پدر شهید حدادیان در جشن «دکترسلام»:
🔹پسرم متولد سال ۱۳۷۴ بود و ایشان زمانی که می خواستند به دنیا بیایند سه قلو بودند دو قولش فوت کرد و ایشان ماندند.
🔹شب حادثه فرزندم را به اندازه یک ربع اسیر گرفتند.
🔹روی صحبتم با مسئولین فرهنگی است فکر کنند با توجه به حادثه ای که ۴ شهید داد در رابطه با این شهدا چه کرده اند؟
@cinemaenghelab
واکنش #هوشنگ_کامکار به پیشنهاد همایون شجریان:
🔹کنسرت دردهای مردم را کم نمی کند. وقتی کسی پول ندارد و بچه اش بدهکار است، به نظرم کنسرت به دردش نمی خورد.
🔹در مملکتی که من دارم زندگی می کنم، باید عقل داشته باشم و چیزهایی که فقط جنبه تبلیغی دارد را نگویم.
🔹همین الان اگر اجازه بدهند که گروه کامکارها در وزرشگاه آزادی کنسرت بدهد، ما مطلقا این کار را نمی کنیم.
🔹به کارهایی که فقط برای تبلیغات است میخندم.
@cinemaenghelab
13.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بیمسالگی و بیمحتوایی امروز فیلمهای کمدی
نقد #کاتیوشا ساخته علی عطشانی
@cinemaenghelab
پیشتازی فیلم وحید جلیلوند با "بدون تاریخ بدون امضا" در بیستمین جشن سینمای ایران
♦️بهترین فیلم: بدون تاریخ بدون امضا
♦️بهترین کارگردانی: وحید جلیلوند (بدون تاریخ بدون امضا)
♦️بهترین فیلمنامه: وحید جلیلوند و علی زرنگار(بدون تاریخ بدون امضا)
♦️بهترین بازیگر نقش اول مرد:حامد بهداد (سد معبر)
♦️بهترین بازیگر نقش اول زن:غزل شاکری (سارا و آیدا)
♦️بهترین تدوین:احمد مراد پور(سارا و آیدا)
♦️بهترین موسیقی متن:پیمان یزدانیان (خوک)
♦️بهترین فیلمبرداری:مسعود سلامی (خفهگی)
♦️بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:نوید محمدزاده(بدون تاریخ بدون امضا)
♦️بهترین بازیگر نقش مکمل زن:زکیه بهبهانی(بدون تاریخ بدون امضا)
♦️بهترین طراحی صحنه:حجت اشتری (سد معبر)
♦️بهترین طراحی لباس:نگار نعمتی (خوک)
♦️بهترین صداگذاری:علیرضا علویان(به وقت شام)
♦️بهترین صدابرداری:رشید دانشمند(پل خواب)
♦️بهترین چهره پردازی: مهرداد میرکیانی(خوک)
♦️بهترین جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی(به وقت شام)
♦️بهترین جلوه های ویژه بصری:فرید ناظر فصیحی(چهار راه استانبول)
♦️بهترین مستند بلند:آزاده موسوی و کوروش عطایی(در جستجوی فریده)
♦️بهترین فیلم مستند نیمه بلند:ارد عطارپور(پرسپولیس-شیکاگو)
♦️بهترین فیلم کوتاه:بچه خور(محمد کارت)
♦️بهترین انیمیشن: حسین ملایمی(بدو رستم بدو)
@CINEMAENGHELAB
خودمان از خودمان تجلیل میکنیم/ جشنواره یا یک دورهمی برای خودیها
دیشب در جشن خانه سینما، مازیار میری معاون اجرایی جشن با غیبت مشکوکش دو جایزه به فیلم خودش داد!
یک شاهد مدعا عدم نامزدی فیلمهایی مثل #به_وقت_شام و #لاتاری در بخشهای اصلی و مهم این جشنواره بود. این رویه مرسوم تمام جشنواره های مدعی حق و عدالت است. تعریفشان از حق و عدالت برتری همه جانبه فیلمها نیست.
@CINEMAENGHELAB
[In reply to خبرنامه سینما انقلاب]
ما دیگر به این تصاویر عادت کرده ایم. لیلای دنیای واقعی در برابر ریحانه سریال پدر که دیگر حتی ما را متحیر هم نمی کند.
🔸تصویری تکراری از سینمای ریاکار و ریاپرور ایران که دیگر ما را شکفت زده نمی کند..آن سوی دوربین، بازیگری محجبه، زنی عفیف و چادری، مادری خانواده دوست و همسری وفادار و یا زنی که گویی تجلی تمام و کمال اررش های انقلاب و اسلام و جمهوری اسلامی است و این سو دخترکی بی تفاوت به همان ارزش هایی که در برابر دوربین آنها را تبلیغ می کند.
🔹این دهن کجی سینمای ماست که سالهاست ما را به سخره گرفته و مایه ریشخند ضدارزشی ها شده است.
🔸ریحانه سریال پدر اولین نفری نیست که مزورانه برای شهرت و پول، عاشق پسری مسلمان می شود، به یکباره متحول می شود و چادر به سرش می کند و بعد از گذشتن خرش از پل، آن سوی دوربین های جمهوری اسلامی، حجاب از سر باز می کند و در نقش یک مدل ظاهر می شود.. سنمای دروغ گو و متقلب ایران به راستی به فیلم بازی کردن و ادا در آوردن عادت کرده است.../مکتوبات
@CINEMAENGHELAB
ما دیگر به این تصاویر عادت کرده ایم. لیلای دنیای واقعی در برابر ریحانه سریال پدر که دیگر حتی ما را متحیر هم نمی کند.
🔸تصویری تکراری از سینمای ریاکار و ریاپرور ایران که دیگر ما را شکفت زده نمی کند..آن سوی دوربین، بازیگری محجبه، زنی عفیف و چادری، مادری خانواده دوست و همسری وفادار و یا زنی که گویی تجلی تمام و کمال اررش های انقلاب و اسلام و جمهوری اسلامی است و این سو دخترکی بی تفاوت به همان ارزش هایی که در برابر دوربین آنها را تبلیغ می کند.
🔹این دهن کجی سینمای ماست که سالهاست ما را به سخره گرفته و مایه ریشخند ضدارزشی ها شده است.
🔸ریحانه سریال پدر اولین نفری نیست که مزورانه برای شهرت و پول، عاشق پسری مسلمان می شود، به یکباره متحول می شود و چادر به سرش می کند و بعد از گذشتن خرش از پل، آن سوی دوربین های جمهوری اسلامی، حجاب از سر باز می کند و در نقش یک مدل ظاهر می شود.. سنمای دروغ گو و متقلب ایران به راستی به فیلم بازی کردن و ادا در آوردن عادت کرده است.../مکتوبات
@CINEMAENGHELAB