البته حالا فعلا تا دی باید صبر کنیم تا هوا یکم خنک بشه
انشالله بارون و برف برای زمستون فقط
امروز رفتم مدرسمون دوباره
و بچه هایی که از کلاس دهم که بودن میشناختمشون الان دیگه همشون دوازدهمی بودن ، حس میکردم بچه هام بزرگ شدن 😂😭