هدایت شده از ‹آبینه.›
حملات دشمن به تهران سنگین شده؛ بلندشید برای رزمندههامون سورهی فتح بخونید.
خودم فکر نمیکردم اینقدر کاروان ماشینی بزرگ و پرشور باشه،نصف شهرو دور زدیم.
وقتی از کنار مساجد و موکب ها یا جمعیتا رد میشدیم انگار خوشحال میشدن مارو میدیدن با شورتر شعار میدادن برامون دست تکون میدادن.کاش آقامونم اون دنیا برامون لبخند بزنه و دعامون کنه.
هدایت شده از ممدیون
من قبلا سکوت میکردم و بارها هم میگفتم نظر سیاسی نمیدم
اما الان وقتش نیست
یادم افتاد بگم
من از ۴ سال پیش که ایتا دارم
نه به عقایدم و علایق مذهبیم اشاره مستقیم میکردم نه به جبهه ی سیاسیم.
حتی متاسفانه برای حاج قاسم هم چیز خاصی نگفتم.
چون همیشه از قضاوت شدن میترسیدم،
چون همیشه میخواستم اون وسط باشم.
اخرش دیدم حق اینقدر روشن هست که جام مشخص باشه
و الان عقایدمو داد میزنم چون شهیدا جونشونو برای این عقاید دادن.
امشب،شب میلاده هرچی میخوایید
از کریم اهل بیت بخوایید.
ظهور آقامون،نابودی اسرائیل،کمک به رزمندگانمون،صبر برای دل خانواده ی شهدا
حفظ مملکتمون و سلامتی خودتون و خانوادتون. دعا کنید، از امام حسن(ع) کم نخوایید!