eitaa logo
ـ☫ܥِِ݆ܝ‌یܭــ
1.5هزار دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
422 ویدیو
1 فایل
ـ و تـن فـدایِ وطـن . ـ آقا و خانومِ تحلیلگـر . ـ آیینه‌ی ایـزدنمـا‌ ، مدد یا شمسُ الضحیٰ ؛ ـ ابـوالـفـضـلِ عـلـمدار ، خـامـنـه‌ای نـگهـدار .. ـ پـس نـگـارا بـفـرمـا کـجـایـی؟/🪔³¹³ 📍پیربکران ارتباط: @gomnnnam
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 💚نور الهدی...💚
قابل توجه دوستان غایب در تجمعات شبانه خیابانی ✅بعد از واقعه عاشورا حدوداً ۳۵ هزار نفر در یاری اهل بیت کشته شدند ولی اصلا ارزش کار اون ۷۲ نفر رو نداشت... 👌چون دیر شده بود. ✳️ گروه اوّل توابیّن بودند همون‌هایی که روز عاشورا سکوت کردند، بعد از شهادت همگی قیام کردند تقریباً همه کشته شدند. حدود ۲۰۰۰ نفر... ولی دیر شده بود ✳️❷ گروه دوّم مردم مدینه بودند بعد از عاشورا قیام کردند همگی کشته شدند حدود ۱۰ هزار نفر. یزید گفت: لشکری که به مدینه حمله کنه، سه روز جان و مال و ناموس مردم مدینه برايش حلاله. 👌ولی دیر شده بود ❶ مردمی که در مدینه هنگام خروج امام حسین علیه السلام همراهیش نکردن... ❷ مردمی که هنگام ورود امام حسین (علیه السلام) به کوفه کمکش نکردند... 👈 همه بعدها به کمک امام رفتند... 👌 ولی دیر شده بود امام سجاد علیه السلام هم استقبال خاصّی از این حرکت‌ها نمی‌کردند. 👌 چون دیر شده بود. 🔻حدود ۳۵ هزار نفر کشته شدند امّا دیر شده بود. 👌خیلی فرق هست بین اون ۷۲ نفری که به موقع به یاری امامشون رفتند...! ⚠️ ما باید مراقب باشیم که از امام خودمون(امام زمان عج) عقب نیفتیم. ☝🏼الْمُتَقَدِّمُ لَهُمْ مارِقٌ، وَالْمُتَاَخِّرُ عَنْهُمْ زاهِقٌ وَاللّازِمُ لَهُمْ لاحِقٌ ✅هر که بر ایشان تقدم جوید از دین بیرون رفته و کسى که از ایشان عقب ماند به نابودى گراید. ✍ وقتی گفته میشود ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌(خیابان با ما) این یک وظیفه است - برخی فرضشان در این باره چیز دیگری است خیر برادر من این وظیفه است و همه احکام که بر ان صادق میشود جز حکم وظیفه و وظیفه شناسی و احساس مسئولیت و مسئولیت پذیری نیست برخی می‌گویند گرانی هست و طولانی شده و خسته شده ایم و مسئول بی کفایت است و سیاست مدار خائن هست و ..... بله هست، همه اینها هست و بدتر از این هم ممکن است که بشود - چه انتظاری دارید ؟؟؟ اگر قرار بر راحتی امتحان الهی در حد انتظار من و شما بود در طول تاریخ مستحق تر از ما خیلی ها بوده اند!!! ما یا می‌خواهیم که دست قدرت الهی یاریمان کند یا نمی‌خواهیم ... یا قصد ایجاد شرایط ظهور حجت خدا را داریم و یا نداریم اگر به دنبال استعانت الهی هستیم و هدفمان فراهم کردن شرایط ظهور حجت است باب آن فراهم شده است چرا سستی میکنید ؟؟ چرا در خیابان منفعلید؟؟ چرا به هر بهانه ای پا پس می‌کشید ؟؟ اگر به دنبال اصلاح امور کشور هستید - اگر به وضع ایجادی توسط دولت معترض هستید - اگر میخواهید پشتیبان ولایت فقیه در شرایط فعلی باشید - اگر میخواهید مدافع ایران و اسلام باشید - اگر به دنبال بهتر شدن آینده کشور هستید - اگر می‌خواهید طعم شیرین پیروزی بر دشمنان داخلی و خارجی را بچشید - اگر می‌خواهید که مشکلات اقتصاد و سیاست خارجی و ...و ... رفع شود اگر تا دیروز راهی برای تأثیر گذاری بر همه اینها توسط مردم وجود نداشت امروز به برکت خون رهبر شهید مظلوم این مهم ایجاد شده است حضور فعال در خیابان را حفظ کنید همه اینها را می‌شود در خیابانها و با مطالبه گری عاقلانه بدست آورد کافیه باور داشته باشیم که ما پیروزیم https://eitaa.com/norolhoda_1
650.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨 | هاآرتص: 🔻 غنی‌سازی ایران دیگر موضوع اصلی طرح‌های توافق نیست‼️ 🔻 یک رسانه اسراییلی نوشت غنی سازی ایران دیگر موضوع اصلی طرح‌های توافق نیست و بازگشایی تنگه هرمز و ارائه غرامت به تهران موضوع اصلی آنها هستند. 🚨🇮🇷 @chericc 🇮🇷🚨
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨کارشناس صداوسیما : ما آریایی‌ نیستیم! اینکه بعضی‌ها میگن ما آریایی هستیم، نژادپرستیه و منشا اون به اروپا (نازی ها) برمی‌گرده. بین انسان ها هیچ تفاوتی وجود نداره. تمدن سرزمین ما ۶۵ هزار ساله‌ست، آريايی‌ها کلا ۴-۵ هزار سال پیش اومدن آریایی‌ها همه رو کُشتن و به قدرت رسیدن، اینکه بگیم ما آریایی هستیم یعنی ما فرزندان کسایی هستیم که در خاک ما نسل کُشی کردن، تمدن های جیرفت، ایلام و... وجود دارند که از آریایی ها قدیمی تر و بومی فلات ایران هستند. 🚨🇮🇷 @chericc 🇮🇷🚨
‌🔴 نیروی زمینی سپاه دقایقی پیش با موشک‌های زمین به زمین مقرهای تروریست‌های تجزیه طلب اجاره‌ای در منطقه چمچال در شمال عراق را زیر آتش گرفت. 🚨🇮🇷 @chericc 🇮🇷🚨
| ترامپ در تروث سوشال: نتایج چکاپ پزشکی من که توی مرکز پزشکی نظامی والتر رید انجام شد و همین الان منتشر شده، فوق‌العاده عالی بوده. برخلاف بقیه رؤسای‌جمهور آمریکا که هیچ‌وقت یه تست شناختیِ تأییدشده و سخت رو ندادن، من نمره کامل ۳۰ از ۳۰ گرفتم چیزی که به گفته بعضی‌ها نشونه «هوش فوق‌العاده» محسوب می‌شه. واقعاً دموکرات‌ها از این موضوع تعجب کردن؟ در واقع این چهارمین باره که چنین تستی می‌دم و هر چهار بار هم نمره کامل گرفتم؛گرفتن نمره کامل خیلی نادره، مخصوصاً اینکه چهار بار پشت سر هم اتفاق بیفته. به نظر من همه کسانی که برای ریاست‌جمهوری یا معاونت ریاست‌جمهوری نامزد می‌شن باید مجبور باشن چنین تست‌های شناختی رو بدن. 🆔 @chericc
😂
ـ☫ܥِِ݆ܝ‌یܭــ
به عشق شهر نجف طی کنم جوانی .
ـ☫ܥِِ݆ܝ‌یܭــ
به عشق شهر نجف طی کنم جوانی .
غدیر‌یعنی‌ علی‌امام‌من‌است‌ و‌منم‌غلام‌حسین💚:)
سلام و نور🤍