من واقعا اولش از اون آدمایی بودم که همیشه،همه رو اول وقت جواب میدادم
اول حالشونو میپرسیدم و از یه جایی به بعد،
قضیه عوض شد و وقتی دیدم بقیه اینطوری نیستن و برعکس منن، یهویی نه، ولی کم کم عوض شدم و کسی شدم که خودم زیاد خوشم نمیاد چون پی وی های زیادی رو نخوندم و دیر به دیر جواب دوستامو دادم
و شرمنده شدم.
الان خیلی وقته که تقریبا همه رو دیر جواب میدم بدون هیچ دلیلی فقط نمیتونم.
ادمایی بودن این بین که زود جوابشونو میدادم ولی اونام دیگه نیستن الان.
بابام تنهایی داره زوتوپیای ۲ رو با زیرنویس تو تلویزیون میبینه 😂😭
*الان پامو از اتاق بزارم بیرون اسویل شده 😂
داستینک 😭🤏🏻(داستینِ کوچک)
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درسته که مایک طبق استانداردای زیبایی نیست ولی به نظرم خیلی قشنگه و دوسش دارم 🤏🏻
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پ.ن: آروم تر از اونی که کنارته نماز میخونی که حس نکنه داری ازش کپی میکنی 😭😂