امروز خیلی یهویی با اصرار فاطمه قرار شد بریم بیرون بعد مدت ها
و همونطور که مستحضر هستید بنده با یک ساعت و ربع تاخیر به دلایلی دیر رسیدم بهشون 😂😭
و رسیدم تو کافه و وقتی داشتم از سرمای وحشتناک بیرون که عضلات صورتمو از کار انداخته بود و نمیتونستم حرف بزنم میگفتم
یهو آقای باریسا با یه کیک اومد سر میز و من واقعا سوپرایز شدم واقعا انتظارشو نداشتم
*من خیلی کم پیش میاد سوپرایز شم ولی این سری واقعا فکرشو نمیکردم*
خلاصه کل کارکنای کافه و این دوتا دوست عزیزم منتظر بودن من برسم 😂
یه عالمه فیلم گرفتم ولی یه عکس ادم وار از کیک نگرفتم عجیبه
خلاصه که خیلی خوشحال شدم ممنون 😭
#خاوطره
راحت باشید من خودمم بعضی وقتا حال ندارم پیام طولانیای خودمو بخونم.
صرفا برا این میزارم که ثبت شده باشن.
, Paradox ,
تولدم ۱۳ بهمنه تا اون موقع میتونید هی واسم تولد بگیرید
۲۰ نفر برام کیک بیارن مثلا
حالا کیکش مهم نیست حتی کیک یزدی ام باشه قبوله
*از پشت صحنه گفتن نه کیک یزدی نباشه
به محض وصل شدن وی پی انم
فقط رفتم تیک تاک و ادیت دیدم از فیلمایی که این مدت دیدم چون این کار مورد علاقمه
Gachiakuta-