بازم بزارم یابسه؟؟😉😋
بچه ها👶👦👧👩👨🦰عاشقشن،حتی بستنی خشک وبه بستنی تازه ترجیح میدن،باورنداری یه باربراش بگیری متوجه میشی که دیگه ول نمیکنن😁😉
امروز۲۶اسفندسفارش ۲۵۰کیلوبرگه زردآلو و۶۰کیلواسلایس سیب،داریم که به امیدخدا،داریم ارسالش میکنیم به اراک،
همکارومغازه دارعزیزم پربرکت ایشالا🙌
درسته اینجاعمده فروشیه ولی برای 🫵تودوست عزیزم باقیمتهای خیلی نزدیک به عمده ویاهمون قیمت عمده ،هرمقدارکه مصرف شخصی داشته باشی برات محصولاته🥭🥝🍍🫐🍌🍓🍋🍒🍊🍑🍉🍐🍈🍏🍇🍎🥥 موردعلاقت ارسال میشه
به هرشهری که باشی🥰
پیام بده👇
@SH64ashrafi
بستنی خشکای آباجی اشراف ازبرندهای بیخودی وآب شکرنیس⛔️
فووووق العاده خوشطعم وخوش عطرن
ازبرندکاله ومیهنه ولی باسودکم🤗 براتون میزارم بخریدولذت ببرید✅️
پت کوچک ۵۰گرمی خالص ۹۸هزارتومان
پت بزرگ ۱۰۰گرمی خالص ۱۹۸هزارتومان
اسلایس آلوخاکی ازون میوه خشکای خوشگل وبلاییه که بدجوری همه شیفته ش میشن🤤
هربسته ۳۴۶هزارتومان
اینجامیتونی سفارش بدی رفیقم👇
@SH64ashrafi
اسلایس های آلوشابلنمون که معرف حضورتون هس،ازون خوبانیه که هرچقدرتوخونه داشته باشی بازم کمه😀😋😍
طعم ملس مایل به ترش بسیااارخوشطعم وخوشخوراک ،ازکیفیت هم بهت بگم که هرآنچه ازاشراف بخری تازه ونرم ولوکس وباکیفیته شک نکن🤌🙌
بسته ای ۲۳۹هزارتومان
اینجامیتونی سفارش بدی
@SH64ashrafi
راستی عمده هم داریمااا
اگرقصدهمکاری داری پیام بزاریدلطفا