربط است. در این عرصه، تأکید بر این نکته که قطره قطره عرقریزی محجّبات، موجب ثواب کلان است، صرفا برای معتقدین به دیانت الهی و عدالت آخرتی، معنا و مفهوم دارد. اما آنچه که برای همگان میتواند مؤثر باشد، نه کار فرهنگی که کار فنآورانه است.
یعنی طراحی و دوخت لباسی که بجای جذب گرمای محیط بتواند گرمای بدن را جذب کند.
و همچنین فناوریهای خلاقانهای که بر گرمای محیط فائق آید یا محیطسازی مطلوبی را امکانپذیر سازد.
پیگیری این رشته عمدتاً بر عهده نوآوران، خلاقان، مبتکران، فنآوران، صنعتگران و حامیان آنان است.
«نسبیت سلائق» یکی دیگر از بهانههای بدحجابی زنهاست. زیرا نظام ارزیابی انسانها در موضوع ابعاد مختلف حجاب، اصلا یکسان نیست. یعنی شاهد طیف طویلی از انسانهای متشکله جامعه هستیم که در یک سر آن، حجاب را در هالهای از عفاف، غیرت، ناموس و قداست میپرستند و در سر دیگر آن، بیحجابی، بیغیرتی، بیناموسی و کثافت را میپرستند!
تشخیص حد وسط هم ایضاً تابع سلائق گوناگونی است که در طیفی، موازین فقهی اسلام و سایر ادیان الهی، معیار و ملاک است و در طیفی قلب سلیم (اما بیاعتناء به دستور صریح خالق متعال!!) و بیتفاوتی به ظاهر، مورد اتکاء است!
حل چنین مشکلی، فقط راهکار فرهنگی دارد تا برداشت اعتقادی همگان از حجاب و بدحجابی، یکسانسازی شود.
شاید خیلی از دخترها و حتی زنها نسبت به تأثیرگذاری مخرّب نامشهود تننمائی خود بر دیگران، بیخیال یا بیخبرند و آنرا مسئلهای چندان جدی تلقی نمیکنند و بالتبع حاضر نیستند «جذابتر جلوه دادن خود» (خودنمایی یک غریزه طبیعی است) را، قربانی پیشگیری از ایجاد امراض قلبی احتمالی دیگران سازند.
مضافاً که همیشه در هر جامعهای، افراد مریضالقلبی هستند که با چشمها و حرکات سخیف خود خریدار و تحسینگر جلوهگریهای آنها هستند و این تشویقات در تشدید آن بیخیالیها بیتأثیر نیست.
در سالهای اخیر، معضل دیگری هم بر معضلات مذکور افزوده شده است و آن قضیه فوقالعاده تلخ «مفتخوری عناصر حکومتی» است.
شاید برخی گمان کنند که مفتخوری عناصر حکومتی هیچ ربطی به حجاب و بدحجابی عناصر جامعه ندارد!
در حالیکه این گمان شاید در سایر کشورها محلی از اعراب داشته باشد ولیکن در جمهوری اسلامی ایران، به هیچ عنوان نمیتواند بیربط باشد.
علت آن هم کاملا واضح است؛ حاکمیت در جایگاه اجرای احکام دینی (حداقل از منظر مدعی اسلامیت حکومت و جمهوریت) موظف و مکلف به تحقق فرامین دینی از جمله حجاب است بویژه اگر آن فرامین، تبدیل به قوانین مدنی و ملی شده باشند.
از طرفی بخشی از مجریان قوانین و فرامین دینی و ملی، وقتی مرتکب مفتخوری (اختلاس و سایر مفاسد اقتصادی) میشوند، بلحاظ تجاوز به حریم دین و قانون، بالتبع صلاحیت و اهلیت تجری و إعمال قوانین و فرامین را از کف میدهند و بهترین بهانه را برای افراد بیمار دل که مترصد بهانهجوئی هستند، فراهم میسازند.
بنابراین؛ مفتخورهای ملعون هم در خیانت بدحجابی، نه تنها شریک هستند بلکه ایبسا متهم ردیف اول هستند!
در نتیجه؛ هرگونه مماشات با مفتخورهای حکومتی، تیشه به ریشه حجاب، عفت، حیاء، غیرت و ناموس جامعه است.
تنها راهکار حل این معضل، اقدامات پیشگیرانه و تشدید مجازات مفتخوری حکومتیها است و بس.
نکته دیگری که در این مبحث، لازم به ذکر است، مسئله آگراندیسمان دو کفه این ترازو است! یعنی؛ بزرگنمائی ارتکاب مفتخورها (حتی اگر شناسایی، بازداشت، محاکمه و اعدام شوند) و سازمانیافته (فلذا) مستمر تلقی کردن آنها همراه با تنزل و تقلیل پروسه خطرناک عفافستیزی شیاطین به بیرون افتادن تصادفی چند تار مو است!
با همه این احوال، کسانی هم هستند که بدون هیچگونه بهانهای (از قبیل؛ گرما، سلیقه و مفتخوری)، عمله عکره شیطان و شیاطین هستند که شاید تعدادشان کم نباشد و حتی روزافزون هم باشد که آنها را باید «لشگریان سلیطه» نامید. زیرا..
..ادامه دارد.
✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر)
تیرماه۱۴۰۱
🆔@chelcheraaqHM
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
✍️ تحریری حم؛
👽 لشگر سلیطهها 💩
(بخش دوم):
👈بخش قبلی👉
... آنها را باید «لشگریان سلیطه» نامید. زیرا بدون هیچگونه گوش شنوائی برای استماع حقوق و حدود انسانی، شبانهروز بدنبال توسعه و تحکیم سلطه شهوتپرستی بر جامعه هستند.
این بربادرفتگان عفاف و حیاء و قداست، نه تنها در موضع دفاعی نیستند که خود را در موضع هجومی قرار میدهند تا براحتی بتوانند، سلیطگی کنند!
این «فرقه ملعونه»، با عبور از بهانههای مرسوم، به هیچ صراطی مستقیم نیستند و وظیفه حاکمیت، قطعا رهاسازی این گرگهای گرسنه و سگهای ولگرد نیست و بلکه مکلف است که در سطح جامعه، گشتهای انضباطی هوشمندی را فعال سازد وگرنه لشگریان سلیطه بعنوان قویترین بازوی دشمنان، اساس حاکمیت را هم درهم خواهند شکست.
الغرض؛
در مقایسه بدحجابی با مفتخوری، به این نکته باید توجه داشت که؛
اگرچه تخریب مفسد اقتصادی، جنبه مالی دارد و شاید بنحوی قابل جبران یا قابل تحمل باشد ولیکن تخریب مفسد اجتماعی، جنبه روانی دارد که به هیچ عنوان قابل ترمیم نیست اما از آنجا که مفتخوری حکومتی، در تحکیم و توسعه بدحجابی، کاملا مؤثر است و مانع انجام وظیفه اصولی مجری قوانین و فرامین است، بمراتب از بدحجابی مضرّتر و خطرناکتر است.
بنابراین، کسی که بگوید؛ ««بدحجابی، گناهی بزرگتر از اختلاس است»، این ادعا قابل بررسی است؛
- اگر موجب عادی شدن «غارت بیتالمال» و توجیه سبکشمردن آن گردد، قطعا ادعای غلطی است. مدعی هرکسی که میخواهد باشد!
- اگر بدحجابی، خود متأثر از اختلاس حکومتیها (مجریان قوانین و فرامین) باشد، ایضا حرف ناصوابی است. گوینده هرکسی که میخواهد باشد!
- اگر بین «بدحجابی» و «غارتگری بیتالمال»، هیچگونه نسبت و رابطه منطقی وجود نداشته باشد، بله حرف درستی است.
- اگر این ادعا صرفا معطوف به امکانپذیری جبران مافات در بدحجابی و اختلاس باشد، بله، ایضا ادعای کاملا درستی است.
و اما کسی که بدحجابی (در تراز پیشبرد سیاستهای سیستماتیک شیطان و سایر دشمنان ملت ایران و امت اسلام، علیه وحدت و دیانت جامعه) را به «دو تار موی زن» تقلیل دهد آنهم با این تشکیک که «زیر روسری است یا بیرون آن!» قطعا حرف غلطی زده است. هرکسی که میخواهد باشد!
و اما اگر منظورش از چنین بیانی، لزوم عدم سختگیری بیش از حد در این مطلب است، ایضا قابل بررسی دقیق است؛
- اگر باعث عدم جدیّت مسئولین و مأمورین در انجام این امر انضباطی گشته و موجب تجری بیشتر بدحجابها گردد این حرف، در زمره اراجیف (سستکننده ستونهای اخلاقی جامعه) قابل ارزیابی است. گوینده، هر کسی که میخواهد باشد.
- اگر بدتر تلقی کردن «غارتگری بیتالمال» (همان مفتخوری حکومتیها مؤثر در تشدید بدحجابی سوءاستفادهکنندههای فرصتطلب) مراد باشد، بلی، کاملا درسته.
و اما نکته آخر؛
«گشت ارشاد» نامیدن «گشت انضباطی» و سپردن آن به فراجا، قابل بازیابی مجدد است.
بنظر حقیر؛ نیروی «گشت ارشاد» باید به «گشت انضباط اجتماعی» تغییر عنوان داده شود و کماکان در حوزه مأموریتهای انتظامی فراجا باقی بماند.
سزامند است، مجموعهای هم تحت عنوان «گشت انضباط اقتصادی» در همان فراجا تشکیل و فعال گردد (که البته هست ولیکن مناسبتر است که با این عنوان به کار خود ادامه دهد.) تا وقتی که «سلیطههای اجتماعی»، به حاکمیت (مجریان قوانین ملی و فرامین الهی) اعتراض کردند که «اول بروید بساط مفتخورها و مفتخوریها در حکومت را جمع کنید» پاسخ منطقی و میدانی داشته باشیم که آن مأموریت بر عهده یگان دیگری در جریان است و واقعا هم در جریان باشد.
میماند تمام آن توجیهاتی که باعث شد، گشت انضباط اجتماعی ناجا، عنوان «گشت ارشاد» به خود بگیرد، هرگز نباید فراموش گردد ولیکن لزومی هم ندارد جزو مأموریتهای فراجا تعریف شود. بلکه ضرورت دارد، برای تحقق آن، ساختارهای دیگری منظور شود و حتیالامکان انجام بهینه این امر از طریق «برونسپاری» به خود مردم (نخبگان و خبرگانی از مؤمنین حقیقی و واقعی؛ یعنی اشخاصی «دانا، دلسوز و دلیر» دینمدار) واگذار گردد، البته به شرطی که دائما در معرض «بازیابی» باشد.
و العاقبة للمتقین
✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر)
تیرماه ۱۴۰۱
کانال «چلچراغ معارف و احکام حم»
(تغییر عنوان داده شد به «حیفه نبینی/یک از هزاران):
جهت گفتگوهای دینی و سیاسی پیرامون مسائل روز ملت ایران و امت اسلام (و هماندیشی پیرامون پیامهای کانال مذکور☝️) لطفا در گروه ذیل👇به ما بپیوندید:
گروه «چلچراغ معارف و احکام»:
❤️
🆔 @chelcheraaqHM
🌹
🌷 تو فـاو؛ همـراه حـاج قاسم و شهـید منصوری حدود ساعت ده شب رفتیم و تو تاریکی تو صف عراقیهـا غذا گرفتیم و خـوردیم!.
• چندتا لـودر آنجـا بود. حـاج قاسـم به من گفت: «توراننده لودری؛ میتونی یکی ازایناروبرداری؟!»
گفتـم: «نـه! مگه میشـه؟!»
گفت: «امکانش رو خـدا برامـون درست میکنه.»
رفتم دیدم یکی از دستگاهها صفره و هنوز بیلش زمین نخورده. سـریع روشن کـردم و خود حـاجی اومد کنارم نشست و گفـت: «حـرکت کـن!»
• از خاکریز اول و دوم گذشتیم؛ به خاکـریز سوم که رسیدیم؛ تازه شلیک دشـمن شـروع شـد ..
🎙 راوی: عباس افـزون
📚 ذوالفقـار / باهتمام علی اکبر مزدآبادی...
زمان شاه از نگاه منوتو !
و اما ببینید حقیقت ماجرا...
🎬 #بیداری_مدیا برای بیداری وجدانها
@Bidari_Media
دختران ایرانی برای سران عرب!
علیرغم شعارهای ضدعربی که از دهان گشاد سلطنت طلبان نمی افتد، در خاطرات علم می خوانیم که جناب وزیر دربار برای در اختیار گذاشتن دختران ایرانی به سران دولت های عرب کمال عنایت را برای آنها داشت!
«زمانی که سلطان قابوس آمد و رفت شاه پرسید: در این دو شبه خوش گذرانی چه کرد؟ عرض کردم: هر شبی چهار پنج خانم در اختیارش بود(!) در خارج کاخ اما چه کرد نمیدانم. فرمودند: تازه داماد احیانا ناخوش نشود. عرض کردم: خیر دخترهای ایرانی تمیز شدهاند و او هم خیلی آنها را دوست دارد!»
📚منبع: یادداشت های اسدالله علم / جلد ششم /ص ۱۶۹.۱۷۰
✅کانال تاریخ پهلوی
#نقش_مخرب_کاظم_جلالی_درتخریب_ورکودروابط_ایران_وروسیه .
کاظم جلالی همولایتی حسن روحانی سفیر ایران در روسیه شخصیتی شبیه او دارد و در تقسیم بندی طیف ها جزو باصطلاح خودش #اصولگرایان_اعتدالگرا محسوب می شود.
او در مجلس دهم برای طیف غربگرای مجلس دهم به سرکردگی علی لاریجانی نقش بادیگارد زورگو و قلدر طرفداران برجام را ایفا می کرد تا انقلابیون مجلس را با درشتی وخشونت کنار براند ، و در میدان داری وعربده کشی علیه انقلابیون مجلس ولابی گری برای تصویب برجام نقش موثری را کنار علاء الدین بروجردی ایفا کرد .
وقتی برجام توسط ایران بطور کامل اجرا شد و تاسیسات هسته ای وغنی سازی ایران تا نزدیک صفر ( حدود ۳/۵ درصد و مقدار اندک ذخیره) نابود گردید و تا اینکه در اردیبهشت ۹۷ ترامپ برجام را پاره کرد ودرون سطل آشغال کنار دستش ریخت و باز حسن روحانی و ظریف با حمایت لاریجانی و سپس قالیباف ایران را بیش از یکسال دیگر یک طرفه تحت استعمار برجام نگه داشتند وبواسطه ی ذلت شیرضدامپریالیسم دنیا یعنی ایران قیمت نفت به زیر ده دلار سقوط کرد وحتی چند ماه صفر ومنفی شد واز چاه برجام یک سطل آب بیرون نیامد ، در این ایام ننگی و تنگی معیشت کشور ومردم که ناامیدی را بر فضای کشور مستولی کرده بود ، آذرماه ۸۸ کاظم جلالی از نمایندگی مجلس استعفا داد و با حمایت لاریجانی وبروجردی با استعفایش موافقت نمودند و به عنوان سفیر ایران در روسیه عازم مسکو شد تا نقش مخرب خود را در وابستگی ایران به غرب آنجا ایفا کند وادامه دهد.
در دوره سفارت کاظم جلالی روابط ایران وروسیه خصوصا" در بعد اقتصادیِ آن که وظیفه ی اصلی دیپلماسی او می باشد دچار رکود گردید وتا کتون هیچ پیشرفتی نداشته است. در طی مدت سفارت او سفر گردشگران وتجار روسی وکشورهای شوروی سابق به ایران که قبل از آن زیاد بود ، بطور کلی قطع شد .
اما چرا برجامی ترین وغربگراترین نماینده مجلس ایران برای این مسئولیت خطیر [که با روحیه وتفکر او سنخیتی ندارد وبلکه در تضاد است] ، یعنی سفیر بودن درروسیه توسط ظریف پذیرفته می شود ؟⁉️
❗️کاظم جلالی به مسکو می رود تا اولا" از زیر بار ننگ و فشار روحی ناشی از بن بست برجام وبی هویتی خلاص شود وآنجا ستراحت نماید وزندگی لوکسی با حقوق نجومی داشته باشد و در ثانی ومهمتر اینکه نامحسوس ودو پهلو مانع از توسعه ی روابط راهبردی ایران وروسیه دو شریک استراتژیک شود .
کاظم جلالی این نقش مخرب خود را طی این ۱۵ سال به نحو کامل ایفا نموده است بطوری که هم اکنون تجار ترکیه ۴۰ درصد بازار بزرگ وگسترده وپر پول روسیه را در اختیار دارند وسهم ایران از بازار روسیه به ۵ درصد هم نمی رسد.
در دوره کاظم جلالی روابط ایران وروسیه بارها تا حدکدورت و نزدیک جدایی پیش رفت که با درایت رهبری این روابط کم قطع نشده است .
#ناصریوسف_زاده
☝️از پیامهای وارده☝️
صفحات مجازی #حم👇👇👇
✅ مقالات حسینی(منتظر)
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
🌐 کانال 👈حیفه نبینی👉
💠
🎲 گروه 👈محل نظرات👉
🙏