وقتی یادم میوفته برای بازدید از مسجد لطف الله و مسجد امام راهنماها میگن با صدای بلند حرف نزنید و دست نزنید(تشویق)چون ارتعاش بلند ممکنه آسیب بزنه به سازه ها
و الان بمب میزنن کنارش..
ناراحت میشم واقعا.
تو مسیر که بودیم از هر شهری رد میشدیم،
انگار نه انگار جنگه سوت و کور،
زندگی عادی جریان داشت.
اصفهان صبحمون با موشک شروع میشد،
شبمون با موشک تموم میشد.
یه روز نمیزدن نگران بودیم فردا دوبل بزنن.