اینم مال مینی سریاله trespasses بود
پیشنهادش نمیکنم جالب نبود ولی این دیالوگشو دوست داشتم.
, Paradox ,
اصفهان مجازی نشه هیتلرو از گور میارم بیرون میگم یک یکتونو آتیش بزنه.
هیتلر آسوده بخواب که امتحانای ما هم انلاین شد.
نمیدونم مانی هیستو دیدید یا نه
ولی من اگه پرفسور بودم،حداقل یدونه کانزاشی برا راکل میگرفتم.
چون یکم جدید اومدید خواستم بگم
مایلین هستم.
یه چند روز دیگه تا ۲۰ سالگیم مونده ولی هنوز ۱۹ سالمه و اصفهانم.
و ترم سه زبان انگلیسی هستم.
اره خلاصه خوش اومدید ✨