بعضی وقتا به این فکر میکنم که
دوست دارم مادربزرگ خوبی باشم و کاری کنم نوه ام عاشقم باشه
ولی بعد یادم میاد بچه نمیخام ...
براش یه کتاب مینویسم ،
یه نامه برای نوه ام، کسی که وجود نداره و شاید نخواهد داشت .
اینجوری در آینده بچه هایی که مادربزرگ ندارن میتونن کتابی که نوشتم رو بخونن و فرض کنن من مادربزرگشون بودم
شاید خوشحال بشن .
همینطور من
متنفرم از اون عکسه
همون که میرن وسط گلای افتابگردون عکس میگیرن و یه کلاه افتابی ام دارن ...
همون .
, Paradox ,
متنفرم از اون عکسه همون که میرن وسط گلای افتابگردون عکس میگیرن و یه کلاه افتابی ام دارن ... همون .
نصف دختران سرزمینم با یه عکاس رفتنن این موقعیت مکانی عکس گرفتن
بابا بس کنید دیگه 🌹