با سلام و عرض ادب
مایلین هستم
بهمن۸۴ ام (میشه ۲۰ سال )
اصفهان زندگی میکنیم
ترم ۴ زبان انگلیسی ام
اگه سوال دیگه ای بود جواب میدم)
امشب بارونی بود،سرد بود اما خیابونا شلوغ بود.میدونا پر جمعیت و برنامه ها برقرار بود.
همه ماشینا با پرچم ایران بودن به شیشه ماشیناشون عکس آقا بود.
راهپیمایی های طولانی دیدیم تو بعضی خیابونا.
این حضور مردم مشهد خیلی دلگرم کننده بود.
اگه بخوام همچنان از مشهد بگم
خیابونا شلوغه و تو این شلوغیا میتونم واقعا بگم ۸۵ درصد ماشینا پرچم دارن.