هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️هر کسی گیج شده و میخواهد منظومه فکری جمهوری اسلامی که در رأس ولایت فقیه است بداند این سخنان فوق مهم #سردار_سلیمانی را گوش دهد
🚫در منظومه فکری نظام ما ایران و اسلام یکیست و منافع ایران شرط اول است
🚫در تصمیمات مهم و استراتژیک نظام اعم از جنگ و صلح و مذاکره و .... تصمیمات بر اساس منافع ملی گرفته میشود
📛حاج قاسم میگه هیچ تصمیمی در سطوح بالا گرفته نمیشه مگه منافع ایران باشه
📛نکته :گاهی یک تصمیم درست خساراتی هم دارد اما نگرفتن اون تصمیم خسارات بیشتری دارد بنابراین گاهی منافع ملی انتخاب بین دو خسارت تعریف میشود
🚫همانطور که رهبر ما با محاسبه گفت مقاومت هزینه دارد اما هزینه تسلیم بیشتر است این یعنی انتخاب بین دو هزینه
🚫در جایی مقاومت جنگ است در جای دیگر قوی تر کردن اقتصاد و گاهی مقاومت در میدان دیپلماسی است
🔶️شعار امسال چیست؟
🔷️رهبر ما در ابتدای امسال که در جنگ هم بودیم اولین واژه را اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و بعد امنیت نامیدند( شخصا فکر میکردم رهبر شعار را جنگی تر انتخاب کند) یعنی راه مقاومت از اقتصاد مقاومتی و وحدت میگذرد تا به امنیت برسیم
🔶️عزیزان هدف برای رهبر ما مشخص است و ابزارها، جنگ و دیپلماسی واقتصادو .... همه این ابزارها رو در جهت رسیدن به اهداف در جای خود بکار میبرند
🔷️یک روز که بگویند امروز مذاکره نه ،معنی نیست دیگر هرگز مذاکره نمیکنیم. بگوید امروز بجنگیم ،معنی نیست تا ابد میجنگیم، بگوید امروز صلح معلوم نیست تا کی ادامه دارد ‼️
🔷️این ابزارها را بر طبق مقتضای زمان استفاده میکنیم تا به هدف برسیم
🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اوا ! قاآنی هم وفاقی شد که😂
🔻خداقوت سردار قاآنی به محمدباقر قالیباف و افراد همراه وی در هیئت مذاکره❤️
🔹طوری با اقتدار برخورد کردند که ترامپ به لرزه افتاد
🔹 چه آن برادر پای لانچر، چه برادران در محور مقاومت، چه برادران در هیئت مذاکره، از جنس مقاومت هستند.
@chopanehakim
فهرستی از😅☝️
آرزوهای بربادرفته آمریکا
از روز اول جنگ تا این لحظه…
@chopanehakim
وقتی شیخ نعیم از پزشکیان و عراقچی و قالیباف تشکر میکنه در کانال های سوپرانقلابی ها چه می گذرد!؟🤦🏻♂️
یا هیچی نمیذارن وخودشونو میزنند به اون راه که انگارهیچ اتفاقی نیفتاده... یا پیامو تقطیع و تفسیر به رای میکنند!!
از سانسور پیام ها و بیانات رهبری معظم انقلاب گرفته تا بیانیه های سپاه و ارتش و بیانیه های حزبالله لبنان و شیخ نعیم و...
✅ اینه که میگم #ایتا مثل ماهواره میمونه و به شدت داره محتوای سانسور شده به خورد مخاطب میده یعنی این!
یه عده مخاطب عمومی گناه ندارند، گیر یه عده جاهل عقیدهای پروژه بگیر افتادند! و ذهنشان را نسبت به همه بدبین کردند...!
@chopanehakim
♦️ بخشی از پیام دبیرکل حزبالله لبنان به محمدباقر قالیباف:
🔹 واژهها از بیان سپاس عمیق ما نسبت به مواضع قاطع و حمایتگرانه شما از لبنان ناتوان هستند.
♦️ شما تنها روزنه امید مؤثر برای مهار تجاوز اسقاطیلی ـ آمریکایی علیه لبنان را به واقعیتی تبدیل کردید.
🔹 مراتب سپاس و قدردانی ما را به رهبر، آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای (دام ظله)، که ما را مشمول توجه خود قرار داد و نیز به پزشکیان منتقل کنید.
@chopanehakim
مَــرکَزِ پِــژوهِشهایِ جَــنگِ شِــناختی 🧠
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
پیام حجتالاسلام والمسلمین، دبیرکل حزبالله، جناب شیخ نعیم قاسم به رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدباقر قالیباف:
جناب رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدباقر قالیباف، خداوند شما را تأیید و حفظ فرماید.
سلام علیکم و رحمةالله و برکاته
واژهها از بیان سپاس عمیق ما نسبت به مواضع قاطع و حمایتگرانه شما از لبنان، ملت آن و مقاومتش در جهت وادار کردن رژیم اسرائیل به توقف فوری و دائمی عملیات نظامی در تمامی جبههها، از جمله لبنان، در پیوند با توقف جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان نخستین و اساسیترین بند توافق میان ایران و آمریکا، ناتوان هستند. شما تنها روزنه امید مؤثر برای مهار تجاوز اسرائیلی ـ آمریکایی علیه لبنان را به واقعیتی تبدیل کردید که به جهان ثابت کرد ایران یاور حق، مقاومت و مستضعفان است. اگر دیگران نیز راه ایران را در پیش میگرفتند، آمریکا و اسرائیل چنین سرکش و متکبر نمیشدند و اشغال صهیونیستی همچنان بر سرزمین فلسطین و قدس سایه نمیافکند.
ما همواره گفتهایم که ایران به حزبالله، مقاومت و ملت لبنان همه چیز داده و هیچ چیز از آنان نگرفته است. ایران به ما برای انتخابهای خودمان، برای تقویت توانمان در راه آزادسازی سرزمینمان، برای التیام زخمهای جامعهمان و کمک به آن، یاری رسانده است. اکنون نیز ایران خون خود را تقدیم میکند؛ با بمباران رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله آن به ضاحیه جنوبی بیروت، در برابر این رژیم ایستاده و پیامدهایی را تحمل میکند که نشانههای جنگی گسترده علیه خود ایران را با همه فداکاریهای عظیم در پی دارد. با صدای رسا میگویم: ایران نماد عزت و شرافت است.
از جانب حزبالله و مقاومت اسلامی آن، از سوی دوستداران مقاومت در میان ملت لبنان که خواستار انتقال قدردانی خود به شما هستند، از طرف شهدا و در رأس آنان سید شهدای امت، سید حسن نصرالله (رضوانالله علیه)، همچنین مجروحان و اسرا، از شما تشکر میکنم. بهویژه در جایگاه رئیس هیئت مذاکرهکننده و همراه با تیم مستقیم شما، از جمله وزیر امور خارجه دکتر عباس عراقچی. همچنین امیدوارم مراتب سپاس و قدردانی ما را به رهبر، آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای (دام ظله)، که ما را مشمول توجه خود قرار داد و برکات و حمایتهای شهید امام خامنهای (قدس سره) را در ما زنده کرد، و نیز به رئیسجمهور دکتر پزشکیان، دوستدار مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نیروی نورانی که با صلابت خود معادلات را دگرگون کرد، ارتش، نخبگان و تمامی نهادها و اقشار رسمی و مردمی ایران، منتقل فرمایید.
به طور ویژه از ملت بزرگ ایران یاد میکنم. ما آنان را در میدانهای شهرهای ایران دیدیم و درخواستهایشان را شنیدیم که آمادهاند جان خود را برای نجات مقاومت و ملت آن فدا کنند.
از شما سپاسگزاریم.
از ایران وفادار سپاسگزاریم.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
نعیم قاسم
دبیرکل حزبالله
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🇮🇷 اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنید
🗓 بخشی از پیام ۷/خرداد/۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی
📲 @rahbar_enghelab_ir