eitaa logo
هایپراشراف👸
101 دنبال‌کننده
582 عکس
118 ویدیو
0 فایل
میوه خشک اشراف روبه ۱۰۰۰۸۵۹۰پیامک کنید،ارسال محصولات عمده وخرده به سراسرجهان وایران ،انواع اسلایس میوه های خشک ،فریزدرایر،بستنی خشک،حبه میوه ها،وسبزیجات خشک ولواشک،جهت سفارش وارتباط به این آیدی پیام بدید👇🥰 @SH64ashrafi
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی توماشینی وتوجاده سفرکوتاه مدت سفربلندمدت ‌ همیشه یه باکس ازمیوه خشکهای اشراف داشته باش،بهترین تنقلاته واسه سفر ‌ حالافکرکن میوه تازه آب ازدست وبالت راه میفته فرمون وصندلی ودرودیوارماشین وچسبون میکنی😬😏
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هایپراشراف👸
ازبس استقبال ازبادامهاکردید بازم شارژکردم واستون😍 مغزبادام خام ایرانی درشششت لوکس ،تردوتازه شارژشد ق
اشرافیای گلم تاسه روزآینده ✨️✨️✨️ برای شارژجدیدِبادامهاقیمت جدید(باافزایش قیمت)اعمال میشه الان موجودی محدوده باهمین قیمت قبلی❎️❎️ هرعزیزی خواست ثبت میشه وارسال میشه
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
.سلام سلااااام امروز ازون روزاییه که حساااابی حالم خوبه🥳 چرااا ❓ چون دوستای خوبی مثل شمادارم🫂 پیامای پرمهرتون حالمونو حسااااابی خوب میکنه🤩 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بعدازاین پروسه ی نفس گیر🥴🤕😄😄 ‌ شوخی میکنم😛لذت میبرم😃😍 ‌ الان رسیدم کارگاه دیگه نوبته دوس جونای کانالهامه یه خبرای خوش وخفنی واستون دارم که حوااااستوبده اینجاامروزکااامل😯 بریییییم.‌....
آلوخورشتی لوکس ارگانیک بدون ذره ای موادمضروگوگردوتیزاب واسید⛔️ کاملاطبیعی خشک شده بدون هیچ نگرانی😥 میتونی بریزی توخورشت ویاخالی خالی بندازی بالاهسته جداس راااحت درمیاد😍 حالشوببری ‌ هرکیلو۸۸۰هزارتومان هرنیم کیلو۴۶۰هزارتومان
نمای نزدیک😀 ببین چه جیگری واست آوردم دیدی آلومیندازی توخورشت هستش میره زیردندونت😖 🫠🙃 این آلوهستش راحت درمیادهم وقتی پخت هم قبل ازپخت 😋😋😋 ‌ ملسه،نمکیه،پوست داره ولی اینقدرپوستش نرمه که انگارنداره هستش راحت بزاری تودهن جدامیشه توخورشتاتم کولاک میکنه ایشون آلوی خوانساره باآلوهایی که خوردی متفاوته 🤗
هدایت شده از هایپراشراف👸
https://eitaa.com/chipsemiveashraf جهت ارتباط وسفارش⬇️ @SH64ashrafi
وقتی آباجی میگه باخریدت ازاشراف سودتوجیب توعه🤌 ینی همین☝️ من دارم آلوی خورشتی ارگانیک آفتابی محلی رویه کیلوشوبهت میدم ۸۸۰ ببین نیم کیلوش ۶۰۰تومنه🤕😵‍💫 اونم ترب که میگن ارزونیه