صبح کتابخونه ک رفتم فکر کردم هیچکدوم از دوستام نیومدن یکم ناراحت بودم بعد چندتاشونو پیدا کردم
چندتاشونم اومدن ولی قشنگ ترین قسمتش این بود ک یکی از دوستای کتابخونم که خیلی وقت بود نیومده بود امروز اومد و خیلی زیاد خوشحال شدم که دیدمش .
وایب امروز >>✨