این دفعه دیگه خبری از آتش بست نیست.
آدمای بی پدر، پدر مارو شهید کردن.
ما وقتی کارو تموم میکنیم که دیگه نقطه ای روی نقشه به نام اسرائیل باقی نمونده باشه و
این تقاصِ فقط یک تار موی رهبرمون هم نیست.
حتی اگه با ماشین میرید که توی سطح شهر فقط یه دوربزنید و شرایطشو ندارید که توی میدون ها توقف کنید،وقتی پرچم یا عکس داشته باشه ماشینتون نشون میده شماهم جزو دسته ی عزادارید.و نیومدید فقط نگاه کنید.
هدایت شده از علیرضا زادبر
مردم بسیار عجیبی هستید
عجب ملتی هستید!
حقیقتا مُتحیر باید بود!
امامتان را شهید کرده اند.
دو قدرت هسته ای بمبارانتان میکنند.
هفت هشت کشورکِ منطقه را همزمان می زنید.
با این حال شهر به شهر در حمایت از "ایده شهید خامنه ای" هر شب به کف خیابان می آیید. عجب ملتی تربیت کره است این آیت الله شهید خامنه ای... خودش حضور ندارد اما میراث او اثر دارد.
@Politicalhistory
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و این جمعیتِ فقط یکی از میدونای اصفهانه.
خدا حفظ کنه این مردمو.
هدایت شده از ‹آبینه.›
حملات دشمن به تهران سنگین شده؛ بلندشید برای رزمندههامون سورهی فتح بخونید.