حس اینکه خودت موهاتو کوتاه کنی اینجوریه که قیچی رو تو یه لحظه به هم میزنی و موهات میریزه تو روشویی و تو میگی عه واقعا این کارو کردم ؟
واقعا کوتاهش کردم ؟ ...
میدونم شاید عجیب به نظر برسه ولی خیلی دوست دارم یه بار موهامو چتری خیلی کوتاه بزنم اونا ک بالای ابرو عه