فردا باید ساعت ۶ و نیم صبح بیدار بشم و برم بیرون و تا ۶ عصرم بیرونم.
و ساعت ۲ صبحه و من الان دارم از مغزم برای حل کردن پازل های ذهنیم استفاده میکنم و همزمان شوکه میشم از نتیجه گیریام.
همیشه منتظریم یه پیامی بگیریم و شوکه بشیم،منظورم از اون پیاماییه که یهو میگی وای این چه پیامی بود دیگهه انتظارشو نداشتم.
ولی خودمون هیچ وقت اونی نیستیم که به خودش جرعت میده و میره یه حرفیو میزنه.
تا بقیه این حسو پیدا کنن.
, Paradox ,
همیشه منتظریم یه پیامی بگیریم و شوکه بشیم،منظورم از اون پیاماییه که یهو میگی وای این چه پیامی بود دی
خیلی سخت و عجیب حرف میزنم ولی میدونید چی میگم مگه نه؟
مگه قراره در بد ترین حالت ممکن چی بشه اخه.
, Paradox ,
همیشه منتظریم یه پیامی بگیریم و شوکه بشیم،منظورم از اون پیاماییه که یهو میگی وای این چه پیامی بود دی
من خودم هنوز جرئت پیدا نکردما 😂😂
ولی کلا میگم چرا خودمون یه حرکتی نمیزنیم