تیک تاکمو باز کنید قول میدم اغتشاش نکنم.
ایران برای شما تیک تاک برای من.
معامله برد برد.
امروز خیلی یهویی با اصرار فاطمه قرار شد بریم بیرون بعد مدت ها
و همونطور که مستحضر هستید بنده با یک ساعت و ربع تاخیر به دلایلی دیر رسیدم بهشون 😂😭
و رسیدم تو کافه و وقتی داشتم از سرمای وحشتناک بیرون که عضلات صورتمو از کار انداخته بود و نمیتونستم حرف بزنم میگفتم
یهو آقای باریسا با یه کیک اومد سر میز و من واقعا سوپرایز شدم واقعا انتظارشو نداشتم
*من خیلی کم پیش میاد سوپرایز شم ولی این سری واقعا فکرشو نمیکردم*
خلاصه کل کارکنای کافه و این دوتا دوست عزیزم منتظر بودن من برسم 😂
یه عالمه فیلم گرفتم ولی یه عکس ادم وار از کیک نگرفتم عجیبه
خلاصه که خیلی خوشحال شدم ممنون 😭
#خاوطره
راحت باشید من خودمم بعضی وقتا حال ندارم پیام طولانیای خودمو بخونم.
صرفا برا این میزارم که ثبت شده باشن.
, Paradox ,
تولدم ۱۳ بهمنه تا اون موقع میتونید هی واسم تولد بگیرید
۲۰ نفر برام کیک بیارن مثلا
حالا کیکش مهم نیست حتی کیک یزدی ام باشه قبوله
*از پشت صحنه گفتن نه کیک یزدی نباشه