35.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«یکی از آن ۳۲ نفر»
📌 ببینید و بشنوید از زبان آقای پوریا درویشی یکی از بازماندگان ناو دنا پیرامون جزئیات این حادثه در قسمت هفتم از “حسینیه معلی”
قسمت هفتم محرم سال ۱۴۰۵
#حسینیه_معلی
#محرم
https://eitaa.com/clipdatIR
40.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«روز چهلوسوم»
📌 روایت عجیب و شنیدنی همسر شهید جاویدالاثر بهمن اسفندیاری در قسمت هفتم از “حسینیه معلی”
قسمت هفتم محرم سال ۱۴۰۵
#حسینیه_معلی
#محرم
https://eitaa.com/clipdatIR
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«بابام حواسش بهم هست»
📌 حاج مهدی رسولی از شهادت پدرش
برای فرزند شهید بهمن اسفندیاری گفت
و با اون همدردی کرد…
قسمت هفتم محرم سال ۱۴۰۵
#حسینیه_معلی
#محرم
https://eitaa.com/clipdatIR
32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«آیین سینهزنی سنتی مردم بوشهر»
📌 عزاداری باشکوه سنتی مردم عزیز بوشهر
در قسمت هفتم از “حسینیه معلی”
قسمت هفتم محرم سال ۱۴۰۵
#حسینیه_معلی
#محرم
https://eitaa.com/clipdatIR
27.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«نرود یاد تو هرگز ز سر ما»
📌 عزاداری باشکوه سنتی مردم عزیز بوشهر
با نوای ماندگار در قسمت هفتم از “حسینیه معلی”
قسمت هفتم محرم سال ۱۴۰۵
#حسینیه_معلی
#محرم
https://eitaa.com/clipdatIR
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«تکیهگاه ملت ایران»
📌 سخنان شنیدنی حاج #سید_رضا_نریمانی
در قسمت هفتم از “حسینیه معلی”
قسمت هفتم محرم سال ۱۴۰۵
#حسینیه_معلی
#محرم
https://eitaa.com/clipdatIR
19.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«حسین ذلت نمیپذیرد»
📌 سخنان شنیدنی #حاج_مهدی_رسولی
در قسمت هفتم از “حسینیه معلی”
قسمت هفتم محرم سال ۱۴۰۵
#حسینیه_معلی
#محرم
https://eitaa.com/clipdatIR
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«رجزخوانی کربلایی امیر برومند»
📌 رجزخوانی زیبای #کربلایی_امیر_برومند
در قسمت هفتم از “حسینیه معلی”
قسمت هفتم محرم سال ۱۴۰۵
#حسینیه_معلی
#محرم
https://eitaa.com/clipdatIR
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«مداحی خاطره انگیز حاج سید مجید بنی فاطمه»
📌 همنوایی حاج #سید_مجید_بنی_فاطمه
با مردم محلی بوشهر در قسمت هفتم از “حسینیه معلی”
قسمت هفتم محرم سال ۱۴۰۵
#حسینیه_معلی
#محرم
https://eitaa.com/clipdatIR
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«قاسم نبودی ببینی، قدس آزاد گشته»
📌 همنوایی حاج #سید_مجید_بنی_فاطمه
با مردم محلی بوشهر در قسمت هفتم از “حسینیه معلی”
قسمت هفتم محرم سال ۱۴۰۵
#حسینیه_معلی
#محرم
https://eitaa.com/clipdatIR
🔴 ۵ نکتۀ مهم توافقات انجام شده دور اول مذاکرات سوئیس
🔹کمیتۀ رسانۀ هیئت مذاکرهکنندۀ «میناب ۱۶۸» در پی برگزاری دور اول این مذاکرات نکات مهم و توافقات انجام شده در بیانیۀ پایان گفتوگوهای بورگناشتوک را منتشر کرد.
🔸۱- با فشار هیئت مذاکره کنندۀ ایرانی از عصر شنبه، پایان جنگ بهصورت شکننده در لبنان فعلا حفظ شده است که برای تثبیت آن سازوکار نظارتی با عنوان «واحد کنترل منازعه» با حضور ایران ایجاد می شود. با این سازوکار در حقیقت جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی وارد معادلات امنیتی لبنان میشود. درحالی که در ماههای اخیر، آمریکاییها تلاش زیادی کردند تا ایران را از معادلات لبنان حذف کنند. همچنین رژیم اشغالگر قدس هیچ جایگاهی در این سازوکار ندارد.
🔸۲- در بحث مدیریت تنگۀ هرمز برای ضمانت بازگشایی به مرور تنگه، مقرر شده خط تماسی ایجاد شود تا در صورت اشکال در اجرا با ایران تماس بگیرند و مشکل خود را منتقل کنند. این اتفاق به معنای تثبیت سیادت ایران در تنگۀ هرمز است.
🔸۳- کارگروههای سهگانۀ هستهای، تحریمها و نظارت که براساس این بیانیه تشکیل میشوند، کار خود را پس از شروع اجرای بند۱۳ یادداشت تفاهم یعنی توقف آتش در همۀ جبههها بهخصوص لبنان، آغاز رفع محاصرۀ دریایی، آغاز آزادسازی اموال بلوکه شدۀ ایران و صدور اسقاطیه (رفع) تحریمهای نفتی، پتروشیمی و مشتقات آغاز خواهند کرد. در حقیقت پیش از اجرای بند ۱۳، جمهوری اسلامی وارد مذاکرۀ مرحلۀ نهایی نمیشود.
🔸۴- در این دور از گفتوگوها، یادداشت تفاهم اجرای آزادسازی اموال بلوکه شدۀ ایران نیز میان ایران و قطر به امضای دوکشور رسید.
🔸۵- در جریان گفت و گوهای سوئیس همچنین براساس بند ۱۰ یادداشت تفاهم، دفتر کنترل داراییهای خارجی (OFAC) وزارت خزانهداری آمریکا، اسناد رفع تحریمهای نفتی، پتروشیمی و مشتقات را به مدت ۶۰ روز صادر کرد. این به معنای آن است که ایران می تواند به صورت رسمی به مشتریان خود نفت بفروشد و پول آن را در سازوکارهای رسمی بانک مرکزی دریافت کند.
✍ دکتر حسینی، نماینده شیراز و زرقان و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:
🔹دکتر پزشکیان: «ما ۲۰ میلیون بشکه نفت که مال دولت بود دادیم به هوافضای سپاه تا بتونه خودش رو تجهیز کنه...»
🔸از دولت محترم بابت پشتیبانی از نیروهای مسلح قهرمان تشکر میکنیم ولی این ۲۰ میلیون بشکه نفت، سهم نیروهای مسلح از صادرات نفت است که در قانون بودجه تکلیف شده است و نه سهم دولت!
سهم دولت ۳۴درصد از صادرات است که با ۳۱درصد استقراض از سهم صندوق توسعه ملی به ۶۵درصد افزایش یافت.
🔹بهتر است رئیسجمهور محترم به جای پرداختن به این مسائل، حداقل پاسخ یکی از توییت های تهدیدآمیز رئیس جمهور کذاب آمریکا را بدهند.
🔻صفحه ویراستی دکتر حسینی:
https://virasty.com/Dr_S_Esmail_Hosseini
🔻کانالها:
@dr_s_esmail_hosseini