2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من همیشه آبی میمونم ولی..
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
فکرش را نمی کردم یه روزی برسه که بگم دارم درس میخونم و این یعنی اوج بدبختی .
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اون سفید برفی لجباز قصه بود 🤍.
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
چشم من چشم تورا دید ولی دیده نشده
من همانم که پسندیدو پسندیده نشد :)
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
هدایت شده از _منِ دلقک .
عزیز ِ مدت های طولانی ام
حسود میشوم وقتی که
کسی از تو
سهمی میبرد
حتی به جسارتِ یک نگاه !
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
_منِ دلقک .
اصلا مناسب روابط انسانی نیستم ، کاش فیلم بودم استرنجرتینگز.
اصلا مناسب روابط انسانی نیستم ، کاش رنگ بودم آبی .