برای اولین بار تو زندگیم تصمیم گرفتم یه سریال ترکی ببینم و رفتم ، دیدم قسمت اولش ۲ ساعته
تصمیم گرفتم که دیگه هیچ وقت همچین تصمیمی نگیرم 🚶♂
بعد از مدت ها پشت میز تحریرش نشست قلمی از گوشه میز و تکه کاغذی از کشو ی سمت راستش برداشت،دقیقا روبه رویش قرار داد،قلم را در دست گرفت و شروع کرد به زدن نقطه هایی در ابتدای سطر اول
صدایش شنیده میشد ( تیک تیک تیک ...) مثل این بود که تصمیم داشت نامه ای بی نقص بنویسد ...
بالاخره من که شمار نقطه ها از دستم در رفته بودند دیدم که شروع به نوشتن کرد
میتوانستم با کوچک کردن چشمانم به سختی کلماتش را بخوانم ...
فکر کنم نامه ای به شازده کوچولو مینوشت
اخیرا حالش خوب نبود امیدوار بود تا اگر شازده کوچولو به این سیاره آمد اورا هم با خودش ببرد .
#feels