یکی از ترسناک ترین چیزا اینه که ؛
آخرین بار ، نمیدونی آخرین باره :)
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
بله جناب سروان درسته كه من با خودم چاقو حمل میکردم ولی فقط براى احتياط بود كه اگه یک كيک پيدا كردم بتونم بخورمش همین.
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14
کوه غم بودم ولی در چهره ام لبخند بود ،
در جوانی پیر گشتم خنده ها ترفند بود .
- 🎧 𝖩𝗼̸𝗂𝗇︎ : @clown14