من به خانوادم اعلام کردم که
فردا لطفا من رو بیدار نکنن
چون به عنوان یک انسان بعد از ۱۲ سال میخام بالاخره روز اول مهر رو راحت بخوابم 😔
البته حالا فعلا تا دی باید صبر کنیم تا هوا یکم خنک بشه
انشالله بارون و برف برای زمستون فقط
امروز رفتم مدرسمون دوباره
و بچه هایی که از کلاس دهم که بودن میشناختمشون الان دیگه همشون دوازدهمی بودن ، حس میکردم بچه هام بزرگ شدن 😂😭