eitaa logo
حیفه نبینی/یک از هزاران
131 دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
7.1هزار ویدیو
18 فایل
کرسی آزاداندیشی پیرامون مسائل روز ملت ایران و امت اسلام با ارائه مطالب دینی و سیاسی عنوان اولیه کانال؛ «چلچراغ معارف و احکام حم» است. (حم/HM = حسینی منتظر) @chelcheraaqHM در ادامه، ممکنست عنوان یا عکس پروفایل آن، تغییر کند اما نشانی آن، ثابت خواهد ماند!
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻پس رئیسی رو سر جاش نشوندید، آره!؟ 🔻به‌ خبرگزاری‌مردمی‌عَمّار بپیوندید http://eitaa.com/joinchat/2044657664C50ccd48f34 @adminpress : تحریریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️:: قطره فلج اذهان ▫️رئیس‌جمهوری که بالاترین مدرک تحصیلی تاریخ را دارد! https://eitaa.com/joinchat/4057334489C33eca61ce6 ♨️ :: آقای الف / عضو شوید👆
🔻رهبر معظم انقلاب : شروع جاذبه مغناطیسی حسینی در روز اربعین است، جابربن عبدالله را از مدینه بلند می‌کند و به کربلا می‌کشد، این همان مغناطیسی است که امروز هم با گذشت قرن‌های متمادی در دل من و شما هست. 🏴 @khabarekotahh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ سنگین و ویران‌کننده استاد رحیم‌پور ازغدی به حسن روحانی که گفته بود: مبانی علوم انسانی، اسلامی، مسیحی و یهودی ندارد 🌍 🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇 🕎 @mosesom
. ♻️ غیرتی که روی تمدن غربی دارند و ما روی تمدن اسلامی نداریم! جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا مدعی شد فرهنگ اسلامی کاملاً با تمدن اروپایی سازگار نیست و هیچ جایی برای اسلام در اروپا وجود ندارد . ▪️اول اینکه این اظهارت نخست وزیر ایتالیا را ببینید و کشک هر نوع آزادی بیان، حقوق شهروندی و زندگی زنان را بدهید مدعیان آزادی در غرب بسابند؛ و دوم این صحبت‌ها را به یک عده مسئولین نشان دهید و بگویید مسئول کشور اسلامی باید اینگونه مدافع تمدن خود و بیزار از تمدن لبیرال که هیچ سازگاری با اسلام ندارد باشد. با صادقانه‌ترین زبان بدن می‌گوید تمدن اسلامی و تمدن غربی مخالف هم هستند و در غرب جایی برای تمدن ناسازگار با تمدن ما وجود ندارد اما در اینجا یک عده خجالت می‌کشند واژه توسعه(مدل تمدن غربی) را حذف و پیشرفت (مدل رشد اسلامی) استفاده کنند. ✍ ارسالی کاربران 👈 کانال حمید رسایی: @rasaee
🍎 کسی از زیارت اربعین جا نمی¬ماند اگر... ✅ این روزها یک از واژه¬های پر تکرار بین مردم در فضای مجازی و حقیقی واژة «جا ماندگان» است. گوینده یا نویسنده این واژه می¬خواهد بگوید که توفیق حضور در مراسم اربعین حسینی(ع) را در کربلا نداشته و آرزو می¬کند، ای کاش در جمع زائران امام حسین(ع) بود. به این دسته از آرزمندان باید سخن شیوای جناب جابر بن عبدالله انصاری را یادآوری کرد و با این نگاه، امید داشت که نام همة آرزومندان در فهرست زائران کربلای حسینی(ع) ثبت و ضبط شود ✅ جناب عطية كوفي، مفسر بزرگ قرآن کریم و همراه جابر بن عبدالله انصاري در زیارت اربعین اول ماجرای حضورشان در مضجع شریف سید الشهداء(ع) و زیارت آن امام عزیز را این¬گونه شرح مي‌دهد: می¬گوید: پس از آن‌كه جابر قبر امام حسين(ع) را زيارت كرد، جمله‌اي از سر شوق بر زبان راند و گفت: 👈 ـ سوگند به آن‌كه محمد(ص) را به پيامبري برانگيخت، ما هم در آنچه شما ـ شهداي كربلا ـ انجام داديد، شركت داشتيم. ✅ با تعجب به او گفتم: 👈ـ چگونه ما با آنان شركت داشتيم و حال آن‌كه در جايي فرود نيامديم، از كوهي بالا نرفتيم، شمشيري نزديم؛ امّا آنان بين سر و تن‌شان جدايي افتاده و فرزندانشان يتيم و زنانشان بيوه شده‌اند. ـ اي عطية! شنيدم از حبيبم رسول خدا(ص) كه مي‌فرمود: هركس گروهي را دوست داشته باشد، با آنان محشور مي‌شود. هر كس عمل گروهي را دوست داشته باشد، شريك در عمل آنان مي‌شود. 💐 يَا عَطِيَّةُ سَمِعْتُ حَبِيبِي رَسُولَ اللَّهِ ص يَقُولُ مَنْ أَحَبَّ قَوْماً حُشِرَ مَعَهُمْ وَ مَنْ أَحَبَّ عَمَلَ قَوْمٍ أُشْرِكَ فِي عَمَلِهِم. (بحار الانوار، ج 65، ص 130) 👈 سپس جابر ادامه داد: ✅ ـ اي عطية! قسم به خدايي كه محمد(ص) را به رسالت برانگيخت، چون انديشة ما و دوستانمان بر آن چيزي است كه بر حسين(ع) و يارانش گذشته، پس بنا به وعدة حضرت مصطفي(ص) ما هم در اين جهاد با آنها شريك هستيم. ✅ این سخن جناب جابر بن عبدالله که پنج امام معصوم(ع) و هفت معصوم(ع) را درک کرده است، بیانگر این نکتة مهم است که اگر کسی محب و دوستدار امام حسین(ع) و دوستان حضرتش باشد، از هیچ زیارت و غافله-ای که راهی حرم حسین(ع) است جا نمی¬ماند. کما اینکه در زیارت شریف اربعین حضرتش می خوانیم: 💐 اللَّهُمَّ إِنِّي أُشْهِدُكَ‏ أَنِّي‏ وَلِيٌ‏ لِمَنْ‏ وَالاهُ، وَ عَدُوٌّ لِمَنْ عَادَاه‏... وَ قَلْبِي لِقَلْبِكُمْ سِلْمٌ، وَ أَمْرِي لِأَمْرِكُمْ مُتَّبِعٌ وَ نُصْرَتِي لَكُمْ مُعَدَّة ... فَمَعَكُمْ مَعَكُمْ لَا مَعَ‏ عَدُوِّكُم. ـ پروردگارا! تو را شاهد می¬گیرم که من دوستم با آنان که او را [حسین(ع)] دوست دارند و دشمنم با آنان که با او دشمنند... ای ابا عبدالله! قلبم با قلبتان در سازش و امورم پیرو امورتان و یاری¬ام برای یاری شما آماده است... پس با شمایم نه با دشمنانتان. 🌷 ان ¬شاء الله ما هم از آن گروه محبانی باشیم که همراهی اباعبدالله الحسین(ع) در همه حال آرزوی ما بوده، هست و خواهد بود. ✏️@Dindani✏️ 🌹ناشر معارف اهل بیت(ع) باشیم. اگر مایل هستید؛ به جمع ما در [سروش یا ایتا] بپيونديد. 🌷🌷🌴🌷🌷
پروفسور رفتگر این شخص که لباس رفتگری تنش کرده داوطلب ایرانی در مسیر اربعین، یک پروفسور نخبه بود. 🔹پروفسور امینی، رئیس دانشکده مهندسی کامپیوتر و نرم‌افزار دانشگاه تربیت معلم، که در مسیر زائرین در نجف خدمت می‌کرد، هنگام ملاقات با دخترش به گریه افتاد. 🔸تصویر او را می‌بینید که اشک‌های دخترش را با دستانش پاک می‌کند. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نکته:این تیپ تواضع‌ها و نوکری کردن‌ها خیلی قشنگه ... این زیبایی‌ها را از اربعین نشون بدیم نه فقط سفره‌های رنگین و پذیرایی موکب‌ها...زیبایی اربعین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای همه دعا کنید، مخصوصا برای بنده طلبه خدمتگزار خودتون.. ‌ اربعین به یاد سید ابراهیم 🖤 🎬 آنتی سلبریتی https://eitaa.com/joinchat/2067791886C00959371cb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 رهبر انقلاب: کارزار بین جبهه حسینی و جبهه یزیدی تمام نشدنی است ☝ فیلم کامل بیانات امروز رهبر انقلاب در جمع دانشجویان عزادار اربعین. ۱۴۰۳/۶/۴ 💻 Farsi.khamenei.ir
‌‌ - ایّام انتخابات مجلس قم، به دوستان عرض میکردم که: «شاید آقای ذوالنوری برای مقابله با غرب‌گرایان و روشنگری علیه اصلاح‌طلب‌ها خوب باشد( به استناد جلسات روشنگرانه ایشان در دهه هفتاد و هشتاد) ولی او مرد مبارزه با باندهای قدرت‌طلب و تمامیت‌خواه اصول‌گرا نیست، فلذا امروز به درد مجلس نمی‌خورد...» - ولی امروز حرفم را پس میگیرم، و عرض میکنم: «جناب ذوالنوری به عنوان یک نماینده، نه تنها اصولگرایان بلکه مردِ ایستادن در مقابل اصلاح طلب‌ها هم نبوده‌ و صرفاً در یک‌ برهه‌ای سابقه‌ی سخنرانی در "جلسات بصیرتی حزبی" علیه اصلاحات را داشته‌اند» ✍ امیر حسین امامیاری 🗳 جهش ایران | @jahesheiran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 داعش در صحرای سینا مصر فردی را به خاطر رساندن سلاح به غزه اعدام کرد. داعش شاخه مصر ادعا کرده که فرد اعدام شده سلاح به مشرکان در غزه می رسانده!!! حالا فهمیدین چرا ما با داعش می‌جنگیدیم داعش نیروی افراطی صهیونیسم هست
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
تشیع صهیونی روی دیگر تسنن صهیونی است. مخرج مشترک هر دو هم‌دلی با کیان موقت اسرائیل است...
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
تشیع صهیونی عنوان روزآمد آن چیزی است که طی سال‌ها اسلام امریکایی و شیعه‌ی انگلیسی می‌خوانده‌ییم...
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
با تجزیه‌طلب‌های محیط رایان با هم‌آن زبانی صحبت باید کرد که با تجزیه طلب‌های محیط عیان...
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
حضرت روح‌الله در منشور روحانیت چه کسانی را متحجر می‌خواند؟ هم‌آن انج‌من هزارپای حجتیه که جد سکولارهای شرمنده و پدر مذهبی‌های صورتی بوده است...
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
آن‌هایی که در محیط داخلی می‌گفتند: شاه شیعه است، امتدادشان در محیط خارجی می‌گفت: فلسطینی‌ ناصبی است. حضرت روح‌الله از مارهای خوش خط و خالی خون دل می‌خورد که کف خیابان شعار نه غزه، نه لبنان می‌دادند و اکنون پی بازگشایی لانه‌شان در خیابان طالقانیند...
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
این فصل جدایش معتقدان به نظام است؛ آن‌ها که در مشترک لفظی نظام، نظام را نظام شریعت می‌دانند و آن‌ها که در مشترک لفظی نظام، نظام را نظام قدرت می‌دانند...
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
وحدت و و وفاق بر سنت حسنه‌ی مشترک است و نه بر بدعت سیئه‌ی مستفرنگ...
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
مصالحه‌ی موسمی ابطال‌طلب‌های سکولار ایرانی با حکومت اسلامی وفاق نیست، نفاق است...
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
وحدت درون بیت شیعی میان تشیع مصطفوی و تشیع صفوی است. ما با تشیع صهیونی وحدتی نداریم...
هدایت شده از محمد مهدی فاطمی صدر
مسیر حسینیه‌ی جماران به امام‌زاده علی‌اکبر به میدان امام حسین به حرم سیدالکریم به حرم حضرت روح‌الله، محور اصلی پیاده‌روی کامل از خانه به عتبه‌ی عراق و حجاز و شام در شهر طهران است. این یعنی پیاده‌روی قاصر روی این مسیر هم‌آن قدر سنت درست است که پیاده‌روی در فاصله‌ی نجف به کربلاء...
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212 «فمعکم، معکم لا مع عدوکم» (بخش ۰۱): جلسات هفتگی رسمی (متشکل از تهران با قدمتی بیش از ۶۰ ساله از نهضت ۱۳۴۲ تاکنون)، معمولاً در ماه‌های و تعطیل می‌شود تا به کار اصلی خود بپردازند. بنظرم در اولین جلسه بعد از سال ۱۳۹۴ بود که یکی از شیوخ جلسه، بدون مقدمه و با عصبانیت از جمع پرسید: ما در داریم چه غلطی می‌کنیم؟! سؤال عجیب وی را کسی جواب نداد و جلسه وارد مسائل دیگری شد!! بنده گمان کردم لابد از طرف جامعه وعاظ در سوریه، برنامه بدی انجام گرفته که آن شیخ را شاکی کرده است! هنگام بازگشت از یکی از دوستان پرسیدم؛ ماجرای سوریه چه بوده؟! پرسید: چطور؟ گفتم: منظور فلانی چی بود؟! گفت: منظورش دخالت در جنگ‌های است! پرسیدم: یعنی منظورش تخطئه عملکرد بود؟! پس چرا کسی پاسخی نداد؟! گفت: منظورش این بود که از دعوت شود که بیایند برای هم توضیح دهند! سؤال معترضه مشارالیه بهانه‌ای شد تا بنده که سخنرانی‌های دهه‌های اول و آخر صفر آن‌سال خود را (که به همین مسائل از جمله حضور چند ساله در سوریه، اختصاص داده بودم)، به تحریر و تنظیم و تکثیر و توزیع آن‌ها بپردازم. ضمناً از طرفی مصالحه ۱+۵ که از دولت شروع شده بود و رهبری تیم مذاکرات بر عهده بود که تعهدی به و اعتماد به دشمنان نداشت. ولیکن دولت () بنا را بر اعتماد گذاشت! و برای امکان دشمن، ظاهراً هیچ احتیاطی در نظر نگرفت! سال ۱۳۹۴ مصادف بود با و لذا از طرف ، معنون گشته بود به سال «همدلی و همزبانی دولت و ملت» و گزینش چنین عنوانی، بسی معنی‌دار بود که از نظر بنده، این امر واجب، رهین معیت با ولایت بود (و هست) و بدون معیت با ولایت، نمی‌توان به همدلی و... رسید. «مُصالحه با طاغیه جهت مَصالح عالیه»؛ در «نهضت+نظام اسلامی»، موضوعیت و وجاهت داشت ولیکن امر مشروطی بود. معمولاً «تلقی از به » موجب سوءاستفاده دو عده قرار می‌گیرد؛ ۱) خودی‌ها که گمان می‌کنند، کلیه اصول نهضت و مقاومت، به دور افکنده شد و مکتب بر باد رفت! و لذا عزادار می‌شوند! ۲) که گمان می‌کنند، دیگر هیچ مرزی با دشمنان برپا نیست و همه محدودیت‌ها برداشته شد! لذا خوشحالی کرده و جشن می‌گیرند و حتی مبارزین را هم به طعنه و تمسخر می‌گیرند! در حالی که مُصالحه با دشمنان، هرگز به مفهوم آشتی نیست و نرمش قهرمانانه‌ای برای مدت و وضعیتی موقت است و لذا لزومی به یا نیست و این نکات مهم باید به خوبی شود. فلذا بنده در سال ۱۳۹۴ عمدتاً معطوف به همین امر بود؛ اوج مباحث برجامی و اوج مسائل نظامی برون‌مرزی. «همدلی و همزبانی دولت و ملت» ضرورت اقتضائی این مسئله است که بعلت سوء تفسیر از مصالحه، به خطر می‌افتند و از دل این اختلافات، تولید می‌شوند که هست و نیست کیان اسلام را به باد می‌دهند. و اما بعد؛ جزواتی که از سخنرانی‌های عاشورایی آن‌سال بنده پیاده شد، در جامعه وعاظ و سایر محافل سیاسی توزیع گردید و در فضای مجازی - تلگرام و واتساپ؛ قبل از فیلتر آن‌ها - هم به اشتراک گذاشته شد که عیناً در اینجا هم به اشتراک می‌گذارم. با تاکید بر این تذکر که جغرافیای زمانی طرح این سلسله مقالات برگرفته از سخنرانی‌ها، مصادف با وقایع سال ۱۳۹۴ بود که متاسفانه ۱۰ قسمت اول آن، از دست رفت و ۱۰ قسمت دوم آن عیناً تقدیم می‌گردد: بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله ربّ العالمین و الصلوه علی محمّد و آله و سلّم مقاله ذیل، متن یکی از سخنرانی‌های است که در مجالس مختلفی همچون؛ «هیئت مذهبی x»، «پایگاه بسیج x»، «حزب سیاسی x» و «نمازخانه اداره x» ایراد گردیده و اینک (۱۳۹۴) بصورت مکتوب به «جامعه x» هم تقدیم می‌گردد: معیّت با ولایت؛ (شمّه‌ای از علیه‌السلام) ... و اما بعد؛ آرزوی قبولی دارم شرکت و مشارکت شما حضار گرامی را در بزرگداشت [شهادت امام حسین(ع)]؛ اربعینی که بعد از دهها قرن شاهد آفرینش شاهکارهایی از آن در سالهای اخیر هستیم. (با الگوبرداری از ) و نیز «حضور در کربلا» (با الگوگیری از بازگشت زینب(س) در حال تبدیل شدن به نهضت عظیم «بزرگترین جریان با شکوه جهانی در همآیشی انسانی» است. «راهپیمائی و حضور»ی بی‌نظیر در کمّیّت و کیفیّتی سال‌افزون که امسال هم میلیون‌ها نفر بدان اقدام خواهند نمود. و بر آن اضافه کنید دهها میلیون نفری را که به همین مناسبت در سایر نقاط دور و نزدیک و جهان به حرکتی مشابه می‌پردازند؛ چنانکه ... ...ادامه دارد. سیدمحمدحسینی(منتظر) اربعین ۱۴۰۳ 🆔@chelcheraaqHM 💠 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212 «فمعکم، معکم لا مع عدوکم» (بخش ۰۲): ... چنانکه در همین هم فردا از دو مسیر تا مرقد سید حسنی در شهرستان ، رخ خواهد داد تا فرصتی باشد برای و آنانکه به هر علتی نتوانستند برای با امامشان به آن بشتابند و ارادت و محبت خود به (ع) را در اینجا به نمایش بگذارند. ولیکن صحبت امشب بنده پیرامون «معمای فاصله» تعداد دهها میلیون نفری (و غیرشیعه) در حضور نمایشی متغیرالفصول و همایشی متحیرالعقول (اربعین و سایر سرزمین‌ها) با تعداد فقط چهل هزار نفری شیعیانی است که همراه (ع) در دوره [صغیره] به دنیا باز می‌گردند تا آن‌حضرت را در ۵۰٫۰۰۰ ساله او بعد از شهادت (عج) همراهی نمایند. در همین نکته هم می‌توان به راز آن سخن (ع) در تمایز بر اهل‌البیت(ع) پی برد که فرمودند: «براحتی نگوئید ما هستید بلکه شما ما هستید»! همه ما یقیناً از علاقمندان و محبّین اهل‌بیت (ص) هستیم و به همین جهت هم مأجوریم ولیکن شیعه بودن امر دیگریست. البته (ع) بودن توفیق عظیمی است که نصیب خیلی از مردم می‌شود ولیکن (ع) شدن است. فلذا این سؤال در اینجا برجسته می‌گردد که از فراتر رفتن و به نائل گشتن چه ضرورتی دارد؟ بنظرم حداقل دو تا مطلب؛ و به این ضرورت، وجاهت می‌بخشند که شاید دومی از اولی هم وزین‌تر باشد. یعنی؛ مهمتر از «رجعت در رکاب امام» در این دُنیا، مطلب «شفاعت یوم‌الورود امام» در عُقبا و است. محشری که نمادی از تجمیع تمام بدبختی‌های عالم است و اگرچه به سیاه‌بختی سرنگونی در و عذاب‌های اعظم آن نمی‌رسد ولیکن عذاب‌های عدیده، طویل و عظیمی دارد که حتی یک روز آن هم قابل تحمل نیستند و در چنان هنگامه‌ای چقدر ارزشمند است برخورداری از مشمول امام حسین(ع) شدن در و در هنگامه آغاز ورود به عالم حشور و نشور! «اللهم‌اُرزقنا شفاعت‌الحسین یوم‌الورود»؛ شفاعت خاصه‌ای که حضرت (ع) است. و این خود به تنهایی (صرف‌نظر از همه علل و تمام دلایل دیگر) آنقدر گران و ضروری است که می‌ارزد انسان تمام عمر و بلکه لحظه‌ای از آنرا «شیعه حسین بن علی(علیهماالسلام)» و در او باشد و در این طریق، کار و همت خویش را مضاعف سازد. معیّتی از تا او شدن. «یا لَیتَنا کُنّا مَعَکُم فَنَفُوز فَوزاً عَظیماً». ای کاش ما هم با شما بودیم تا به سعادت و فوز بزرگی نائل می‌شدیم. چرا ؟! زیرا که را در پیش روی داریم: همچنانکه در آیات ۱۵ و ۱۶ از سوره انعام هم می‌فرماید: «قُل إنّی أخافُ اَن عَصَیتُ رَبّی عَذابَ یَومٍ عَظیمٍ * مَن یُصرَف عَنهُ یَومئِذٍ فَقَد رَحِمَهُ وَ ذلکَ الفَوزُ المُبینُ»؛ بگو که همانا من می‌ترسم از عذاب روز بزرگ اگر نافرمانی کنم پروردگارم را * کسی که آن‌روز بر طرف شود از او [عذاب روز بزرگ] پس رحم کرده است بر او و آنست فوز [آشکار و] مبین. در اینجاست که انواع راهکارهای «نیل به پیروزی و سعادت آشکار » و شیعه واقعی و حقیقی (ع) شدن در برابر ما گشوده می‌گردد و در این مجال امیدوارم یکی از آنها را دریابیم. ان‌شاءالله. به هم می‌رسیم. با عنایت به سؤال؛ «هَل مِن ناصِرٍ یَنصُرُنی» امام حسین(ع) در واپسین لحظات عمر مبارک آنحضرت و پیوند عجیبی که در و امامتی بین و علیهماالسلام برقرار است، بجرأت می‌توان نتیجه گرفت که تجلی (ع) برای ما در دوران زمان(عج)، اهتمام به امر است و «شیعه حسین(ع)» شدن مفهومی جز «منتظر المهدی(عج)» شدن ندارد، همچنانکه منتظر (ص) معنایی جز (ع) ندارد و این دو شأن عظیم در امر خطیر قابل تحقق است. در هم می‌خوانیم و بر این تصریح و تأکید می‌ورزیم با عبارت: «فَمَعَکُم، مَعَکُم لا مَعَ عَدُوِّکُم». همراه شمایم؛ همراه شما هستم نه همراه دشمن شما. اگرچه این از ناحیه مقدسه (ع) است و (ع) خواندن آنرا از نشانه‌های بر می‌شمارند ولیکن امروز فریاد «... معکم ... معکم ...» امام زمان(عج) بیش از همه بر آسمان بلند است. قیام (عج) تداوم و تکمیل قیام امام حسین(ع) است. در دعای ندبه هم اشاره فرمود: «أین الطالبُ بِدَم المقتول بکربلا؟» ...ادامه دارد. سیدمحمدحسینی(منتظر) اربعین ۱۴۰۳ 🆔 کانال @chelcheraaqHM 💠 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏